Dezelfde als zondag.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:45 schreef Black-Death het volgende:
Ik wil de opstelling weten...
Zit er dik inquote:
Ik had hem vandaag verwacht, nog nietsquote:
Je hebt het over de wedstrijden in De Kuip? Klopt inderdaad, daar verliezen jullie evenveel als jullie winnen.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:56 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Jullie hebben meer titels behaald, maar de onderlinge resultaten zijn geloof ik redelijk in balans (zelfs als Feyenoord 3e of 4e wordt, winnen ze nog wel eens van Ajax op inzet).
De laatste 10 jaar won Feyenoord 16 keer en Ajax 16 keer geloof ik.
Hoe zit dat in de Arena? Naar mijn weten doet Feyenoord het in de Arena toch vaak beter dan in de Kuip?quote:Op donderdag 20 april 2006 18:17 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt het over de wedstrijden in De Kuip? Klopt inderdaad, daar verliezen jullie evenveel als jullie winnen.
Sinds 1999-2000 doen jullie het goed in de Arena. 1 keer winst Ajax, 4 keer gelijk en 2 maal winst Feyenoord.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:39 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Hoe zit dat in de Arena? Naar mijn weten doet Feyenoord het in de Arena toch vaak beter dan in de Kuip?
jaquote:Op donderdag 20 april 2006 19:20 schreef The_Hives het volgende:
het voelt vreemd om nu niet op weg naar het stadion te zijn
Ag Klaas-Jan gaat wel door het middenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
De zwakke schakel bij Feyenoord ligt dus zowel rechts als links achterin...
De zwakke plek bij Ajax is het middenveld weer eens.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
die was toch nog niet fit genoeg voor 90 minutenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:57 schreef Houniet het volgende:
Ja inderdaad, waarom speelt Pienaar niet
Iddquote:Op donderdag 20 april 2006 20:00 schreef Fok_you het volgende:
[..]
och ik zou het wel leuk vinden als die er nog even in komt, kan die zondag iig ook weer zeker niet spelen
och zo zwak is gyan nog niet hoor... heeft al eerder goed staan ballen tegen ajax.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Heeft pienaar dit seizoen ook maar 1 goede wedstrijd gespeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |