abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37089330
Lekker ouwehoeren
pi_37089354
fipo:
quote:
Op woensdag 19 april 2006 09:56 schreef RM-rf het volgende:
Arme Merkel, ze staat met een zeer onflatteuze foto in the Sun, halfnaakt bij het omkleden op een strand, met haar bikinibroek naar onderen...
de Sun titelde daarbij "Big in the Bumdestag" en een lollig stukje dat de kanzlerin de economie net omhoog getrokken heeft, en nu ook haar eigen broek omhoog haalt ...., en ze wordt als 'Iron lady' betiteld.

En nu moeten de engelsen de duitser uitleggen dat dat stukje eigenlijk als compliment gezien moet worden, en juist tekenend is voor de bewondering die het economische herstel van Duitsland de laatste paar maanden in engeland oplevert

http://www.timesonline.co.uk/article/0,,3-2140688,00.html
en het Sun artikel, alswel de kont-foto:
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2006170580,00.html
Tja, Engelsen en hun eindeloze seksuele frustraties. Duitsland is wat dat betreft zoveel vrijer. En überhaupt is Engeland een doordesemd van frustratie, en laat je niets wijsmaken over de werkgelegenheid in Engeland, die is slechter dan in Duitsland. Kwestie van creatief met statistieken om een ander beeld naar buiten te brengen.
quote:
Tja, cultuurverschillen blijven een heel issue, maar als het lukt Duitsers engelse humor duidelijk te maken, moet het ook mogelijk zijn om moslims deense cartoons ooit uitgelegd te krijgen
Ach, de Engelsen vinden dat Duitsers geen humor hebben, de Duitsers vinden dat Polen geen humor hebben, en de Polen vinden dat Russen geen humor hebben. En ik weet uit ervaring dat Russen over een uitstekend gevoel voor humor beschikken, is ook een noodzaak om te overleven in Rusland. Mischien dat Engelsen en Russen dat gemeenschappelijk hebben
pi_37089406
kut, wil een mod effe + 1 doen in de topictitel
pi_37089427
done en tvp
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_37089432
sure.

Goed bezig DoG
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_37089465
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 19 april 2006 @ 10:51:22 #7
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37089478
quote:
Op woensdag 19 april 2006 10:48 schreef Godslasteraar het volgende:
kut, wil een mod effe + 1 doen in de topictitel
Done.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_37089497
quote:
Op woensdag 19 april 2006 10:51 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Done.
hihi
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_37089510
niet allemaal tegelijk
pi_37089542
Zo dalijk maar weer afzaken naar Port Zélande. Hopelijk is het rustig en hoef ik me niet uit de naad te werken.
  woensdag 19 april 2006 @ 10:57:28 #11
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37089625
quote:
Grote belangstelling Europa-site verrast Nicolaï

Uitgegeven: 18 april 2006 07:10
Laatst gewijzigd: 18 april 2006 09:35
RIJSWIJK - Bijna honderduizend belangstellenden hebben via een enquête op www.nederlandineuropa.nl hun mening gegeven over de Europese Unie. Staatssecretaris Nicolaï van Europese Zaken noemt de deelname dinsdag in de Volkskrant "overweldigend". "Dit overtreft onze stoutste verwachtingen", aldus Nicolaï.

In de periode dat de site in de lucht was, vanaf de opening vijf weken geleden tot maandagavond, bezochten 124.000 mensen de pagina's. Ruim 94.000 personen vulden de vragenlijsten in.

Nicolaï had naar eigen zeggen op enkele tienduizenden reacties gerekend. "Vooraf bestond behoorlijk wat scepsis, de burger zou na het referendum over de Europese Grondwet even genoeg hebben van Europa. Het tegendeel blijkt het geval", aldus de staatssecretaris.

Miljoen

Tweede Kamerlid Harry van Bommel (SP) reageert minder enthousiast. "Als je doel is om de burger werkelijk bij Europa te betrekken, had minstens een miljoen mensen moeten reageren."

De speciale website is voortgekomen uit de afwijzing van de Europese grondwet. Zestig procent van de Nederlanders stemde in juni tegen die grondwet. De Nederlandse regering besloot de uitkomst van het raadgevend referendum over te nemen en trok het wetsvoorstel voor de grondwet terug.

Binnenkort presenteert het kabinet de resultaten van de enquête.
Ben benieuwd hoe hij dit dan wel kan uitleggen...
pi_37089664
quote:
Op woensdag 19 april 2006 10:57 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe hij dit dan wel kan uitleggen...
100.000 voor een internetenquete is lang niet slecht .
  woensdag 19 april 2006 @ 11:04:33 #13
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37089788
quote:
Op woensdag 19 april 2006 10:58 schreef du_ke het volgende:

[..]

100.000 voor een internetenquete is lang niet slecht .
Zijn dat niet zo'n beetje alle Nederlandse voor stemmers van vorig jaar?
pi_37089839
My bum is on the mod, bum is on the mod.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_37089883
quote:
Op woensdag 19 april 2006 11:04 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Zijn dat niet zo'n beetje alle Nederlandse voor stemmers van vorig jaar?
heb hem ingevuld inderdaad.
pi_37090029
Zie je wel dat we gestoord zijn
quote:
Cateringmedewerker richt bloedbad aan in VS

Uitgegeven: 19 april 2006 09:47
Laatst gewijzigd: 19 april 2006 10:16
WASHINGTON/ST.LOUIS - Een schietpartij in de Amerikaanse stad St. Louis heeft dinsdag vier mensen het leven gekost. Een medewerker van een cateringbedrijf schoot eerst zijn ex-vriendin dood in haar appartement, ging naar zijn werk, schoot de baas en zijn dochter dood en sloeg vervolgens de hand aan zichzelf, meldden Amerikaanse media.

De politie tast volgens de St. Louis Post-Dispatch nog in het duister over de motieven van Herbert Chalmers. Een medewerker van het cateringbedrijf raakte gewond.
pi_37090107
quote:
CDA wil af van gemeentelijke 'kabelheffing'

Gemeenten laten nutsbedrijven ten onrechte belasting betalen over de kabels die ze in de grond hebben liggen. CDA-Tweede-Kamerlid Knops wil dat gemeenten ophouden met deze kabelheffing. De nutsbedrijven berekenen de belasting op hun kabels en leidingen door aan hun klanten. De christendemocraat zegt dat tientallen gemeenten bijelkaar zo'n 40 miljoen euro incasseren door de kabelheffing, terwijl daar niets tegenover staat.
De Tweede Kamer heeft minister Remkes al gevraagd een einde te maken aan deze regeling, die overigens niet illegaal is, maar Remkes heeft er nog niets aan gedaan.
http://www.wereldomroep.nl/news/domestic/#4820246

natuurlijk staat daar wat tegenover, een vergoeding voor de overlast door het openbreken van straten om bij de kabels te kunnen bijvoorbeeld
pi_37090789
quote:
Hyundai doet openbaar boete

Autofabrikant Hyundai is in een openbare verklaring aan de Zuid-Koreaanse bevolking diep door het stof gegaan. Het grootste automobielconcern van Zuid-Korea biedt zijn excuses aan voor het omvangrijke corruptieschandaal dat eind vorige maand aan het licht kwam.
Toen werden twee leidinggevenden van een Hyundai-vestiging aangehouden wegens het betalen van smeergeld. Justitie in Korea is daarnaast begonnen met een strafrechtelijk onderzoek naar concernpresident Mong-Koo en diens zoon.
In de verklaring zegt de onderneming zijn voorbeeldfunctie te hebben beschaamd en de onrust te betreuren die het schandaal teweeg heeft gebracht. Bovendien zal Hyundai ongeveer een miljard dollar overmaken naar goede doelen.
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#4820176

kijk zo doe je dat, Nederland, al hebben we onze frauduleuze bouwbedrijven wel wat kluiven afgenomen met het afblazen vd Zuiderzeelijn, een 2e Schiphol, etc.
pi_37091291
Zo, op het uur van de noen gaat dit account door de versniperaar.

Het was erg leuk om te posten hier, maar ik krijg het steeds drukker en ik maak me er te vaak van af met korte antwoordjes, zeker bij vraagstukken die eigenlijk meer aandacht behoeven en dat steekt me toch wel. Ik had verwacht dat ik na mijn tentamenperiode wel wat ruimer in mijn tijd zou zitten, maar ik heb het alleen maar drukker gekregen (allemaal erg leuk, daar niet van, maar ook erg veel) en ik zit ook niet op Heintje Davids roll on-roll off taferelen te wachten, dus dit account MOET STERVEN!!!

Ik heb erg van u genoten, en als mijn tijdsschema het ooit toelaat dan keer ik zeker weder, maar dan onder een andere naam.

Afsluitend nog wat wijze woorden uit de Statenvertaling:
quote:
1 Corinthiërs 3-18 Niemand bedriege zichzelven. Zo iemand onder u dunkt, dat hij wijs is in deze wereld, die worde dwaas, opdat hij wijs moge worden.
Ik wens jullie alle goeds!
pi_37091327
Succes en tot ziens!
pi_37091397
. Jammer. Succes met je drukke bezigheden dan maar...

[ Bericht 5% gewijzigd door RichardQuest op 19-04-2006 12:15:19 ]
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  woensdag 19 april 2006 @ 12:36:27 #22
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37092255

We zien je wel weer. Succes.
pi_37092397
quote:
Op woensdag 19 april 2006 12:01 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

Ik wens jullie alle goeds!
Ik wens jou ook al het succes in het streven naar wereldheerschappij
  woensdag 19 april 2006 @ 12:53:45 #24
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_37092653
Tot ziens LN