Bespaar je de frustratie: http://www.whitwell.ndo.co.uk/musicthing/sounds/mssound1.mp3quote:Op woensdag 19 april 2006 09:02 schreef Polen het volgende:
Ik zou bijna win95 installeren.
Eh, het kan ook de windows 95 tune zijn geweest, ja (dat een andere bekende artiest die Mac tune gemaakt heeft)quote:Op woensdag 19 april 2006 09:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah. Ik vind het nogal idioot. Dit had een stagaire zelfs nog in elkaar kunnen zetten.
Maar Brian Eno heeft ook het bekende Windows 95 opstart geluid in elkaar gezet.
Lekker vuile ruis!quote:Op woensdag 19 april 2006 09:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bespaar je de frustratie: http://www.whitwell.ndo.co.uk/musicthing/sounds/mssound1.mp3
Er is maar 1 mactune. Het systeem geeft geen geluid als de desktop start. Ik denk echt niet dat Apple miljoen betaald voor een dure artiest om 2 seconde Tudummmm te laten horen als je de Mac aanzet. Maar misschien heb ik een raar wereldbeeld.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:04 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Eh, het kan ook de windows 95 tune zijn geweest, ja (dat een andere bekende artiest die Mac tune gemaakt heeft)
Ik probeer het artikel te Googlen...
Deze dekt de lading volledig.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:05 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Verzin es ff een leuke TT..
Vast niet.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:08 schreef Polen het volgende:
Zou dat xp64 intussen al bruikbaar zijn qua drivers enzo?
Is dat een retorische vraag?quote:Op woensdag 19 april 2006 09:08 schreef Polen het volgende:
Zou dat xp64 intussen al bruikbaar zijn qua drivers enzo?
wat houd je tegen?quote:
Werk ?!quote:
Waarom is het leven heerlijk vandaag ?!quote:Op woensdag 19 april 2006 09:32 schreef liefie_ het volgende:
oeh nederland in beweging is leuk
wat is het leven toch heerlijk vandaag
quote:
quote:
weet ik niet preciesquote:Op woensdag 19 april 2006 09:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Waarom is het leven heerlijk vandaag ?!
Goed punt.... Geen idee, omdat ik de hele dag last heb van mijn knie als ik zit ?quote:Op woensdag 19 april 2006 09:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
weet ik niet precies
misschien omdat er nog niks gebeurd is waarom het dat niet zou zijn?
True, niet boeiend wel ?quote:
Je helpt niet mee ?!quote:Op woensdag 19 april 2006 09:40 schreef liefie_ het volgende:
als jullie deze dan snel vol maken kun je er zo een maken met titel
Tuurlijk wel boeiend!quote:
heb (nog) niet zo veel te vertellenquote:
Toch wel de C versie ??quote:
Doe er wat aan!quote:
Volgens mij heb jij de kleine lettertjes niet goed gelezen: Ik 60 en jij 40% .quote:Op woensdag 19 april 2006 09:44 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben om te kopen
Het moet wel een hoog bedrag zijn aangezien ik 40% aan Cc moet afdragen
Dan gaat het over, heb zelf ook niet super veel te vertellen maar de tijd doden op fok! is cool ofzoquote:Op woensdag 19 april 2006 09:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
heb (nog) niet zo veel te vertellen
ik lees wel mee maja niet zo veel te vertellen dusquote:Op woensdag 19 april 2006 09:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan gaat het over, heb zelf ook niet super veel te vertellen maar de tijd doden op fok! is cool ofzo
Helemaal goed! Terug naar de basis! Terug naar wat het eigenlijk om gaat! Weg met al die sbs-opsmuk-TT's...quote:
Of anders "[R&P SC] naamloos" . . .quote:Op woensdag 19 april 2006 09:46 schreef Polen het volgende:
"[R&P SC] mysql> SOURCE /var/www/pp.sql"
Tostiquote:Op woensdag 19 april 2006 09:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik lees wel mee maja niet zo veel te vertellen dus
en ga nu een tostie eten dus dat typt sowieso niet handig
Ja, dat was een goeiequote:Op woensdag 19 april 2006 09:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Of anders "[R&P SC] naamloos" . . .![]()
![]()
Tja leg dat maar uit aan die blauwen...quote:Op woensdag 19 april 2006 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helemaal goed! Terug naar de basis! Terug naar wat het eigenlijk om gaat! Weg met al die sbs-opsmuk-TT's...![]()
mijn idee..quote:Op woensdag 19 april 2006 09:19 schreef jackson het volgende:
Goeie TT
Het is duidelijk en ze spammen er toch 10 vol per dag.. lekker boeiend wat er staat denk ik danquote:
Tosti's kunnen altijdquote:Op woensdag 19 april 2006 09:52 schreef _Cara_ het volgende:
@liefie ...en tosti op de vroege ochtend? ...laat het je smaken.!
Wellicht dat jij als verstoten zwart blauw schaap je makkelijker kan aansluiten bij de kudde dan dat ik me vanaf nul moet inwerken...quote:Op woensdag 19 april 2006 09:51 schreef Polen het volgende:
[..]
Tja leg dat maar uit aan die blauwen...
euhm tijdens de lunch...ok..en dan de rest van de dag, maar zo vroeg ..? nee niet voor mij...quote:
Nee.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht dat jij als verstoten zwart blauw schaap je makkelijker kan aansluiten bij de kudde dan dat ik me vanaf nul moet inwerken...
ja jummie he!quote:Op woensdag 19 april 2006 09:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
mijn idee..![]()
@liefie ...en tosti op de vroege ochtend? ...laat het je smaken.!
Hmmwhah... ligt er ook aan hoelaat je op bent gestaan natuurlijkquote:Op woensdag 19 april 2006 09:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
euhm tijdens de lunch...ok..en dan de rest van de dag, maar zo vroeg ..? nee niet voor mij...
Je stemming wisselt de positieve kant op vandaag ofnietquote:Op woensdag 19 april 2006 09:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja jummie he!
t leven is lekker
tosties ook
het zijn toch gewoon boterhammen met kaas maar dan warm?quote:Op woensdag 19 april 2006 09:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
euhm tijdens de lunch...ok..en dan de rest van de dag, maar zo vroeg ..? nee niet voor mij...
iddquote:Op woensdag 19 april 2006 10:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het zijn toch gewoon boterhammen met kaas maar dan warm?
vind ik best kunnen in de ochtend
Terecht dat je een sex-change wil...quote:Op woensdag 19 april 2006 10:01 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wil een sex-change zodat ik aan Polens signature voldoe.![]()
hij is al opquote:Op woensdag 19 april 2006 10:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd
tis toch hetzelfde als toast, die maak je ook warm, alleen verhit je nu de kaas mee
laat t je smaken
Nooit meer ongesteldquote:Op woensdag 19 april 2006 10:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Terecht dat je een sex-change wil...
beetje freaky he?quote:Op woensdag 19 april 2006 10:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Je stemming wisselt de positieve kant op vandaag ofniet
[09:47:07] <@mvdlubbe> Bah!quote:Op woensdag 19 april 2006 09:57 schreef Polen het volgende:
"[R&P SC] - Jammer dat het niet echt vult."
En ze hebben relatief weinig werk aan je denkquote:
Ach... ik kan ze goed hebben hoor. Het leven is ook mooi en daar mag je best eens bij stilstaanquote:Op woensdag 19 april 2006 10:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
beetje freaky he?
en heb nog wel zo'n hekel aan over-blije mensen
HAHAHAHAHAHAH DIJENKLETSER!!11111quote:Op woensdag 19 april 2006 10:04 schreef jackson het volgende:
[..]
En ze hebben relatief weinig werk aan je denk
(dekking zoekt)
quote:Op woensdag 19 april 2006 10:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hij is al op
maar hij was lekker!
misschien nog maar een doen...
hommels zijn mooi!quote:Op woensdag 19 april 2006 10:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
laat het je lekker smaken..!
Hier zit een ontzettend dikke donkerbruin/oranje hommel tegen het raam...en zoemen dat ie doet! wat een mormel!![]()
Gelukkig pak je het positief op zoals we dat gewend zijn van jequote:Op woensdag 19 april 2006 10:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAH DIJENKLETSER!!11111:d :d
![]()
quote:
Zo'n opmerking positief oppakken? Jezus, wat een bosjosti ben je dan.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Gelukkig pak je het positief op zoals we dat gewend zijn van je![]()
Zal wel lukkenquote:Op woensdag 19 april 2006 10:08 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
buiten in de natuur.. kijken of ik hem op de nette manier naar buiten krijg.
Maak een scherpe opmerking terug ofzo.... Dit was ook zo kansloos van jequote:Op woensdag 19 april 2006 10:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zo'n opmerking positief oppakken? Jezus, wat een bosjosti ben je dan.
maken hommels honing?quote:Op woensdag 19 april 2006 10:08 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
buiten in de natuur.. kijken of ik hem op de nette manier naar buiten krijg.
Bijen maken honing.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maken hommels honing?
jij houdt toch van honing?
wat doen hommels dan?quote:
Dat leek mij ook jahquote:
He, ik zit ook niet altijd vol met scherpe opmerkingen, en daar ga ik ook geen moeite voor doen na zo'n kutopmerking. En nu hiervoor ook niet meer.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Maak een scherpe opmerking terug ofzo.... Dit was ook zo kansloos van je
Zullen we het samen opmaken?quote:Op woensdag 19 april 2006 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de kleine lettertjes niet goed gelezen: Ik 60 en jij 40% .
Bevruchten van bloemen zeg maar.... ofzo ?!quote:
ja maar ik dacht misschien kunnen hommels dat ookquote:
Ik snap niet waar je zo panisch over doet en dat je zo'n opmerking dus blijkbaar serieus neemt is ook verder niet mijn probleemquote:Op woensdag 19 april 2006 10:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
He, ik zit ook niet altijd vol met scherpe opmerkingen, en daar ga ik ook geen moeite voor doen na zo'n kutopmerking. En nu hiervoor ook niet meer.
Jah precies... ze zullen wel iets doenquote:Op woensdag 19 april 2006 10:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar ik dacht misschien kunnen hommels dat ook
ze moeten toch een talent hebben
Ik doe niet panisch, ik laat alleen blijken dat ik het een kutopmerking van je vond, dat mag niet meer tegenwoordig?quote:Op woensdag 19 april 2006 10:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je zo panisch over doet en dat je zo'n opmerking dus blijkbaar serieus neemt is ook verder niet mijn probleem. Pak het allemaal niet zo zwaar zeg... pfff
Jahwel... zou het persoonlijk alleen wat anders brengen danquote:Op woensdag 19 april 2006 10:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik doe niet panisch, ik laat alleen blijken dat ik het een kutopmerking van je vond, dat mag niet meer tegenwoordig?
Jah.... Dat kun je wel zeggen.... maar er zijn er ook super veelquote:
Je hoeft je hier niet in te houdenquote:Op woensdag 19 april 2006 10:18 schreef MoChe het volgende:
GOEDE MORGEN !
RISE AND SHINE!
ohjah...sommige vrouwen zijn echt
Ik zit wel al aan de popcornquote:Op woensdag 19 april 2006 10:19 schreef Godlike02 het volgende:
Rellen?![]()
Het is nog iets te vroeg voor popcorn![]()
Ik vond het een goedkope opmerking van je, misschien had ik het gelijk zo moeten noemen, maar ik ben en blijf een vrouw. Helaas voor de sex-change.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Jahwel... zou het persoonlijk alleen wat anders brengen dan. Maar sorry van mijn kant als het zo erg was
Ja!quote:
Ik bedoelde er verder niks mee... had het ook tegen Moks kunnen zeggen ofzoquote:Op woensdag 19 april 2006 10:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vond het een goedkope opmerking van je, misschien had ik het gelijk zo moeten noemen, maar ik ben en blijf een vrouw. Helaas voor de sex-change.![]()
Maken hommels honing?quote:Op woensdag 19 april 2006 10:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah precies... ze zullen wel iets doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |