Juist ja, hier zit ik al lang op te wachten.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:07 schreef Morthill het volgende:
Na die zooi die Red Alert 2 en Generals heetten kan dit eindelijk weer een waardige game in de serie worden
Ik hoop niet dat we teleurgesteld worden, kut generalsquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:38 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Juist ja, hier zit ik al lang op te wachten.![]()
Ik gok dat weinig mensen het met je eens zijnquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:30 schreef McGilles het volgende:
Ik vond Generals toch stukken beter dan die Tiberium Sun en RA2 enzo...
Wat een bagger was dat zeg!
C&C origineel was leuk, RA1 ook nog wel en generals was ook te houden
de rest![]()
![]()
Hopelijk word het echt een c&c maar dan anno 2006/2007
Allied en sovjets waren red alertquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:07 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Die was heftig toen bij de eerste C&C.
C&C had turrents, NOD tenminste. Oa in de allereerste GDI missie.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:43 schreef Markster het volgende:
[..]
Allied en sovjets waren red alert
NOD en GDI zijn van C&C
Ja maar dan is het nog geen Allied turretquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:58 schreef QyRoZ het volgende:
Er staat dan wel Allied bij, maar de turrets waren hetzelfde. Er was wel meer hetzelfde tussen C&C en RA. De engine, veel units.
makkelijker gezegd. tiberian is het bijvoegelijk naamwoord van het zelfstandig naamwoord tiberiumquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:40 schreef Pumatje het volgende:
contekst
tiberiaanse zon in de zin van , het kan een symbolische betekenis hebben
zon van tiberium , leid het al direct naar een object.. geen tot bijna onmogelijke symbolische betekenis of verwijzing naar een dreiging of iets..
kun je zelf toch ook wel ff bedenken zeg![]()
tjah, jou "generatie" heeft de spellen der spellen gemist zeg ik je dan.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:03 schreef Silentuz het volgende:
[..]
makkelijker gezegd. tiberian is het bijvoegelijk naamwoord van het zelfstandig naamwoord tiberium![]()
Mensen die zeggen dat Generals een topgame was snap ik echt niet. opzich was het geen slechte game, maar het kon zich verreweg niet meten met C&C/RA/TS/RA2. Voor mij blijft RA2 nog altijd de beste game in de serie (ben een beetje te jong om C&C1/RA1 nog veel gespeeld te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |