Voetjeballen....quote:
Zeker! Staan best aardige spelers tussen, maar dit team zou in deze opstelling de playoffs maar nipt halen in NL.quote:
Inderdaad, Shearer verdient betere vleugelspelers dan die twéé.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:19 schreef Ciscus het volgende:
Laten we weer eens kwaliteit toevoegen, dacht ik zo...
Mitea is een heldquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:23 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Inderdaad, Shearer verdient betere vleugelspelers dan die twéé.
Van welke club was Laudrup trouwens ook al weer de coachquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:45 schreef Ciscus het volgende:
[..]
In Madurodam ja![]()
Maar Laudrup is net ietsjes beter, okee?
Bröndy??? Of die club waar Rosenberg vandaan komt? Hoezo eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
Van welke club was Laudrup trouwens ook al weer de coach![]()
vroeg ik me afquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:09 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Bröndy??? Of die club waar Rosenberg vandaan komt? Hoezo eigenlijk?
Goed plan, want ze snappen de ingewikkelde regeld maar nauwelijks.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:19 schreef Canisfire het volgende:
Is het trouwens een idee om bij het volgende topic nog even goed de regels te plaatsen?
Ja het spreekt natuurlijk voorzich maar voor nieuwe users enzo
jij denkt dat ik gek ben, ik ga dit topic toch niet helemaal door lezen of er al een speler in heeft gestaan die ik er in wil zettenquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:42 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Goed plan, want ze snappen de ingewikkelde regeld maar nauwelijks.
Nieuwe regel: een speler mag in 1 week niet voor een tweede maal worden toegevoegd.
Nog een nieuwe: de OP mag bestaan uit het slechtste team én het beste team wat ik de vorige reeks heeft gestaan. Ik wil deze OP wel maken, al is Canisfire ook wel erg goed in OP'tjes. (trouwens Canisfire, ik heb recentelijk nog met Racoon in de oefenruimte gestaan...was gezellig ;-)
Mwah goed punt een speler een week er niet in zie ik ook niet zo zitten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:45 schreef stefmans het volgende:
[..]
jij denkt dat ik gek ben, ik ga dit topic toch niet helemaal door lezen of er al een speler in heeft gestaan die ik er in wil zetten![]()
verhoog het aantal posts dan wat er tussen moet zitten naar 5 ofzoquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:48 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mwah goed punt een speler een week er niet in zie ik ook niet zo zitten.
Zo als wat ik recentelijk had was natuurlijk niet leuk ik doe er een nieuwe keeper in.
en 2 post na mij post karel nog wat een of andere keeper van de graafschap![]()
Is zo veel gedoe, moet je tellen enzo...quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:55 schreef stefmans het volgende:
[..]
verhoog het aantal posts dan wat er tussen moet zitten naar 5 ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |