Jquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:16 schreef Janetje het volgende:
Ik dacht meer aan "BeF'ende honden bijten niet.."
Ey bizquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:16 schreef Janetje het volgende:
Ik dacht meer aan "BeF'ende honden bijten niet.."
NJ! Long time no BeF!quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens zijn stom.
neen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo allen.
Jongens zijn stom.
Einde bericht.
Druk, druk, druk. En dan ook nog een forum te modden en die topics staan zo omlaag dat ik ze niet meer zo snel zie.quote:
Over pakkende tieten gesproken.quote:
Jawel.quote:
Heh, er was vandaag hier op de stoep gekalkt met stoepkrijt en ik dacht even 'nee toch zeker...'quote:
Hmmm.. logisch...quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Druk, druk, druk. En dan ook nog een forum te modden en die topics staan zo omlaag dat ik ze niet meer zo snel zie.
Ja leuk, haal maar weg.quote:
hihi ja nouquote:
Ga je gang.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:34 schreef NJ het volgende:
Zou het nu heel fout zijn om aan de aanwezige dames te vragen welk soort tieten zij hebben?
.. aan de overkant?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Het blijft wel stil.
Welke soorten zijn er?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:34 schreef NJ het volgende:
Zou het nu heel fout zijn om aan de aanwezige dames te vragen welk soort tieten zij hebben?
Jaja ookal vinden velen van jullie mij een bitchquote:
Nu nog even bewijzen dat je kan pijpenquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:55 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Jaja ookal vinden velen van jullie mij een bitchik heb ook een hart en kan best lief zijn
!
voor een koekje bewijs ik het.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Nu nog even bewijzen dat je kan pijpen
Weet ikSoms ben je best lief
Gaat het over?quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:22 schreef cerror het volgende:
Net lucky number slevin gekeken.
ijzersterke film!
Heul gecompliceerd verhaal.quote:
Klinkt.. ehh.. mummie...quote:
klikquote:
Sounds nicht slecht..quote:
ik hou niet zo van thrillersquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik hou niet zo van thrillers
geef mij maar een leuke comedie, of een spannende actiefilm
Je mist de aandacht?quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:51 schreef Bizznitch het volgende:
AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHH
Wat dan wel?quote:Op dinsdag 18 april 2006 02:02 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik mis wel wat jamaar het is niet de aandacht
Maar ze had rpp toch mogen ontvangen (een keertje of tig)?quote:
Wij allemaal hier muts (of HD, wat jij wil.quote:
wtfquote:Op dinsdag 18 april 2006 02:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar ze had rpp toch mogen ontvangen (een keertje of tig)?
True, true.quote:Op dinsdag 18 april 2006 02:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Wij allemaal hier muts (of HD, wat jij wil.).
quote:Op dinsdag 18 april 2006 02:20 schreef Pluto_Nium het volgende:
Beetje saai hier
quote:
Yup.quote:Op dinsdag 18 april 2006 02:24 schreef guitarist.nl het volgende:
http://media.putfile.com/cerror---electroboot == microkorg ?
mijn hondje doet blafwafquote:Op dinsdag 18 april 2006 02:24 schreef guitarist.nl het volgende:
http://media.putfile.com/cerror---electroboot == microkorg ?
quote:
totaal de waarheidquote:Op dinsdag 18 april 2006 03:17 schreef guitarist.nl het volgende:
Aanmoedigingstopic voor guitarist.nl en band is toch gezelliger
quote:Op dinsdag 18 april 2006 03:17 schreef guitarist.nl het volgende:
Aanmoedigingstopic voor guitarist.nl en band is toch gezelliger
truequote:Op dinsdag 18 april 2006 03:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat moet jij zeggen met je avatar [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:Op dinsdag 18 april 2006 03:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hou eens op met die smiley, ik weet dat jullie heel het forum ermee gaan volbaggeren maar rot er nu maar mee opquote:
bagger !quote:Op dinsdag 18 april 2006 03:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hou eens op met die smiley, ik weet dat jullie heel het forum ermee gaan volbaggeren maar rot er nu maar mee op.
Jaquote:
*mooiquote:Op dinsdag 18 april 2006 03:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja.
Btw, wat vind je van m'n nieuwe gedichtje?
Je zit te kwijlen als een koe
Dat geruk maakt je inmiddels moe
Hoe kan het ook anders, na al die uren
Kan je piemel het niet lang meer verduren
Jammer voor jou, zij ziet je niet
Het de zoveelste onbereikbare griet
Maar hey, kansloos kutjoch
Gelukkig heb je de foto's nog
Doe er nog maar 1 danquote:Op dinsdag 18 april 2006 03:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
3 minuten werk, ik schud ze zó uit m'n mouw.
.
gothicsquote:Op dinsdag 18 april 2006 03:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moet wel een onderwerp hebben.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 04:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Het einde van een Gothic
[i]
Terwijl je scheermes over je pols glijdt
En het bloed zich verzamelt op de grond
Schreeuw je het uit van haat en nijd
En scheuren de hoeken van je mond
Alle mensen moeten dood
Ze mogen je dan wel uitjoelen
Ze weten niet hoe het is, leven in de goot
Alleen jij kan deze pijn voelen
Een kink in de kabel van je lot
De last in je schoenen, van lood het lijkt
Een vreemd einde aan een vreemder plot
Waar in niets is, zoals het uiteindelijk blijkt
Je wraak op de wereld zal zoek zijn
Als ze je zien liggen zullen ze spijt krijgen
En terwijl je verrekt van de pijn
Begin je te te trillen en te hijgen
Daar komt het dan aan
De langzame dood waar je op wacht
Je huilt nog 1 keer naar de maan
Ademt een laatste keer uit en verliest alle kracht
De brief met uitleg valt naast je neer
Waarin je je statement maakt
'Ik ben hier niet meer
Omdat je Evanescence hebt afkraakt'[i]
Sorry, iets beters krijg ik er niet uit. 3e dinges is van Janetje, btw
.
Nietschoppenlits
Weet ik veel, verzin watquote:Op dinsdag 18 april 2006 04:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat voor paint ?
reageer snel want ik wil ook gaan slapen
Dat las ik in eerste instantie jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 04:30 schreef Dribbel_ het volgende:
en nee er staat geen probbel
JDude ook, tevens.quote:Op dinsdag 18 april 2006 06:40 schreef Chowi het volgende:
Chowi is weer eens vroeg.
Immer.quote:
Ja toch maar gedaan, kreeg opeens wel errug veel reacties in mijn FB.quote:Op dinsdag 18 april 2006 07:06 schreef Chowi het volgende:
Hoi, DK! Toch maar een andere avatar genomen?.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 07:06 schreef Chowi het volgende:
Hoi, DK! Toch maar een andere avatar genomen?.
Ah, je bent er zo een!quote:
Die heb je zeker al verwijderd?quote:Op dinsdag 18 april 2006 07:07 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja toch maar gedaan, kreeg opeens wel errug veel reacties in mijn FB.
quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 07:07 schreef JDude het volgende:
Ah, je bent er zo een!
In "de" duister?quote:Op dinsdag 18 april 2006 07:10 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Neen van de fameuze maaikuuul.
ofzo
Doei!quote:
Ik werd om half 9 wakkergebeld door moemoe, maar dat was afgesproken. Als iemand dat bij mij had geflikt had hij/zij maandenlang 's nachts niet kunnen slapen. Aandachtsgeilheid is niet ok.quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:13 schreef Litso het volgende:
ow en ik werd om 5 uur door Fraubitch gesmst dat ze zat te wachten op een sms en dat ik me moest schamen
Nouja zo erg vond ik het ook weer niet. Maar ik was wel lichtelijk verbaasd. En ik sliep pas net dus ik was zo versuft dat ik niet wist of ik me moest schamen of moest lachen. Dus heb ik me maar gewoon weer omgedraaidquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik werd om half 9 wakkergebeld door moemoe, maar dat was afgesproken. Als iemand dat bij mij had geflikt had hij/zij maandenlang 's nachts niet kunnen slapen. Aandachtsgeilheid is niet ok.
Een wijze keuzequote:Op dinsdag 18 april 2006 09:18 schreef Litso het volgende:
[..]
Nouja zo erg vond ik het ook weer niet. Maar ik was wel lichtelijk verbaasd. En ik sliep pas net dus ik was zo versuft dat ik niet wist of ik me moest schamen of moest lachen. Dus heb ik me maar gewoon weer omgedraaid
Voor niks op school..... Dat haat ik zooooooooquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:11 schreef Litso het volgende:
Te. Weinig. Slaap. En. Voor. Niks. Op. School.
Ach nouja, over een uurtje heb ik les dus het valt mee. Maar wel voor niks te vroeg.quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Voor niks op school..... Dat haat ik zoooooooo
Gebeurt me ook zelden overigens.
Ooh... je hebt nog wel les. Dat scheelt dan weer iets. Welk vak(gebied)quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Ach nouja, over een uurtje heb ik les dus het valt mee. Maar wel voor niks te vroeg.
Geen idee. De course is pas net begonnen en ik ben nog niet eerder naar de les geweest. Ik zie het wel verschijnen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh... je hebt nog wel les. Dat scheelt dan weer iets. Welk vak(gebied)?
Hoi.quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:51 schreef Mars het volgende:
Hallo!
Apart... je kent em dusquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:38 schreef mcDavid het volgende:
JD stapte zojuist de trein in waar ik uit kwam
jup, zag hem staan wachten toen ik met de trein langsreed. stapte alleen een paar deuren verder uit, en kon hem niet meer vinden...quote:
Ok danquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jup, zag hem staan wachten toen ik met de trein langsreed. stapte alleen een paar deuren verder uit, en kon hem niet meer vinden...
maar bij deze dus toch de groeten, JD!
Nouja...quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:52 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Ideaalquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:56 schreef Misstique het volgende:
Nee, ben vrij vandaag. Ik begin morgen.
En toch klonk je best verbaasdquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik werd om half 9 wakkergebeld door moemoe, maar dat was afgesproken.
Zo ben ik! *gromtquote:
Ja hey, ik had net 3 uur geslapen, en dan hoor je ineens Ovide te hard door je kamer galmenquote:
OMG, een Ovide ringtonequote:Op dinsdag 18 april 2006 12:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo ben ik! *gromt
[..]
Ja hey, ik had net 3 uur geslapen, en dan hoor je ineens Ovide te hard door je kamer galmen. Toch maar 's het geluid van dat kreng zachter zetten
.
Ik heb de troetelbeertjes al gehad, Bassie & Adriaan gehad, Johnny Bravo gehad (quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
OMG, een Ovide ringtone
Zit je in de trein, gaat je mobiel:
"Kijk uit malloot! Een kokosnoot!"
quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb de troetelbeertjes al gehad, Bassie & Adriaan gehad, Johnny Bravo gehad (), AJ Kwak gehad, dus het was tijd voor Ovide
.
Laatst zat ik keiserieus bij m'n huisarts, gaat m'n telefoonquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:54 schreef rompompom het volgende:
[..]En daarna deze?
"Ik denk dat het verhaal van Kapitein Ortega bést eens waar kan zijn!"
quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:13 schreef Litso het volgende:
ow en ik werd om 5 uur door Fraubitch gesmst dat ze zat te wachten op een sms en dat ik me moest schamen
Ach, het is beter dan 49 Centquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Laatst zat ik keiserieus bij m'n huisarts, gaat m'n telefoon. 'Troetelbeer nog eeeeeeeven, als kleine troetelbeer moet je toch streeeeeven, te worden wat de grote beren ziiijhiiijn'.
.
ik wacht nog op jouw telefoontje moemoe, er staat me iets van bij dat je me vandaag zou bellenquote:
Ja, ik bel je later op de dag wel even. Ik ben nu op school enzoquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik wacht nog op jouw telefoontje moemoe, er staat me iets van bij dat je me vandaag zou bellen
Goedemiddag... middag alweer.. en terecht! Wil naar huisquote:
doe maar rustig aanquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, ik bel je later op de dag wel even. Ik ben nu op school enzo.
'k ben alweer vrij, niet te moeite om naar school te gaan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Goedemiddag... middag alweer.. en terecht! Wil naar huis
Ideaal... het weer is ook wel redelijk oke volgens mijquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:20 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
'k ben alweer vrij, niet te moeite om naar school te gaan.
Dat wel natuurlijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:20 schreef Litso het volgende:
Hoerenzooi.
Hey, wat was dat sms'je nou vannacht?quote:
't regent verder niet, maar veel houd het ook weer niet over.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Ideaal... het weer is ook wel redelijk oke volgens mij
Wonderlijk hoe je van zulke rustgevende muziek zulke moordneigingen krijgt...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:03 schreef Janetje het volgende:
K sta gvd al 10 minuten in de wacht..
Arggghhhhhh
En dan zijn ze verbaasd dat je onvriendelijk doet...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wonderlijk hoe je van zulke rustgevende muziek zulke moordneigingen krijgt...
Hompompom, rompompom.quote:
Ik ben niet gay meer.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:27 schreef Chowi het volgende:
Geachte DK,
Ja, sorry, ik was bobsleeën met mijn oma. Dat was leuk.
Leuk dat jij er wel bent.
Hè. Nou. Wat leuk.
Hoi!
Ik was heel vriendelijk.. die eikel aan de andere kant had blijkbaar niet zo'n zin in z'n werk...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dan zijn ze verbaasd dat je onvriendelijk doet...
Bel het KNMI en vraag of het wat minder kan!quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik sta net op. Wat schijnt de zon ineens belachelijk fel. Wat moet dat?
Jepquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hoi!
stuur jij P_N nog naar de meet vrijdag?
ik hoor zojuist dat ik mijn meet tóch in utrecht organiseer, i.v.m. een andere geheime bagger-secte bijeenkomst aldaar...quote:
Nu hebben jullie het over dezelfde meet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik hoor zojuist dat ik mijn meet tóch in utrecht organiseer, i.v.m. een andere geheime bagger-secte bijeenkomst aldaar...
en de scud-raket dan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:46 schreef cerror het volgende:
De pen is machtiger dan het zwaard!yeah right!
O god, heb je weer zo'n stoere jongens bui?quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:46 schreef cerror het volgende:
De pen is machtiger dan het zwaard!yeah right!
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:01 schreef Misstique het volgende:
Heb ik nog wat gemist eigenlijk?
Nee.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:02 schreef jackson het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:01 schreef Misstique het volgende:
Samenvatiing?quote:
B + S.quote:
Sexy.quote:
Beton en ssssement.quote:
Harstikke.quote:
quote:
Hihi.quote:
Chowi Deppquote:
Je zag het.quote:
Alles goed?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:40 schreef Chowi het volgende:
Hai!
Ik ben geen man! En Johnny is ook geen man, tevens, eveneens, alsmede.quote:
Johhny is veuls te oud voor jouquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:47 schreef Chowi het volgende:
Ja, ik ga met Johnny Depp trouwen.
ik zal uw zoete droom maar niet verstoren door mede te delen dat Johnny Depp in het dagelijks leven helemaal geen piraat is.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik ga met Johnny Depp trouwen.
Hier wat materiaal voor de visualisatie.
[[url=http://www.johnnydeppfan.com/portraits/p150.jpg]afbeelding][/url]
+
[[url=http://fotoboek.fok.nl/userpics/137079/Hairdo2.PNG]afbeelding][/url]
+
[afbeelding]
Tsss, ik kick op pedofilie.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Johhny is veuls te oud voor jou![]()
Bovendien is hij al van mij![]()
Kut.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zal uw zoete droom maar niet verstoren door mede te delen dat Johnny Depp in het dagelijks leven helemaal geen piraat is.
Vrouwen in trouwpakken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben geen man! En Johnny is ook geen man, tevens, eveneens, alsmede.
Neehee.quote:
Homo.quote:
En ook niet dattie getrouwd is en kindjes heeft enzo?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zoals ik al zei, dat ga ik níét zeggen!
Ik wist het allemaal al, maar.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
En ook niet dattie getrouwd is en kindjes heeft enzo?
waarom denk je dat iedereen gisteren vrij had?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:10 schreef Chowi het volgende:
Is het frustreer-chowi-dag, of zo? Jeetje.
Omdat het gisteren verdulleme tweede paasdag was, omdat die newbie van een Jezus Christus twéé dagen nodig had om uit z'n graf te komen. Hij was niet eens dood. Faker.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waarom denk je dat iedereen gisteren vrij had?
Nee hoor schat.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:10 schreef Chowi het volgende:
Is het frustreer-chowi-dag, of zo? Jeetje.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Omdat het gisteren verdulleme tweede paasdag was, omdat die newbie van een Jezus Christus twéé dagen nodig had om uit z'n graf te komen. Hij was niet eens dood. Faker..
Is dat het? Ik vond het al zo raar.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]hebben ze je dat verteld?
zo'n beetje de rest van nederland weet dat het is om voor te bereiden op het frustreren van chowi
nee, da's voor de schoonmoedersquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is dat het? Ik vond het al zo raar.
En tweede kerstdag? Precies hetzelfde, zeker..
Fijn dat ik geen schoonmoeder ben.quote:
toch was er eenquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Hey, wat was dat sms'je nou vannacht?
Ik was heel suf want ik sliep net en ik begon me al helemaal schuldig te voelen, maar toen werd ik later wakker en kon ik me ook eigenlijk geen sms belofte ofzo herinneren
BS heeft 2 pappa's?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nog beter: dat je geen schoonmoeder hébt!
Ik ben niet goed in irriteren. Dús.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nog beter: dat je geen schoonmoeder hébt!
Daar ben je te lief voor!quote:
Te zacht!quote:
Met plassen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
geeft niet, als je maar goed kunt richten!
Softie!quote:
Tss. Zo ben ik niet.quote:
Chowi is een man?quote:
*broek losritst.quote:
Hey, niet vuren!quote:
Ik moet dit aanhangsel toch ergens voor gebruiken!quote:
Ga rukken dan man.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moet dit aanhangsel toch ergens voor gebruiken!
Hoe moet dâh?quote:
Hetzelfde als hoe je dat vanacht deed alleen dan bij jezelf.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jij leest ook alleen maar wat je wíl lezen!
Heul niet gemerktquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:38 schreef mcDavid het volgende:
JD stapte zojuist de trein in waar ik uit kwam
Ik zag je ook!quote:
Túúrlijk. Waar?quote:
In het heaumeaubos! Ik zág je wel!quote:
En wat deed jij daar dan?quote:
Ik reed er lángs, verdulle!quote:
Iets met D_K, denk ik.quote:
Haha. Hahahah. ha.quote:
Doe nou eens niet!quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:10 schreef pc-fr34k het volgende:
Bijna-vol-post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |