quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb de troetelbeertjes al gehad, Bassie & Adriaan gehad, Johnny Bravo gehad (), AJ Kwak gehad, dus het was tijd voor Ovide
.
Laatst zat ik keiserieus bij m'n huisarts, gaat m'n telefoonquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:54 schreef rompompom het volgende:
[..]En daarna deze?
"Ik denk dat het verhaal van Kapitein Ortega bést eens waar kan zijn!"
quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:13 schreef Litso het volgende:
ow en ik werd om 5 uur door Fraubitch gesmst dat ze zat te wachten op een sms en dat ik me moest schamen
Ach, het is beter dan 49 Centquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Laatst zat ik keiserieus bij m'n huisarts, gaat m'n telefoon. 'Troetelbeer nog eeeeeeeven, als kleine troetelbeer moet je toch streeeeeven, te worden wat de grote beren ziiijhiiijn'.
.
ik wacht nog op jouw telefoontje moemoe, er staat me iets van bij dat je me vandaag zou bellenquote:
Ja, ik bel je later op de dag wel even. Ik ben nu op school enzoquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik wacht nog op jouw telefoontje moemoe, er staat me iets van bij dat je me vandaag zou bellen
Goedemiddag... middag alweer.. en terecht! Wil naar huisquote:
doe maar rustig aanquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, ik bel je later op de dag wel even. Ik ben nu op school enzo.
'k ben alweer vrij, niet te moeite om naar school te gaan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Goedemiddag... middag alweer.. en terecht! Wil naar huis
Ideaal... het weer is ook wel redelijk oke volgens mijquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:20 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
'k ben alweer vrij, niet te moeite om naar school te gaan.
Dat wel natuurlijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:20 schreef Litso het volgende:
Hoerenzooi.
Hey, wat was dat sms'je nou vannacht?quote:
't regent verder niet, maar veel houd het ook weer niet over.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Ideaal... het weer is ook wel redelijk oke volgens mij
Wonderlijk hoe je van zulke rustgevende muziek zulke moordneigingen krijgt...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:03 schreef Janetje het volgende:
K sta gvd al 10 minuten in de wacht..
Arggghhhhhh
En dan zijn ze verbaasd dat je onvriendelijk doet...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wonderlijk hoe je van zulke rustgevende muziek zulke moordneigingen krijgt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |