kinderloosheidsbijslag invoerenquote:Op donderdag 20 april 2006 22:03 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik bedoelde: op welke manier kan je die compenseren? Juist omdat ze buiten alle regels vallen is dat moeilijk. Wat kan je verhogen of verlagen waarmee je exclusief die groep compenseert?
Chinese toestanden!quote:
Korting op houderschapsbelasting?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:03 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik bedoelde: op welke manier kan je die compenseren? Juist omdat ze buiten alle regels vallen is dat moeilijk. Wat kan je verhogen of verlagen waarmee je exclusief die groep compenseert?
Ze roepen zoveel. als het op korte termijn maar in het plaatje past. dat er 4 jaar geleden andere dingen werd gezegd heeft dit kabinet geen boodschap aan.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:29 schreef HuubTuub het volgende:
Ik lees net in de VK dat tweeverdieners zonder kinderen er "bedoeld" op achteruit zijn gegaan. Lekker zo... er zou toch niemand op achteruit gaan?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:41 schreef Heerd het volgende:
zwaar teleurgesteld met de voorgestelde plannen. Die paar tientjes per jaar helpen niet echt het gat van 1.000 euri te dichten.... maar ja, ik had het ook eigenlijk niet verwacht.
volgens JP was het de bedoeling dat jongeren veel meer moesten gaan betalen![]()
Kunnen ze alvast wennen aan de toekomst.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:41 schreef Heerd het volgende:
zwaar teleurgesteld met de voorgestelde plannen. Die paar tientjes per jaar helpen niet echt het gat van 1.000 euri te dichten.... maar ja, ik had het ook eigenlijk niet verwacht.
volgens JP was het de bedoeling dat jongeren veel meer moesten gaan betalen![]()
Maar dat geld dan toch ook voor het CDA en de dramatische polls, die zetelverlies betekenen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:22 schreef gronk het volgende:
[..]
Kunnen ze alvast wennen aan de toekomst.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |