Betaal jij ook zo goed danquote:Op woensdag 19 april 2006 11:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Even wachten tot Moks genoeg heeft van Rita, misschien wil ze dan voor mij komen werken.
Series wel, characters niet . . .quote:
24 is toevallig het enige wat ik kijkquote:Op woensdag 19 april 2006 11:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Series wel, characters niet . . .![]()
"... is een opblaaskrokodil"quote:Op woensdag 19 april 2006 10:34 schreef Mokster het volgende:
* Mokster roept: "Alles wat ik wil!!!!"
![]()
En die staat nog steeds bij jullie op de loonlijst ?? Tjezus zeg . . .quote:Op woensdag 19 april 2006 11:09 schreef Twisted_fok het volgende:
Die persoon die elke morgen vergeet op te dagen waardoor ik verdomme zelf koffie moet zetten? Ja die.
Een tosti graagquote:Op woensdag 19 april 2006 11:15 schreef JoeyT het volgende:
En?
Eerste seizoen heb ik nog wel gezien, de rest niet meer. Vergeet het steeds . . .quote:
Doet u mij maar een cracker met chevre, tomaat en peper!quote:
het 3e seizoen is het leukstequote:Op woensdag 19 april 2006 11:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Eerste seizoen heb ik nog wel gezien, de rest niet meer. Vergeet het steeds . . .![]()
Ik kijk het alleen vanaf dvd. Een hele week wachten trek ik niet bij die seriequote:Op woensdag 19 april 2006 11:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Eerste seizoen heb ik nog wel gezien, de rest niet meer. Vergeet het steeds . . .![]()
Sorry ben aan de lijn. Op t menu staan 18 amandelen en twee droge boterhammen met kipfilet...quote:
Ik geef het doorquote:Op woensdag 19 april 2006 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doet u mij maar een cracker met chevre, tomaat en peper!
Nee, dank jequote:Op woensdag 19 april 2006 11:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sorry ben aan de lijn. Op t menu staan 18 amandelen en twee droge boterhammen met kipfilet...
Geinteresseerd?
Hoe betaal je danquote:Op woensdag 19 april 2006 11:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Beter. Zonder geld namelijk, want dat heb ik niet.
3 is erg goed ja maar moet zeggen dat 4 mij op het laatst ook extreem kon boeien. Ik vind 24 sowieso helemaal topquote:Op woensdag 19 april 2006 11:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
het 3e seizoen is het leukste
Maar ik heb 4 nog niet af gezien![]()
(en 5 dus ook nog niet)
Wie van CSI zuigt ok???quote:
Nee, dat word ook helemaal niet saai ofzoquote:Op woensdag 19 april 2006 11:21 schreef JoeyT het volgende:
LOST daarentegen niet
zeg jongeman.. laat die lippen eens los! daar rekken ze alleen maar van uit..quote:Op woensdag 19 april 2006 11:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoe betaal je dan
*aan je lippen hangt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |