Ah ze zit in Ierland dusquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Janetje wordt thans van ons gescheiden door een paar kuub water, mijn waarde vrind.
'nen paar moar heur....quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Janetje wordt thans van ons gescheiden door een paar kuub water, mijn waarde vrind.
Ik denk het eerste.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
is dat nou "cunnilin-gussen", of "cunnilinzjussen", als in "lingerie"
Cool.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:24 schreef mcDavid het volgende:
zullen we er dan ook maar gelijk [CullinguS] van maken?
I'm a cunning linguist.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:19 schreef Chowi het volgende:
Cóól. "Zal ik je even, ehm, cunnilingusen?."
Het is dan ook een moeilijk woord.quote:
u zocht op "cunning" ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:44 schreef Technicolor het volgende:
CUNNING STUNT BONUS!
Zat dat niet in GTA Carmageddon?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:44 schreef Technicolor het volgende:
CUNNING STUNT BONUS!
Carmageddon.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Zat dat niet in GTA Carmageddon?
Ik noemde het altijd de Stunning Cunt Bonus.
En tabée waarde. Ik ga een start maken in mijn nieuwe boek.quote:
Welk boek, vertel me nog snel.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
En tabée waarde. Ik ga een start maken in mijn nieuwe boek..
De nieuwe Nicci Frenchquote:
Jajaja, massavoer en zulcks, maar het leest lekker weg.quote:
Lees dan de nieuwe Murakami, dat zit tenminste nog vol met verwijzingen naar goede muziekstukken en andere literatuur. Nicci French, tssk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jajaja, massavoer en zulcks, maar het leest lekker weg.
niet iedereen kan zo verheven zijn als u mijn waardequote:Op dinsdag 18 april 2006 21:05 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Lees dan de nieuwe Murakami, dat zit tenminste nog vol met verwijzingen naar goede muziekstukken en andere literatuur. Nicci French, tssk..
Doe eens niet zo bloedirritant bs.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:05 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Lees dan de nieuwe Murakami, dat zit tenminste nog vol met verwijzingen naar goede muziekstukken en andere literatuur. Nicci French, tssk..
Achja, dat is natuurlijk ook wel weer zo. Maar "chick-lit": huuuu.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
niet iedereen kan zo verheven zijn als u mijn waarde
Daar is het helaas al iets te laat voor...quote:
Dan rest enkel de dood nog.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar is het helaas al iets te laat voor...
Wanneer is je begrafenis?quote:
Of crematie.. of rituele invriezing... wat je maar wil..quote:
Mits bier.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Of crematie.. of rituele invriezing... wat je maar wil..
Zolang er maar geen Nicci French gelezen wordt, Janet. Zolang er maar geen Nicci French gelezen wordt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Of crematie.. of rituele invriezing... wat je maar wil..
uitvaart in Harry Potter stijl.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:25 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Zolang er maar geen Nicci French gelezen wordt, Janet. Zolang er maar geen Nicci French gelezen wordt.
Dat kan de besten overkomen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:59 schreef rompompom het volgende:
Ik voel niet de behoefte om te reageren, eigenlijk.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:14 schreef mcDavid het volgende:
wGBz
Over Chowi?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:32 schreef mcDavid het volgende:
Laat JunkieSietze zich maar met "boeken" bezig houden, dan hebben wij het verder gewoon weer over Bier, Frituur en Chowi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |