Nou je het zegt, ik wil je niet helpen. Je bent niet te helpen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:53 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Waar zou je me mee willen helpen dan?
Wat jammer.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:54 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Nou je het zegt, ik wil je niet helpen. Je bent niet te helpen.![]()
![]()
Je hebt dan ook geen "het".quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:58 schreef Tafkahs het volgende:
ik betaal niet voor "het"..
Sure, np.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:02 schreef RichardQuest het volgende:
Deze mag toch wel hè, Tafkahs: Scientific American Magazine Apr 06 PDF
In principe hetzelfde als de link die ik aan Godslasteraar gaf, maar dan wat leesbaarder en betere plaatjes etc.
Idd een leuk artikel, is ook een hot topic.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Lees nou maar verder dan de eerste regel.
Net als spam.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:07 schreef Yildiz het volgende:
Dodelijke ongevallen dankzij regels negeren, het zou verboden moeten worden.
Essent; ongekwalificeerd en onverantwoord
Ben benieuwd. Nordic Walkende Oeran Oetangs tellen?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:07 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Idd een leuk artikel, is ook een hot topic.
Nordic Walking, gisteren in Clingedael, nordic walkers en mensen met bizarre hoeveelheden honden. Dergelijke mensen zou toegang tot Clingedael, en eigenlijk heel Den Haag, ontzegt moeten worden.
Volgens mij zouden er ook nog maar heel weinig mensen in een park/bos wandelen als ze geen hond zouden hebben.
na ja, ga maar eens maffenik zal als ik onder de deken lig eens kijken of ik een link kan leggen tussen nordic walkers en Oerang Utangs op Sumatra.
Yup, was een idfa titelquote:
Don't bother, het is ongeveer hetzelfde als Gitmo, new rules of war, alleen is die interessanter.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:16 schreef Drugshond het volgende:
idfa = International Documentary Filmfestival Amsterdam.
Also, nog niet gezien dus
toch ff bekijken.... ben wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:20 schreef Tafkahs het volgende:
Don't bother, het is ongeveer hetzelfde als Gitmo, new rules of war, alleen is die interessanter.
Why we fight ging geloof ik over het scheppen van een algemeen beeld wat massamoordenaars er toe brengt om te doen wat ze doen. Het kwam in feite neer op een aantal versleten dogma's, meer niet.
De VPRO had van die goedkope abonnementjes om oude docu's goedkoop via Internet te bekijken. Hollanddoc geloof ik. Volgens mij kostte zoiets nog geen 10 euro / jaar ofzo.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
toch ff bekijken.... ben wel nieuwsgierig.
Het zal wel inwisselbaar zijn ofzo, zo handig zijn die lui volgens mij nietquote:Op woensdag 19 april 2006 00:34 schreef Drugshond het volgende:
VPRO, is en blijft een maffe TV-zender.
Compleet van god los soms, maar soms ook zo treffend.
Maar een abbo-neuh. Ik ben digitaal nogal een eendagsvliegje. Dat ding zou toch maar stof happen.
Morgen weer ellende?quote:
Technisch gesproken vandaag al.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:43 schreef Tafkahs het volgende:
Morgen weer ellende?
Hmmm, jij ook al? Ik kreeg het advies om 'het over hoofddoekjes te hebben'..quote:
Mit die brummer?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:55 schreef du_ke het volgende:
*Plop
Zo zie je nog eens wat van de wereld.
Vandaag Meppel - Groningen, Groningen - Meppel, Meppel - Groningen gedaan. En in Meppel nog een brandje gemeld bij de brandweer.
Ja, OV heeft natuurlijk wel een bepaalde status hehehequote:
Moest hierheen om een boek op te halen (afgelopen weekend binnengekomen en ik moet het voor donderdag kennen) en vanavond ging ik bij een vriend in Meppel eten en nog een vergadering. Daarna weer terug naar Stad.quote:Op woensdag 19 april 2006 01:08 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ja, OV heeft natuurlijk wel een bepaalde status hehehe
Waarom ben je zo vaak naar Grunn geweest eigenlijk
Klote is dat. Materie kennen in een tijdsframe kan gewoon niet. Waarom probeert men het dan toch met vrijstelling, verwachtingspatronen en allerlei managementsonzin om het wel door te drukkenquote:Op woensdag 19 april 2006 01:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Moest hierheen om een boek op te halen (afgelopen weekend binnengekomen en ik moet het voor donderdag kennen) en vanavond ging ik bij een vriend in Meppel eten en nog een vergadering. Daarna weer terug naar Stad.
Ach dit is mijn out heb het boek gewoon veel te laat besteld. Maar die materie kennen voor donderdag gaat wel lukken hoop ikquote:Op woensdag 19 april 2006 01:11 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Klote is dat. Materie kennen in een tijdsframe kan gewoon niet. Waarom probeert men het dan toch met vrijstelling, verwachtingspatronen en allerlei managementsonzin om het wel door te drukken
O, dan kan je het wel kennen. Managers kennen helemaal nietsquote:Op woensdag 19 april 2006 01:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach dit is mijn out heb het boek gewoon veel te laat besteld. Maar die materie kennen voor donderdag gaat wel lukken hoop ik. Overigens een boek over proejct en programma management
.
Nou over programma's en projecten valt nog wel wat te leren voor mijquote:Op woensdag 19 april 2006 01:20 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
O, dan kan je het wel kennen. Managers kennen helemaal niets
Leer filosofie, vrijwillig, dan lul je er elke manager er per definitie uit zonder enig ego te breken...quote:Op woensdag 19 april 2006 01:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou over programma's en projecten valt nog wel wat te leren voor mij. Maar het is onderdeel van een veel breder vak over stadsplanning, wat wel erg boeiend is
.
en al niet meer.quote:Op woensdag 19 april 2006 07:08 schreef George-Butters het volgende:
I feel good!
quote:Op woensdag 19 april 2006 08:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]
en al niet meer.Wat een koppijn zeg. Dit wordt weer een fijne dag lesgeven...
Zie! Dat helpt directquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |