Minder correcte post.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:30 schreef mcDavid het volgende:
corecte TT
da's amper een half uur van utrecht!quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:32 schreef killswitch het volgende:
zit vrijdag al in amstelveen
zit daar voor een concert dusquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
da's amper een half uur van utrecht!
heb zo'n vermoeden dat je de band niet eens kentquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
vast geen goed concert, anders was ik er ook wel geweest.
[]
goed gegokt!quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:49 schreef killswitch het volgende:
[..]
heb zo'n vermoeden dat je de band niet eens kent
http://www.vivelafete.be/
anders post je gewoon ff gezellig mee in plaats van tvp's te zettenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:53 schreef Ghostbuster het volgende:
HA nu een vroege dinges dinges
zaterdag J-Stars + Shenanigans + Spawn in enschedequote:Op dinsdag 18 april 2006 19:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
goed gegokt!
zaterdag Et-ska-tera in dordrecht, maar ik ga niet wegens gebrek aan centen...
Ik tikte geen tvpquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
anders post je gewoon ff gezellig mee in plaats van tvp's te zetten
dat zal aan jou liggen!quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:56 schreef Chowi het volgende:
We gaan weer een meet houden zonder mij, zie ik?
nog verder wegquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
zaterdag J-Stars + Shenanigans + Spawn in enschede
Joa zeg, ik kan die bruiloft toch echt niet verzetten!quote:
ahuh en shenanigens ook wel trouwens, spawn ken ik dan weer nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nog verder weg
maar J-stars is wel tof!
Chowi.quote:
dr zijn duidelijk geen modjes aanwezigquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:00 schreef JDude het volgende:
[afbeelding] Toevoeging aan TT: Voor c_c is er ongetwijfeld wel weer jus d'orange voorhanden.
Oh, nou, is het verboden om iemand vaker dan één keer per dag te begroeten, hm? Hm?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Chowi..
ik had je al begroet vandaag, maar dat terzijde
Blauwe verf, derde gangpad bij de Praxis.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dr zijn duidelijk geen modjes aanwezig
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, nou, is het verboden om iemand vaker dan één keer per dag te begroeten, hm? Hm?
Dan wil ik wel eens lezen waar dat staat!
quote:Géén inhoudsloze posts als "hoi", "doei", "fipo/lapo". BeF is geen postopkrik reeks.
Ik blijf niet aan de gang!quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, nou, is het verboden om iemand vaker dan één keer per dag te begroeten, hm? Hm?
zou het helpen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Blauwe verf, derde gangpad bij de Praxis.
Hoi.quote:
Ik zie het als een doe-het-zelf-actie. Yvonne is er toch niet om je te berechten.quote:
Mag ik hem inkoppen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:10 schreef Janetje het volgende:
ik kom niet
who gives a fuck, die gast is allang doodquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoi.
Wíst je trouwens dat Napoleon Eerste Consul van Frankrijk was van 11 november 1799 tot 18 mei 1804, daarna tot 6 april 1814 en van 20 maart tot 22 juni 1815 keizer der Fransen, van 31 maart 1805 tot 1814 koning van Italië en van 12 juni 1806 tot 1813 beschermheer van de Rijnbond?
maar de praxis is al dichtquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zie het als een doe-het-zelf-actie. Yvonne is er toch niet om je te berechten.
gaat uw gang!quote:
Tiekquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:59 schreef Misstique het volgende:
Spook.
Dan moet cerror beter zijn best doen!quote:
Hey Chowquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neuh.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan moet cerror beter zijn best doen!![]()
![]()
!
.
Hói.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan moet cerror beter zijn best doen!![]()
![]()
!
.
nou dat zal het zijn!quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom komt Janetje niet dan?
Ik ben niet zo into beffen nog
Janetje wordt thans van ons gescheiden door een paar kuub water, mijn waarde vrind.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel into beffen maar niet hier ofzo
We raadplegen de online encyclopedie!quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel into beffen maar niet hier ofzo
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
We raadplegen de online encyclopedie!
Cunnilingus is de medische term voor het oraal bevredigen van de vrouw. De term beschrijft niet of het door een man of een vrouw wordt uitgevoerd. Er zijn veel andere termen voor cunnilingus. De in de volksmond meest gebruikte is beffen.
Cóól. "Zal ik je even, ehm, cunnilingusen?."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |