Cohen kan nu toch zeggen, we gaan naar donderdagmiddag want Klassiekers worden niet 's avonds gespeeld? Zo zie je maar weer, 12.30 is puur voor de commercie.quote:
Tsja. Raar is het inderdaad.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Het gaat mij meer om het waarom nu wel 's avonds...
Leuk. Italiaanse taferelen.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Cohen kan nu toch zeggen, we gaan naar donderdagmiddag want Klassiekers worden niet 's avonds gespeeld?
Joh?quote:Zo zie je maar weer, 12.30 is puur voor de commercie.
Ja, maar dat is PSV- Roda JC, of AZ - Twente op zondagmiddag 12.30 toch ook? Je hebt toch te maken met publiek, tv-zenders. En om 12.30 kun je meer mensen bereiken dan om 14.30, ivm amateurvoetbal.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Cohen kan nu toch zeggen, we gaan naar donderdagmiddag want Klassiekers worden niet 's avonds gespeeld? Zo zie je maar weer, 12.30 is puur voor de commercie.
Dan moeten de overheden het niet hebben over veiligheid en blaat...quote:Op donderdag 20 april 2006 13:14 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Leuk. Italiaanse taferelen. [afbeelding]
[..]
Joh?
Dat bekt electoraal wat lekkerder.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan moeten de overheden het niet hebben over veiligheid en blaat...
quote:Op donderdag 20 april 2006 13:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat bekt electoraal wat lekkerder.![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 14:02 schreef Fral het volgende:
Telden uitdoelpunten nou wel of niet mee vanavond en zondag?
quote:Op donderdag 20 april 2006 14:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
![]()
Gewoon zelfde regels als de Europa Cup, zal wel wennen zijn voor Feyenoord.
Zitten Ajacieden daar nou echt heel erg mee of vinden ze het gewoon vervelend?quote:Op donderdag 20 april 2006 15:27 schreef Jasza het volgende:
Trouwens een nederlaag tegen Feyenoord is veel kutter dan tegen een ander team in Nederland hoor.
Mwa denk et niet hoor, iig bij mij is dat niet zoquote:Op donderdag 20 april 2006 15:34 schreef daaaaan het volgende:Ik wens je vriendin alvast sterkte dan
Het altijd het idee dat het andersom veel erger is (Feyenoorders vinden het veel erger om te verliezen van Ajax dan andersom).
Alleen overkomt het ons een stuk minderquote:Op donderdag 20 april 2006 15:39 schreef Houniet het volgende:
Geloof me, het gevoel is wederzijds.
Jullie hebben meer titels behaald, maar de onderlinge resultaten zijn geloof ik redelijk in balans (zelfs als Feyenoord 3e of 4e wordt, winnen ze nog wel eens van Ajax op inzet).quote:Op donderdag 20 april 2006 15:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Alleen overkomt het ons een stuk minder
quote:Kalou's tegenstander Boakye: winnaar in een slecht seizoen
Waar heel Ajax treurt over een slecht seizoen, is er één speler die zijn kans heeft gegrepen en als overwinnaar uit de bus is gekomen: Emmanuel Boakye. De Ghanees, die donderdag wellicht tegenover Salomon Kalou kan komen te staan, stond voor een aflopend contract bij Ajax maar tekende onlangs voor nog twee jaar.
Eigenlijk was Emmanuel Boakye (21) al in de nadagen van zijn carričre bij Ajax. De verdediger van Jong Ajax boekte te weinig progressie en begin dit seizoen speelde hij bij de beloftes routineus zijn wedstrijden. Zijn trainer bij Jong Ajax, John van den Brom, was in het algemeen niet tevreden over de inzet van zijn spelers die voor het tweede jaar bij de selectie zaten. In de uitwedstrijd tegen Jong Volendam verwijderde hij Boakye uit de basis. Hij was plotseling vlak voor de wedstrijd naar de bank verwezen. Noch de centrumverdediger noch Van den Brom wilde ingaan op het waarom, behalve dat het “in het belang van het team” was. Echter, door de vele blessures in de verdediging van het eerste elftal kreeg hij de kans zich te bewijzen. Een kans die hij met beide handen aangreep. Hij speelde zes keer mee, twee keer in de basis en vier keer als wisselspeler.
Begin april tekende Emmanuel Imma Boakye een contract dat hem nog twee jaar aan Ajax bindt. “Maar”, waarschuwde technisch directeur Martin van Geel, “hij zal zich komende zomer in de voorbereiding zijn kans proberen te pakken. Als dat door de hevige concurrentie niet lukt, zullen we hem eventueel verhuren.” De verdediger gelooft niet dat het zover zal komen dat hij verhuurt wordt. “Van mijn kant niet”, zegt Imma stellig. “Als je bij de selectie komt, dan moet je vooral laten zien wat je kan. Het kan heel snel gaan in het voetbal. Ik ben wel trots, maar ook altijd op zoek naar verbeteringen. Ik wil me verbeteren en een betere voetballende verdediger of rechtsback worden.”
In de wedstrijd tegen RKC had Boakye het niet erg moeilijk. Maar donderdag staat hij in de ArenA tegenover een heel andere speler. Hij weet al wie dat waarschijnlijk zal zijn. “Kalou”, zegt hij met een brede grens. Of hij al weet hoe hij de Ivoriaan zal aanpakken. “Dat zien we dan wel weer. Het is een topwedstrijd. Ik zal al mijn aandacht erbij moeten hebben, want verslappen kan natuurlijk niet. Het wordt zeker spannend.”
quote:Ajax, Feyenoord en PSV met eigen tv-kanaal
Ajax, Feyenoord en PSV krijgen iedereen een eigen tv-kanaal via KPN, zo meldt het Algemeen Dagblad. De clubs gaan hun eigen nieuws, wedstrijden en achter-de-schermen reportages brengen. De clubs zelf zijn verantwoordelijk voor de inhoud van Club TV. De kanalen komen op het scherm via internettelevisie, IPTV, van KPN. De kanalen worden via speciale abonnementen verkocht. Supporters en andere sportliefhebbers kunnen rond de start van het nieuwe voetbalseizoen een abonnement nemen.
Dats nogal wat inderdaadquote:Op donderdag 20 april 2006 16:16 schreef Houniet het volgende:
De opstelling tegen Feyenoord thuis in het begin van het seizoen. Moet je kijken wat er allemaal veranderd is ten opzichte van vanavond
Vonk
Trabelsi
Escudé
Grygera
Emanuelson ?
De Jong
Maduro
Sneijder
Pienaar
Rosenberg
Babel ?
Link
Hmmm zo slecht was die opstelling niet. Andere keeper, verdeding is prima, middenveld idem, maar wellicht had De Jong deruit moeten staan.. en aanval gewoon zoals het nu is..quote:Op donderdag 20 april 2006 16:16 schreef Houniet het volgende:
De opstelling tegen Feyenoord thuis in het begin van het seizoen. Moet je kijken wat er allemaal veranderd is ten opzichte van vanavond
Vonk
Trabelsi
Escudé
Grygera
Emanuelson
De Jong
Maduro
Sneijder
Pienaar
Rosenberg
Babel
Link
Feyenoord Netwerkquote:Vermoedelijke opstelling Feyenoord [wijzig]
Feyenoord:
Lodewijks
Greene, Vlaar, Bahia, Bosschaart
Hofs, Paauwe, De Guzman
Castelen, Kuyt en Kalou
Afkomstig van de website www.ajaxlive.nl voor de goede ordequote:Op donderdag 20 april 2006 16:29 schreef Houniet het volgende:
Klaas Jan Huntelaar Compilatie
video 19.5mb
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |