quote:
Zou ik ook voor gaan . . .quote:
Ja, lekker!quote:
Het is een beetje vragen om een opmerking waar je een willekeurige enge ziekte krijgtquote:
Puikend!quote:Op woensdag 19 april 2006 10:49 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, lekker!
Wat gezeik over penioenregelingen ivm het overstappen van de ene werkgever naar de ander, maar verder alles okay!
Sinds 24-06-2005quote:Op woensdag 19 april 2006 10:54 schreef ThunderChild het volgende:
Sinds wanneer heb ik een Chase Bank rekening ??![]()
![]()
Jij bent goed op de hoogte, dus jij was het die de boel probeerde te plunderen . . .quote:Op woensdag 19 april 2006 10:55 schreef jackson het volgende:
Sinds 24-06-2005
Jah... bij mijn weten was dit ook geluktquote:Op woensdag 19 april 2006 10:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij bent goed op de hoogte, dus jij was het die de boel probeerde te plunderen . . .![]()
![]()
Chase van 24?quote:Op woensdag 19 april 2006 10:54 schreef ThunderChild het volgende:
Sinds wanneer heb ik een Chase Bank rekening ??![]()
![]()
Jijquote:
Geen commentaarquote:Op woensdag 19 april 2006 11:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee ik, dat was toch wel te merken?
Ken je seriesquote:
Nooit jezelf de schuld geven... Dat doe ik ook nooitquote:
Die persoon die elke morgen vergeet op te dagen waardoor ik verdomme zelf koffie moet zetten? Ja die.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Nooit jezelf de schuld geven... Dat doe ik ook nooit
Het was ook zeker iemand anders die die koffie moest brengen?
Argh....quote:Op woensdag 19 april 2006 11:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die persoon die elke morgen vergeet op te dagen waardoor ik verdomme zelf koffie moet zetten? Ja die.
Even wachten tot Moks genoeg heeft van Rita, misschien wil ze dan voor mij komen werken.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Argh....
Die moeten ze dan maar eens ontslaan ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |