hey canisfire wel eerlijk blijven spelen: Ricardo is in de rust gewisseld voor Pfaffquote:Op woensdag 19 april 2006 13:20 schreef Canisfire het volgende:
Ricardo
Ullrich van GobbelPhilippe Mexès, Serginho Greene, Dennis van Wijk
Fredrik Ljungberg,Willem van Hanegem,David Ginola
Dennis Bergkamp, Marco Van Basten,Arjan Robben
(Ricardo werd er gelijk uitgehaalt dat mag niet)
[afbeelding]
nee ricardo werd na 1x gewisseld dit mag niet dus dan gaan we gewoon verder met de vorige opstellingquote:Op woensdag 19 april 2006 13:22 schreef Bjorn81 het volgende:
[..]
hey canisfire wel eerlijk blijven spelen: Ricardo is in de rust gewisseld voor Pfaff...voor de rest een goede keuze...Ulli....
en terecht wat een ballengraaier is dit joh...quote:Op woensdag 19 april 2006 13:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
nee ricardo werd na 1x gewisseld dit mag niet dus dan gaan we gewoon verder met de vorige opstelling![]()
ik vond dit team toch nog net iets beter..quote:Op woensdag 19 april 2006 17:10 schreef Ciscus het volgende:
Trouwens wel een geweldig team dit, vooral de voorste 2 linies!
Alleen Serginho Greene heeft er niets te zoeken.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:14 schreef Bjorn81 het volgende:
[..]
ik vond dit team toch nog net iets beter..
José Luis Chilavert
Wim Suurbier, Philippe Mexes, Serginho Greene, Paolo Maldini
Fredrik Ljungberg,Willem van Hanegem,David Ginola
Dennis Bergkamp, Marco Van Basten,Arjan Robben
Nog niet, maar het was wel het beste team tot nu toe...quote:Op woensdag 19 april 2006 17:17 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Alleen Serginho Greene heeft er niets te zoeken.
dat was trouwens een geweldige goal die hij daar toen scoorde...quote:Op woensdag 19 april 2006 17:18 schreef SiemeN het volgende:
Ook Bergkamp verdient nog even een foto, overigens.
[afbeelding]
Prachtig, ja.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:19 schreef Bjorn81 het volgende:
[..]
dat was trouwens een geweldige goal die hij daar toen scoorde...![]()
Ik krijg zelfs nu nog een rilling, wat een wedstrijd was dat. En Batistuta die uit stand heel hard op de paal schoot. Het EK88 had ik niet heel erg bewust meegemaakt (was 11 jaar), dus dit is het mooiste voetbalmoment voor mij. Maar dat geldt voor meerderen, zie ik..quote:Op woensdag 19 april 2006 17:22 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Prachtig, ja.
Ik herinner het me nog als de dag van gisteren.. we keken in de kroeg op het grote scherm..
Jack van Gelder stond aan op de radio, om het commentaar te verzorgen..
Ik heb nog nooit iemand zo hard Dennis' naam horen schreeuwen..
BEEEEEEERGKAAAAMP BEEEEERGKAAAAAAAAMP JAAAA!!!
Geweldig!
Cascoigne en Hagi op één middenveld!quote:Op donderdag 20 april 2006 11:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kasper Schmeichel
Gibril Sankoh, Philippe Mexès, Naoki Matsuda
Fredrik Ljungberg, Gheorge Hagi, Paul Gascoigne, Owen Hargreaves
Dennis Bergkamp, Marco Van Basten, Hristo Stoichkov
[afbeelding]
Nu komt het team toch akelig dicht in de buurt bij beste team ooit... Ander keepertje erin, wat versterking achterin en links op het midden en we zijn er.
stefmans hargreaves is inmiddels gewisseld...!!quote:Op donderdag 20 april 2006 20:24 schreef stefmans het volgende:
Kenneth Vermeer
Gibril Sankoh, Alex, Naoki Matsuda
Dennis Bergkamp, Marco Van Basten, Hristo Stoichkov
[afbeelding]
Hij heeft wel lef....quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En van Basten is vervangen door Koller...
Ik lieg niet hoor....quote:Op donderdag 20 april 2006 17:25 schreef DANILXL het volgende:
Kasper Schmeichel
Gibril Sankoh, Alex, Naoki Matsuda
Dennis Bergkamp, Jan Koller , Hristo Stoichkov
Het is geen waardige vervanger, maar met zn maat 50 kan hij ook wel redelijk tegen een bal aan schoppen
[afbeelding]
Dat zie ik als m'n plicht.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:31 schreef Canisfire het volgende:
..
Het team maar weer een beetje opbouwen Siem?
Laat het gewoon even wat rondes gaan, dan.quote:
Ey op links was geen plek en ik was net op een site over reclames aan het kijkenquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:48 schreef Ciscus het volgende:
Hoeveel verstand van voetbal heb je als je Roberto Carlos rechtsback zet....;)
Gast Obodai lag er al uitquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:20 schreef DANILXL het volgende:
Ricardo Pereira
Anthony Obodai, Alessandro Nesta, Ryan Nelsen, Roberto Carlos
Javier Alejandro Mascherano , Andrés D'Alessandro, Giovanni van Bronckhorst
Carlos Tévez, Eric Cantona, Giuseppe Signori
Voetjeballen....quote:
Zeker! Staan best aardige spelers tussen, maar dit team zou in deze opstelling de playoffs maar nipt halen in NL.quote:
Inderdaad, Shearer verdient betere vleugelspelers dan die twéé.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:19 schreef Ciscus het volgende:
Laten we weer eens kwaliteit toevoegen, dacht ik zo...
Mitea is een heldquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:23 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Inderdaad, Shearer verdient betere vleugelspelers dan die twéé.
Van welke club was Laudrup trouwens ook al weer de coachquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:45 schreef Ciscus het volgende:
[..]
In Madurodam ja![]()
Maar Laudrup is net ietsjes beter, okee?
Bröndy??? Of die club waar Rosenberg vandaan komt? Hoezo eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
Van welke club was Laudrup trouwens ook al weer de coach![]()
vroeg ik me afquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:09 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Bröndy??? Of die club waar Rosenberg vandaan komt? Hoezo eigenlijk?
Goed plan, want ze snappen de ingewikkelde regeld maar nauwelijks.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:19 schreef Canisfire het volgende:
Is het trouwens een idee om bij het volgende topic nog even goed de regels te plaatsen?
Ja het spreekt natuurlijk voorzich maar voor nieuwe users enzo
jij denkt dat ik gek ben, ik ga dit topic toch niet helemaal door lezen of er al een speler in heeft gestaan die ik er in wil zettenquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:42 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Goed plan, want ze snappen de ingewikkelde regeld maar nauwelijks.
Nieuwe regel: een speler mag in 1 week niet voor een tweede maal worden toegevoegd.
Nog een nieuwe: de OP mag bestaan uit het slechtste team én het beste team wat ik de vorige reeks heeft gestaan. Ik wil deze OP wel maken, al is Canisfire ook wel erg goed in OP'tjes. (trouwens Canisfire, ik heb recentelijk nog met Racoon in de oefenruimte gestaan...was gezellig ;-)
Mwah goed punt een speler een week er niet in zie ik ook niet zo zitten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:45 schreef stefmans het volgende:
[..]
jij denkt dat ik gek ben, ik ga dit topic toch niet helemaal door lezen of er al een speler in heeft gestaan die ik er in wil zetten![]()
verhoog het aantal posts dan wat er tussen moet zitten naar 5 ofzoquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:48 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mwah goed punt een speler een week er niet in zie ik ook niet zo zitten.
Zo als wat ik recentelijk had was natuurlijk niet leuk ik doe er een nieuwe keeper in.
en 2 post na mij post karel nog wat een of andere keeper van de graafschap![]()
Is zo veel gedoe, moet je tellen enzo...quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:55 schreef stefmans het volgende:
[..]
verhoog het aantal posts dan wat er tussen moet zitten naar 5 ofzo![]()
We worden bijna serieus hier! Maar okee, 'sociale controle' en een nieuwe OP-opzet door Canisfirequote:Op dinsdag 25 april 2006 17:07 schreef Canisfire het volgende:
Ja ik vind dat je gewoon spelers mag toevoegen zo vaak je wil maar het moet niet te gek worden natuurlijk zo als toen met Remco van der Schaaf. Gewoon een beetje sociale controle dus.
we kunnen hem ook op wiki zettenquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:17 schreef Canisfire het volgende:
Ja als iemand de hele op zou kunnen opslaan dan hoeven we bij een nieuw topic alleen de namen en de plaatjes te veranderen
Aan jou de eerquote:
waar staat dat er geen normale spelers toegevoegt mogen worden, of zie ik nu iets over het hoofdquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wta is de lol eraan als je allen maar topspelers neer mag zetten? Sorry hoor, maar dat vind ik een beetje triest. Kijk dat je geen amateurspelers neer zet oke, maar dan maag je dus ook geen ex-voetballers. Want de amateurs die erin komen hebben zo goed als allemaal (behalve die van SDZZ van mij) een prof verleden....
Zo vind ik er niet veel meer aan, maar dat zullen jullie toch wel best vinden.
Hier kun je lezen dat het plaatsen van spelers die minder zijn dan de top niet geappricieerd worden.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:48 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mwah goed punt een speler een week er niet in zie ik ook niet zo zitten.
Zo als wat ik recentelijk had was natuurlijk niet leuk ik doe er een nieuwe keeper in.
en 2 post na mij post karel nog wat Dat ben ik duseen of andere keeper van de graafschap![]()
Ben het met je eens, maar is wel leuk als het een speler is die we allemaal een beetje kennen. Misschien niet volledig onbekende spelers of misschien anders leuk van welke club diegene is. Vind ik wel leuk, ga ik 'm even opzoeken enzo.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hier kun je lezen dat het plaatsen van spelers die minder zijn dan de top niet geappricieerd worden.
Ik persoonlijk vindt dat juist de charme. Ik vind het lachen om te zien welek middlematige spelers er bij mensen in hun gedachte zijn blijven hangen. Net zoals ik het leuk vindt om Van Wijk in het elftal te zetten op de dag dat hij als nieuwe trainer van Willem II wordt gepresenteerd...
Ja en die kerel die ooit scheidsrechters ging toevoegen mag ook weg blijvenquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:25 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ben het met je eens, maar is wel leuk als het een speler is die we allemaal een beetje kennen. Misschien niet volledig onbekende spelers of misschien anders leuk van welke club diegene is. Vind ik wel leuk, ga ik 'm even opzoeken enzo.
Remco vd Schaaf mag alleen echt nooooooooooooooooooooooit meer!
ik zou kei hard de andere kant op rennenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:16 schreef Canisfire het volgende:
Wat een team staat er nu
Carlo L'Ami
Andoni Iraola, Sergio Ramos, Maxwell
Borja Oubiña, Deco, Sulley Ali Muntari, Niko Kovac
Igor Korneev , Julio Ricardo Cruz
[afbeelding]
Ooit eens samen met Dudek in het echt ontmoet toen ik nog een klein Canisfirertje was.
Nowotnyquote:Op woensdag 26 april 2006 20:29 schreef Ciscus het volgende:
Al 3 rondes met 10 man, wie kreeg er rood?
Tijdens een training van Feyenoord lang geleden kwam Cruz opeens naast mij zittenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:16 schreef Canisfire het volgende:
Ooit eens samen met Dudek in het echt ontmoet toen ik nog een klein Canisfirertje was.
jakkesquote:Op donderdag 27 april 2006 00:14 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Tijdens een training van Feyenoord lang geleden kwam Cruz opeens naast mij zitten![]()
![]()
Verrassende positie voor Jesper....Het Roberto Carlos- verhaalquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:43 schreef stefmans het volgende:
Victor Valdes
Regilio Vrede, Sergio Ramos, Jens Nowotny,
Luis García, Jens Jeremies, David Pizarro, Niko Kovac
Jesper Gronkjear, Antti Sumiala, Khalid Didi
[afbeelding]
ja, ik dacht positioneer hem daar eensquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:12 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Verrassende positie voor Jesper....Het Roberto Carlos- verhaal
saai.....quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:24 schreef Nashje het volgende:
Ik heb misschien een idee om dit spel wat leuker te maken.
Boven elk team moet je een club neerzetten. De eerste gebruiker gebruikt gewoon de basiself van afgelopen weekend ofzo. En dan gaan we gewoon verder met dit spel maar mag je alleen spelers van die club erin zetten. Dus zowel jeugd als het eerste elftal (en misschien ook van vroeger). En dat houden we een dag vol en de volgende dag een andere club.
Hoe het nu gaat, dat is saai. Alle namen zijn al een stuk of 15 keer geweest. Hier schiet je dus echt geen reet mee op.quote:
Dat maakt toch niet uit gaat er om dat je een leuk team krijgt en als bepaalde spelers vaker worden genoemt zegt dat veel over de kwaliteiten:quote:Op zondag 30 april 2006 18:49 schreef Ciscus het volgende:
en 7 spelers die al minstens 2 x eerder zijn genoemd, best saai....kennen we geen andere spelers mensen??
quote:Op maandag 1 mei 2006 09:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hmm jammer dat ik Asprilla moest vervangen, maar had Der Polster al een tijdje in mijn hoofd.
Bahquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:13 schreef Canisfire het volgende:
Ja niet dus Van der Schaaf mocht niet meer
Doe eens effe normaal enzoquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:07 schreef Nashje het volgende:
Hofs op de plek van Juninho. Dan mag je je serieus af gaan vragen of je verstand hebt van voetbal.
Die is toch niet overdreven vaak langs gekomen ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kompany is een beetje hetzelfde als vd schaaf..... Weigeren we die ook?
Als mijn spelers er maar uit gehaald worden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Die is toch niet overdreven vaak langs gekomen ?![]()
Ach nee persoonlijk haal ik gewoon steeds de speler er uit die mij het minste aanspreekt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Als mijn spelers er maar uit gehaald worden.![]()
![]()
Hypocrisie ten top!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |