Minder correcte post.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:30 schreef mcDavid het volgende:
corecte TT
da's amper een half uur van utrecht!quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:32 schreef killswitch het volgende:
zit vrijdag al in amstelveen
zit daar voor een concert dusquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
da's amper een half uur van utrecht!
heb zo'n vermoeden dat je de band niet eens kentquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
vast geen goed concert, anders was ik er ook wel geweest.
[]
goed gegokt!quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:49 schreef killswitch het volgende:
[..]
heb zo'n vermoeden dat je de band niet eens kent
http://www.vivelafete.be/
anders post je gewoon ff gezellig mee in plaats van tvp's te zettenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:53 schreef Ghostbuster het volgende:
HA nu een vroege dinges dinges
zaterdag J-Stars + Shenanigans + Spawn in enschedequote:Op dinsdag 18 april 2006 19:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
goed gegokt!
zaterdag Et-ska-tera in dordrecht, maar ik ga niet wegens gebrek aan centen...
Ik tikte geen tvpquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
anders post je gewoon ff gezellig mee in plaats van tvp's te zetten
dat zal aan jou liggen!quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:56 schreef Chowi het volgende:
We gaan weer een meet houden zonder mij, zie ik?
nog verder wegquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
zaterdag J-Stars + Shenanigans + Spawn in enschede
Joa zeg, ik kan die bruiloft toch echt niet verzetten!quote:
ahuh en shenanigens ook wel trouwens, spawn ken ik dan weer nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nog verder weg
maar J-stars is wel tof!
Chowi.quote:
dr zijn duidelijk geen modjes aanwezigquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:00 schreef JDude het volgende:
[afbeelding] Toevoeging aan TT: Voor c_c is er ongetwijfeld wel weer jus d'orange voorhanden.
Oh, nou, is het verboden om iemand vaker dan één keer per dag te begroeten, hm? Hm?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Chowi..
ik had je al begroet vandaag, maar dat terzijde
Blauwe verf, derde gangpad bij de Praxis.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dr zijn duidelijk geen modjes aanwezig
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, nou, is het verboden om iemand vaker dan één keer per dag te begroeten, hm? Hm?
Dan wil ik wel eens lezen waar dat staat!
quote:Géén inhoudsloze posts als "hoi", "doei", "fipo/lapo". BeF is geen postopkrik reeks.
Ik blijf niet aan de gang!quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, nou, is het verboden om iemand vaker dan één keer per dag te begroeten, hm? Hm?
zou het helpen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Blauwe verf, derde gangpad bij de Praxis.
Hoi.quote:
Ik zie het als een doe-het-zelf-actie. Yvonne is er toch niet om je te berechten.quote:
Mag ik hem inkoppen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:10 schreef Janetje het volgende:
ik kom niet
who gives a fuck, die gast is allang doodquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoi.
Wíst je trouwens dat Napoleon Eerste Consul van Frankrijk was van 11 november 1799 tot 18 mei 1804, daarna tot 6 april 1814 en van 20 maart tot 22 juni 1815 keizer der Fransen, van 31 maart 1805 tot 1814 koning van Italië en van 12 juni 1806 tot 1813 beschermheer van de Rijnbond?
maar de praxis is al dichtquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zie het als een doe-het-zelf-actie. Yvonne is er toch niet om je te berechten.
gaat uw gang!quote:
Tiekquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:59 schreef Misstique het volgende:
Spook.
Dan moet cerror beter zijn best doen!quote:
Hey Chowquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neuh.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan moet cerror beter zijn best doen!![]()
![]()
!
.
Hói.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan moet cerror beter zijn best doen!![]()
![]()
!
.
nou dat zal het zijn!quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom komt Janetje niet dan?
Ik ben niet zo into beffen nog
Janetje wordt thans van ons gescheiden door een paar kuub water, mijn waarde vrind.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel into beffen maar niet hier ofzo
We raadplegen de online encyclopedie!quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel into beffen maar niet hier ofzo
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
We raadplegen de online encyclopedie!
Cunnilingus is de medische term voor het oraal bevredigen van de vrouw. De term beschrijft niet of het door een man of een vrouw wordt uitgevoerd. Er zijn veel andere termen voor cunnilingus. De in de volksmond meest gebruikte is beffen.
Cóól. "Zal ik je even, ehm, cunnilingusen?."
Ah ze zit in Ierland dusquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Janetje wordt thans van ons gescheiden door een paar kuub water, mijn waarde vrind.
'nen paar moar heur....quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Janetje wordt thans van ons gescheiden door een paar kuub water, mijn waarde vrind.
Ik denk het eerste.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
is dat nou "cunnilin-gussen", of "cunnilinzjussen", als in "lingerie"
Cool.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:24 schreef mcDavid het volgende:
zullen we er dan ook maar gelijk [CullinguS] van maken?
I'm a cunning linguist.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:19 schreef Chowi het volgende:
Cóól. "Zal ik je even, ehm, cunnilingusen?."
Het is dan ook een moeilijk woord.quote:
Keurig op tijd!quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:42 schreef mcDavid het volgende:
eten koken!
u zocht op "cunning" ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:44 schreef Technicolor het volgende:
CUNNING STUNT BONUS!
Zat dat niet in GTA Carmageddon?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:44 schreef Technicolor het volgende:
CUNNING STUNT BONUS!
Carmageddon.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Zat dat niet in GTA Carmageddon?
Ik noemde het altijd de Stunning Cunt Bonus.
En tabée waarde. Ik ga een start maken in mijn nieuwe boek.quote:
Welk boek, vertel me nog snel.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
En tabée waarde. Ik ga een start maken in mijn nieuwe boek..
Jaja, ik paste het reeds aan.quote:
De nieuwe Nicci Frenchquote:
Jajaja, massavoer en zulcks, maar het leest lekker weg.quote:
Lees dan de nieuwe Murakami, dat zit tenminste nog vol met verwijzingen naar goede muziekstukken en andere literatuur. Nicci French, tssk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jajaja, massavoer en zulcks, maar het leest lekker weg.
niet iedereen kan zo verheven zijn als u mijn waardequote:Op dinsdag 18 april 2006 21:05 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Lees dan de nieuwe Murakami, dat zit tenminste nog vol met verwijzingen naar goede muziekstukken en andere literatuur. Nicci French, tssk..
Doe eens niet zo bloedirritant bs.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:05 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Lees dan de nieuwe Murakami, dat zit tenminste nog vol met verwijzingen naar goede muziekstukken en andere literatuur. Nicci French, tssk..
Achja, dat is natuurlijk ook wel weer zo. Maar "chick-lit": huuuu.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
niet iedereen kan zo verheven zijn als u mijn waarde
Daar is het helaas al iets te laat voor...quote:
Dan rest enkel de dood nog.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar is het helaas al iets te laat voor...
Of de gladiolen.quote:
Wanneer is je begrafenis?quote:
Of crematie.. of rituele invriezing... wat je maar wil..quote:
Mits bier.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Of crematie.. of rituele invriezing... wat je maar wil..
Zolang er maar geen Nicci French gelezen wordt, Janet. Zolang er maar geen Nicci French gelezen wordt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Of crematie.. of rituele invriezing... wat je maar wil..
uitvaart in Harry Potter stijl.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:25 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Zolang er maar geen Nicci French gelezen wordt, Janet. Zolang er maar geen Nicci French gelezen wordt.
J.P.B. wil vast wel figureren.quote:
Dat kan de besten overkomen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:59 schreef rompompom het volgende:
Ik voel niet de behoefte om te reageren, eigenlijk.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:14 schreef mcDavid het volgende:
wGBz
Over Chowi?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:32 schreef mcDavid het volgende:
Laat JunkieSietze zich maar met "boeken" bezig houden, dan hebben wij het verder gewoon weer over Bier, Frituur en Chowi.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:34 schreef Misstique het volgende:
Lezen is tof!
Och ja, zit wat in.quote:
mits c.a. 70x per seconde flitsende letters.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:34 schreef Misstique het volgende:
Lezen is tof!
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:34 schreef Misstique het volgende:
Lezen is tof!
Ochja, net wat je bezighoudt he.quote:
Goedenavond!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:44 schreef Misstique het volgende:
Pheno!
rpp!
Mijn medestanders! Ik hou van jullie..
TV zuigt, dus je kunt gerust blijven.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat krijgen we next
SBS6 is tof
Dan ben ik weg
Tof!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goedenavond!
Het huis is op een kleedkast en gordijnen af.
Het is warm hier.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:44 schreef Misstique het volgende:
Pheno!
rpp!
Mijn medestanders! Ik hou van jullie..
Zal ik die ook uitnodigen in Utrecht?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Vrijdag. Is. Er. Ook. Een. Borrel. Op. Mijn. Werk. Met. Allemaal. Toffe. Mensen.
En dan zo van "Dit is de UPC meet".quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zal ik die ook uitnodigen in Utrecht?.
Hier niet.quote:
Mijn TV niet welke heb jij?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
TV zuigt, dus je kunt gerust blijven.
Mensen van je werk lijken tof, totdat je er mee gaat borrelen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Vrijdag. Is. Er. Ook. Een. Borrel. Op. Mijn. Werk. Met. Allemaal. Toffe. Mensen.
dan nodig ik mijn moeder ook uit!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan zo van "Dit is de UPC meet".
Als je dan toch bezig bent: waar blijft mijn mediabox?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan nodig ik mijn moeder ook uit!
die zit ook (bijna) fulltime bij de UPC helpdesk, maar dan aan de andere kant van de lijn
Effe nog een keertje lezen en dan eventjes goed nadenken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent: waar blijft mijn mediabox?
Het is dinsdagavond, ik ben morgen vrij. Nee, dat gaat niet lukken dat nadenkenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Effe nog een keertje lezen en dan eventjes goed nadenken.
geen idee. misschien wachten ze met opsturen tot de digitale telefonie bij mijn ouders goed werkt. dan krijg je hem nooit denk ik.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent: waar blijft mijn mediabox?
anders wel dan ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is dinsdagavond, ik ben morgen vrij. Nee, dat gaat niet lukken dat nadenken
In vlagenquote:
UPCquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo, we gaan UPC niet afkraken he? Dat hoor ik al te vaak!
Ik bedoelde de bagger die tegenwoordig te zien is.quote:
je zou toch denken dat dat mensen aan het denken zou zetten he...quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Moet je eens bij TPG én NS gaan werkenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Talpa!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik bedoelde de bagger die tegenwoordig te zien is.
jullie heten tegenwoordig toch tnt?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Moet je eens bij TPG én NS gaan werken.
Ohja, ik ging he.quote:
Niet bij UPC, daar doen ze niet aan denken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
je zou toch denken dat dat mensen aan het denken zou zetten he...
verklaart een boelquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet bij UPC, daar doen ze niet aan denken.
[/UPC]
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Moet je eens bij TPG én NS gaan werken.
Whihi, ik zag het voor me. En ja, dat is grappig als je duf bent.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Is het dan eigenlijk niet veel makkelijker om gewoon een watervaste stift te pakken en "schop mij" op je voorhoofd te stiften?
Same here.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:06 schreef Pheno het volgende:
I'm off
Als jij dan maar niet dood gaat hmquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
In één keer deze warmte zou een sterftegolf onder bejaarden veroorzaken. Hmm....
...aldus mevrouw uit 1712quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:27 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Als jij dan maar niet dood gaat hm
ik moet nu ineens denken hoe mijn reactie geweest was als ik hem op t station had zien staan met die tekst op zijn voorhoofdquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whihi, ik zag het voor me. En ja, dat is grappig als je duf bent.
Hij is wel wat aan de oude kant hm?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:27 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Als jij dan maar niet dood gaat hm
bijna 25 is toch een mooie lieftijdquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij is wel wat aan de oude kant hm?
Freudiaanse verspreking?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:34 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
bijna 25 is toch een mooie lieftijd
oepsquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Freudiaanse verspreking?.
Och volgens mij heb ik maar 1 keer 'opaaa' geroepen, en weet niet eens meer of dat tegen rpp was.
Geen idee, maar je typte het wel.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Zei ik dat hardop?
Mooi, dan kunnen we het nu weer gewoon over tieten hebbenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok ok, ik hou al op over piemels, jullie kunnen weer tevoorschijn komen.
Begin maar.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Geen idee, maar je typte het wel.
[..]
Mooi, dan kunnen we het nu weer gewoon over tieten hebben
Ik ook nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb niet zulke ferme, laat jij die van jou eerst maar zien
Piemelsquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok ok, ik hou al op over piemels, jullie kunnen weer tevoorschijn komen.
nooit gehad, trouwens!quote:Op woensdag 19 april 2006 00:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Jaja nu heeft niemand tieten opeens meer he'
Ik ook nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb niet zulke ferme, laat jij die van jou eerst maar zien
quote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 00:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb bewijs dat dat niet waar is
Je hebt foto's van C's tieten?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb bewijs dat dat niet waar is
Je hebt het hopelijk niet over mij.quote:
Tofheid.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:10 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Heck no.... let op de posts my man
Ik las c.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 19 april 2006 00:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Tofheid.
Ik heb wel een heufdfoto van c_c..![]()
Ja er stond ook Cquote:
Nee want dat doen politie agentenquote:Op woensdag 19 april 2006 00:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Tieten boeien sowieso niet
kutfoto... en je PI.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:14 schreef mcDavid het volgende:ik heb toestemming om c_c dr tietenfoto te posten! Onder een linkje!
oh, en een tikkeltje gecensureerd:
*klik*
quote:Op woensdag 19 april 2006 00:14 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Nee want dat doen politie agenten![]()
![]()
.
Hele foto of sterf.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:14 schreef mcDavid het volgende:ik heb toestemming om c_c dr tietenfoto te posten! Onder een linkje!
oh, en een tikkeltje gecensureerd:
*klik*
Hmm, dan heb ik die denk met iemand anders' apparaat geschoten; op mijn telefoon staat-ie niet (meer).quote:
Och, ja, nou ja...quote:
Is mer nog online?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
voor minder mocht het niet
*scheermes zoekt
wat heb ik in 's hemels naam misdaan?quote:
Die foto makenquote:Op woensdag 19 april 2006 00:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wat heb ik in 's hemels naam misdaan?
een hele zak kroepoek opeten en wegspoelen met ijsthee is toch geen zonde?
Muts, wat doe je?quote:
Precies.quote:
Zoals?quote:
quote:
Daarom vraag ik waar ze wél zijn.quote:Op woensdag 19 april 2006 01:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
zie je die vage reflectie van een persoon in je beldscherm?
Je hebt ze weggejaagd he?quote:Op woensdag 19 april 2006 01:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daarom vraag ik waar ze wél zijn.
*weer weggaat...quote:
quote:
Hihiquote:Op woensdag 19 april 2006 01:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Dan moeten we die kans maar benutten he
quote:
je mag mij voor jezelf hebben hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 01:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En voor bizz!
Ja godver, zo blijft er niets over.
Kommaarhierhoorquote:Op woensdag 19 april 2006 01:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
je mag mij voor jezelf hebben hoor
die anderen willen me toch niet![]()
Tuurlijk wel!quote:Op woensdag 19 april 2006 01:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
En ben ik nu een soort van laatste keus?quote:Op woensdag 19 april 2006 01:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 april 2006 01:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En ben ik nu een soort van laatste keus?.
Puur omdat de rest je niet wil?.
Mwoehahahaha!!quote:Op woensdag 19 april 2006 01:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En voor bizz!
Ja godver, zo blijft er niets over.
Ehh.. nee..quote:Op woensdag 19 april 2006 01:21 schreef Litso het volgende:
Is er trouwens nog een leuke multi gaande?
ik bewaar het beste altijd tot het laatstequote:Op woensdag 19 april 2006 01:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En ben ik nu een soort van laatste keus?.
Puur omdat de rest je niet wil?.
Valt best mee..quote:
Nu maak je me bangquote:
*giechel*quote:Op woensdag 19 april 2006 01:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik bewaar het beste altijd tot het laatste
Ach.. jij maakt me ook nogsteeds ernstig bang...quote:Op woensdag 19 april 2006 01:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat dat me nog lukt na een meet, da's best knap eigenlijk!
quote:Op woensdag 19 april 2006 02:04 schreef cerror het volgende:
slapeh kutinternet
Dat was ook een hele andere meetquote:Op woensdag 19 april 2006 01:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach.. jij maakt me ook nogsteeds ernstig bang...
Slaap!quote:Op woensdag 19 april 2006 02:04 schreef cerror het volgende:
slapeh kutinternet
Very... very true...quote:Op woensdag 19 april 2006 02:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat was ook een hele andere meet
Neuh... 2 is genoeg..quote:Op woensdag 19 april 2006 03:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
D'r moest nog een 'very' tussen volgens mij
NIET!quote:Op woensdag 19 april 2006 07:19 schreef JDude het volgende:
Kuttopic.
De arme knaap...quote:Op woensdag 19 april 2006 13:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga een afspraak met een vriend voor de zoveelste keer afzeggen. Ik voel me schuldig.
Dat moest ik even kwijt. Goedemorgenmiddag.
Pff..... Die is geweldigquote:Op woensdag 19 april 2006 13:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hmm, ik ga vanavond toch maar even langs.
En hallo. Wyko satésaus is niet lekker.
Wat is dat toch met vrouwen en afzeggen?quote:Op woensdag 19 april 2006 13:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga een afspraak met een vriend voor de zoveelste keer afzeggen. Ik voel me schuldig.
Dat moest ik even kwijt. Goedemorgenmiddag.
Vlijdag koffiemeet in de tlein yes?quote:Op woensdag 19 april 2006 13:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat is dat toch met vrouwen en afzeggen?
Ja, niet om door te drammen ofzo (quote:Op woensdag 19 april 2006 13:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vlijdag koffiemeet in de tlein yes?
chinees accent erbij fantaseren
Moet, denk ik, wel lukken.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, niet om door te drammen ofzo () Maar ik moet even vrijdag strak plannen, ivm 101 dingen die ik moet doen en de weinige tijd die ik heb
.
je gaat een bontjurk maken?quote:Op woensdag 19 april 2006 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, niet om door te drammen ofzo () Maar ik moet even vrijdag strak plannen, ivm 101 dingen die ik moet doen en de weinige tijd die ik heb
.
Je bierfles?quote:Op woensdag 19 april 2006 14:34 schreef Chowi het volgende:
Leeg.
Suddenly I pee.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:45 schreef cerror het volgende:
* cerror blij huppelt op chiptunemuziek.
Ík niet!quote:
Nee. Gewoon. Je weet wel. Cunnilingus.quote:
oh zóquote:Op woensdag 19 april 2006 14:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ík niet!
[..]
Nee. Gewoon. Je weet wel. Cunnilingus.
Tsss!quote:
JD?quote:Op woensdag 19 april 2006 15:01 schreef Chowi het volgende:
Haha, ik fietste vanmorgen langs het postkantoor en er stonden heel veel mensen én politie én postbodes..
Zal wel een bommelding geweest zijn, of zo..
"Verdacht pakketje".quote:
Uhuh.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
da's toch nieuwe spelling voor "post waarop geen afzender is genoteerd"
Alsof ik wat weet over de postkantoren in de perifere regio's van dit land.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:14 schreef mcDavid het volgende:
Dan is het wachten op JD om dit te bevestigen.
Jij werkt bij TPG dus jij hoort het te weten.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Alsof ik wat weet over de postkantoren in de perifere regio's van dit land.
oeh, hoeveel postzegels hebben ze buitgemaakt?quote:Op woensdag 19 april 2006 15:23 schreef Chowi het volgende:
Net even opgezocht. Het was een overval door van die scootersjonnies.
Nu ga je wel errûg ver.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jij werkt bij TPG dus jij hoort het te weten.
of sterker nog: het is gewoon jouw schuld!
"De daders zijn vertrokken zonder buit."quote:Op woensdag 19 april 2006 15:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oeh, hoeveel postzegels hebben ze buitgemaakt?
Ver? Vér? Bij de marine, dáár gaan ze pas ver!!quote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 15:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
"De daders zijn vertrokken zonder buit."![]()
![]()
. Amateurs.
Ik? Sinds wanneer?quote:
Ik zit lui op m'n aarsch.quote:
vrouwenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Kolere. 1 miezerig shirtje gekocht. 2,5 uur lang lopen zoeken. Naar dat miezerige shirtje dus. Of nou ja, een shirtje in het algemeen.
Ik ben kapót.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |