Nouja zo erg vond ik het ook weer niet. Maar ik was wel lichtelijk verbaasd. En ik sliep pas net dus ik was zo versuft dat ik niet wist of ik me moest schamen of moest lachen. Dus heb ik me maar gewoon weer omgedraaidquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik werd om half 9 wakkergebeld door moemoe, maar dat was afgesproken. Als iemand dat bij mij had geflikt had hij/zij maandenlang 's nachts niet kunnen slapen. Aandachtsgeilheid is niet ok.
Een wijze keuzequote:Op dinsdag 18 april 2006 09:18 schreef Litso het volgende:
[..]
Nouja zo erg vond ik het ook weer niet. Maar ik was wel lichtelijk verbaasd. En ik sliep pas net dus ik was zo versuft dat ik niet wist of ik me moest schamen of moest lachen. Dus heb ik me maar gewoon weer omgedraaid
Voor niks op school..... Dat haat ik zooooooooquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:11 schreef Litso het volgende:
Te. Weinig. Slaap. En. Voor. Niks. Op. School.
Ach nouja, over een uurtje heb ik les dus het valt mee. Maar wel voor niks te vroeg.quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Voor niks op school..... Dat haat ik zoooooooo
Gebeurt me ook zelden overigens.
Ooh... je hebt nog wel les. Dat scheelt dan weer iets. Welk vak(gebied)quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Ach nouja, over een uurtje heb ik les dus het valt mee. Maar wel voor niks te vroeg.
Geen idee. De course is pas net begonnen en ik ben nog niet eerder naar de les geweest. Ik zie het wel verschijnen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh... je hebt nog wel les. Dat scheelt dan weer iets. Welk vak(gebied)?
Hoi.quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:51 schreef Mars het volgende:
Hallo!
Apart... je kent em dusquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:38 schreef mcDavid het volgende:
JD stapte zojuist de trein in waar ik uit kwam
jup, zag hem staan wachten toen ik met de trein langsreed. stapte alleen een paar deuren verder uit, en kon hem niet meer vinden...quote:
Ok danquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jup, zag hem staan wachten toen ik met de trein langsreed. stapte alleen een paar deuren verder uit, en kon hem niet meer vinden...
maar bij deze dus toch de groeten, JD!
Nouja...quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:52 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Ideaalquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:56 schreef Misstique het volgende:
Nee, ben vrij vandaag. Ik begin morgen.
En toch klonk je best verbaasdquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik werd om half 9 wakkergebeld door moemoe, maar dat was afgesproken.
Zo ben ik! *gromtquote:
Ja hey, ik had net 3 uur geslapen, en dan hoor je ineens Ovide te hard door je kamer galmenquote:
OMG, een Ovide ringtonequote:Op dinsdag 18 april 2006 12:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo ben ik! *gromt
[..]
Ja hey, ik had net 3 uur geslapen, en dan hoor je ineens Ovide te hard door je kamer galmen. Toch maar 's het geluid van dat kreng zachter zetten
.
Ik heb de troetelbeertjes al gehad, Bassie & Adriaan gehad, Johnny Bravo gehad (quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
OMG, een Ovide ringtone
Zit je in de trein, gaat je mobiel:
"Kijk uit malloot! Een kokosnoot!"
quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb de troetelbeertjes al gehad, Bassie & Adriaan gehad, Johnny Bravo gehad (), AJ Kwak gehad, dus het was tijd voor Ovide
.
Laatst zat ik keiserieus bij m'n huisarts, gaat m'n telefoonquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:54 schreef rompompom het volgende:
[..]En daarna deze?
"Ik denk dat het verhaal van Kapitein Ortega bést eens waar kan zijn!"
quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:13 schreef Litso het volgende:
ow en ik werd om 5 uur door Fraubitch gesmst dat ze zat te wachten op een sms en dat ik me moest schamen
Ach, het is beter dan 49 Centquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Laatst zat ik keiserieus bij m'n huisarts, gaat m'n telefoon. 'Troetelbeer nog eeeeeeeven, als kleine troetelbeer moet je toch streeeeeven, te worden wat de grote beren ziiijhiiijn'.
.
ik wacht nog op jouw telefoontje moemoe, er staat me iets van bij dat je me vandaag zou bellenquote:
Ja, ik bel je later op de dag wel even. Ik ben nu op school enzoquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik wacht nog op jouw telefoontje moemoe, er staat me iets van bij dat je me vandaag zou bellen
Goedemiddag... middag alweer.. en terecht! Wil naar huisquote:
doe maar rustig aanquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, ik bel je later op de dag wel even. Ik ben nu op school enzo.
'k ben alweer vrij, niet te moeite om naar school te gaan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Goedemiddag... middag alweer.. en terecht! Wil naar huis
Ideaal... het weer is ook wel redelijk oke volgens mijquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:20 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
'k ben alweer vrij, niet te moeite om naar school te gaan.
Dat wel natuurlijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:20 schreef Litso het volgende:
Hoerenzooi.
Hey, wat was dat sms'je nou vannacht?quote:
't regent verder niet, maar veel houd het ook weer niet over.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Ideaal... het weer is ook wel redelijk oke volgens mij
Wonderlijk hoe je van zulke rustgevende muziek zulke moordneigingen krijgt...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:03 schreef Janetje het volgende:
K sta gvd al 10 minuten in de wacht..
Arggghhhhhh
En dan zijn ze verbaasd dat je onvriendelijk doet...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wonderlijk hoe je van zulke rustgevende muziek zulke moordneigingen krijgt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |