Maken hommels honing?quote:Op woensdag 19 april 2006 10:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah precies... ze zullen wel iets doen
Nee, mensen moeten leren niet zo moeilijk te doenquote:Op woensdag 19 april 2006 10:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zat er eentje dwars in je luchtpijp dat je zo tegen TF doet?![]()
Doodmeppen !!quote:Op woensdag 19 april 2006 10:08 schreef _Cara_ het volgende:
buiten in de natuur.. kijken of ik hem op de nette manier naar buiten krijg.
quote:
Toch wel.... Hmm, apart zegquote:Op woensdag 19 april 2006 10:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
Maken hommels honing?
Hommels maken inderdaad honing. Het vergaren van die honing geeft een groot probleem. Je beschadigt er alleen het nest maar mee. Ook is de hoeveelheid veel te weinig. Het is maar een bescheiden voorraad voor een paar dagen....voor "eigen" gebruik, zullen we maar zeggen. Wat de smaak betreft; de honing doet niet onder aan die van bijen!
Of moeten mensen leren dat normale gedragsregels ook niet zouden misstaan op het internetquote:Op woensdag 19 april 2006 10:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, mensen moeten leren niet zo moeilijk te doen
Het is maar fok!
Nee ok... dat ben ik met je eens. Maar ik denk niet dat ik door zo'n opmerking mensen beschadig ofzo, dit bleek dus net wel het geval te zijn. Ik denk dat dit meer zegt over de labielheid van een persoon dan het feit dat ik echt kwaad zou willen. Waarom zou ik hier bewust moeilijk komen doen als ik me hier goed vermaak ?quote:Op woensdag 19 april 2006 10:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Of moeten mensen leren dat normale gedragsregels ook niet zouden misstaan op het internet
Ik kan alles roepen wat ik wil want het is maar internet is ook zo 1995![]()
Nee.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:23 schreef Twisted_fok het volgende:
En hommels moeten gewoon allemaal dood.
Nee, mits honing dan!quote:
Dat komt toch geregeld voor. (Misschien niet bij jou).quote:Op woensdag 19 april 2006 10:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier bewust moeilijk komen doen als ik me hier goed vermaak ?
Ja ok, zou ook weer kunnen. Ik zie mezelf niet zo, ik hoop andere ook nietquote:Op woensdag 19 april 2006 10:29 schreef Polen het volgende:
[..]
Dat komt toch geregeld voor. (Misschien niet bij jou).
Dus dood ja!quote:Op woensdag 19 april 2006 10:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
De honing is voor hun eigen gebruik las ik net, dus je hebt er niets aan.
Ok, lamaar leven dan.... Het maakt me ook niet echt uitquote:Op woensdag 19 april 2006 10:34 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dood, omdat het ego-centrische beestjes zijn?
![]()
Zo, en wat wil jij zo allemaal dan?quote:Op woensdag 19 april 2006 10:34 schreef Mokster het volgende:
* Mokster roept: "Alles wat ik wil!!!!"
![]()
Check!quote:Op woensdag 19 april 2006 10:34 schreef webspider het volgende:
Ja, hoi!
He bah! Meningloos figuur!quote:Op woensdag 19 april 2006 10:35 schreef jackson het volgende:
Ok, lamaar leven dan.... Het maakt me ook niet echt uit
quote:
Zou ik ook voor gaan . . .quote:
Ja, lekker!quote:
Het is een beetje vragen om een opmerking waar je een willekeurige enge ziekte krijgtquote:
Puikend!quote:Op woensdag 19 april 2006 10:49 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, lekker!
Wat gezeik over penioenregelingen ivm het overstappen van de ene werkgever naar de ander, maar verder alles okay!
Sinds 24-06-2005quote:Op woensdag 19 april 2006 10:54 schreef ThunderChild het volgende:
Sinds wanneer heb ik een Chase Bank rekening ??![]()
![]()
Jij bent goed op de hoogte, dus jij was het die de boel probeerde te plunderen . . .quote:Op woensdag 19 april 2006 10:55 schreef jackson het volgende:
Sinds 24-06-2005
Jah... bij mijn weten was dit ook geluktquote:Op woensdag 19 april 2006 10:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij bent goed op de hoogte, dus jij was het die de boel probeerde te plunderen . . .![]()
![]()
Chase van 24?quote:Op woensdag 19 april 2006 10:54 schreef ThunderChild het volgende:
Sinds wanneer heb ik een Chase Bank rekening ??![]()
![]()
Jijquote:
Geen commentaarquote:Op woensdag 19 april 2006 11:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee ik, dat was toch wel te merken?
Ken je seriesquote:
Nooit jezelf de schuld geven... Dat doe ik ook nooitquote:
Die persoon die elke morgen vergeet op te dagen waardoor ik verdomme zelf koffie moet zetten? Ja die.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Nooit jezelf de schuld geven... Dat doe ik ook nooit
Het was ook zeker iemand anders die die koffie moest brengen?
Argh....quote:Op woensdag 19 april 2006 11:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die persoon die elke morgen vergeet op te dagen waardoor ik verdomme zelf koffie moet zetten? Ja die.
Even wachten tot Moks genoeg heeft van Rita, misschien wil ze dan voor mij komen werken.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Argh....
Die moeten ze dan maar eens ontslaan ofzo
Betaal jij ook zo goed danquote:Op woensdag 19 april 2006 11:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Even wachten tot Moks genoeg heeft van Rita, misschien wil ze dan voor mij komen werken.
Series wel, characters niet . . .quote:
24 is toevallig het enige wat ik kijkquote:Op woensdag 19 april 2006 11:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Series wel, characters niet . . .![]()
"... is een opblaaskrokodil"quote:Op woensdag 19 april 2006 10:34 schreef Mokster het volgende:
* Mokster roept: "Alles wat ik wil!!!!"
![]()
En die staat nog steeds bij jullie op de loonlijst ?? Tjezus zeg . . .quote:Op woensdag 19 april 2006 11:09 schreef Twisted_fok het volgende:
Die persoon die elke morgen vergeet op te dagen waardoor ik verdomme zelf koffie moet zetten? Ja die.
Een tosti graagquote:Op woensdag 19 april 2006 11:15 schreef JoeyT het volgende:
En?
Eerste seizoen heb ik nog wel gezien, de rest niet meer. Vergeet het steeds . . .quote:
Doet u mij maar een cracker met chevre, tomaat en peper!quote:
het 3e seizoen is het leukstequote:Op woensdag 19 april 2006 11:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Eerste seizoen heb ik nog wel gezien, de rest niet meer. Vergeet het steeds . . .![]()
Ik kijk het alleen vanaf dvd. Een hele week wachten trek ik niet bij die seriequote:Op woensdag 19 april 2006 11:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Eerste seizoen heb ik nog wel gezien, de rest niet meer. Vergeet het steeds . . .![]()
Sorry ben aan de lijn. Op t menu staan 18 amandelen en twee droge boterhammen met kipfilet...quote:
Ik geef het doorquote:Op woensdag 19 april 2006 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doet u mij maar een cracker met chevre, tomaat en peper!
Nee, dank jequote:Op woensdag 19 april 2006 11:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sorry ben aan de lijn. Op t menu staan 18 amandelen en twee droge boterhammen met kipfilet...
Geinteresseerd?
Hoe betaal je danquote:Op woensdag 19 april 2006 11:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Beter. Zonder geld namelijk, want dat heb ik niet.
3 is erg goed ja maar moet zeggen dat 4 mij op het laatst ook extreem kon boeien. Ik vind 24 sowieso helemaal topquote:Op woensdag 19 april 2006 11:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
het 3e seizoen is het leukste
Maar ik heb 4 nog niet af gezien![]()
(en 5 dus ook nog niet)
Wie van CSI zuigt ok???quote:
Nee, dat word ook helemaal niet saai ofzoquote:Op woensdag 19 april 2006 11:21 schreef JoeyT het volgende:
LOST daarentegen niet
zeg jongeman.. laat die lippen eens los! daar rekken ze alleen maar van uit..quote:Op woensdag 19 april 2006 11:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoe betaal je dan
*aan je lippen hangt
Nee, dat is zeer zeker niet saaiquote:Op woensdag 19 april 2006 11:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, dat word ook helemaal niet saai ofzo
TMIquote:
*los laat*quote:Op woensdag 19 april 2006 11:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
zeg jongeman.. laat die lippen eens los! daar rekken ze alleen maar van uit..
Nooit gezien... moet geweldig zijn jaquote:Op woensdag 19 april 2006 11:23 schreef Copycat het volgende:
Prison Break is tha bomb van dit televisieseizoen.
quote:Op woensdag 19 april 2006 11:21 schreef JoeyT het volgende:
LOST daarentegen niet
Niet verwacht dat ik dit ooit nog zou zeggen... Maar Joey, goede smaak!quote:
Ok, dan moet ik het toch maar eens proberenquote:
Goed zo.. ander is dr mooie piercing niet meer te zienquote:Op woensdag 19 april 2006 11:23 schreef jackson het volgende:
*los laat*
Sorry... ik had het niet door![]()
Zeker een aanrader, wel vanaf het begin beginnen danquote:Op woensdag 19 april 2006 11:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Ok, dan moet ik het toch maar eens proberen
Mijn fout... mijn foutquote:Op woensdag 19 april 2006 11:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
Goed zo.. ander is dr mooie piercing niet meer te zien
quote:Op woensdag 19 april 2006 11:23 schreef Copycat het volgende:
Prison Break is tha bomb van dit televisieseizoen.
Uiteraard... dat moet je met alles doenquote:Op woensdag 19 april 2006 11:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Zeker een aanrader, wel vanaf het begin beginnen dan
Deze ben je vergeten te quotenquote:Op woensdag 19 april 2006 11:24 schreef melismay het volgende:
[..]
[..]
Niet verwacht dat ik dit ooit nog zou zeggen... Maar Joey, goede smaak!![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 11:24 schreef JoeyT het volgende:
En TWIN PEAKS is nog steeds hele maal the bomb!
Twinpeaks heb ik nooit gekeken, die andere 2 welquote:
dat laat ik aan moks over.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoe betaal je dan
*aan je lippen hangt
Echt wel cool...quote:Op woensdag 19 april 2006 11:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Ok, dan moet ik het toch maar eens proberen
Jammer.... *weg fantasiequote:
Een vriend van me heeft al die series op DVD... dus daar moet ik maar weer eens langs denkquote:
Twinpeaks is helemaal geweldig... Meteen bestellen van internet!quote:Op woensdag 19 april 2006 11:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Twinpeaks heb ik nooit gekeken, die andere 2 wel
Twinpeaks keek ik vroeger altijd samen met mijnquote:Op woensdag 19 april 2006 11:29 schreef JoeyT het volgende:
Twinpeaks is helemaal geweldig... Meteen bestellen van internet!![]()
Dat idee heb ik er ook een beetje bijquote:Op woensdag 19 april 2006 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Twinpeaks keek ik vroeger altijd samen met mijnmoeder
op donderdagavond.
Maar is het nu niet outdated?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |