Bah, ik hou niet van mensen met Ché Guavarra op 'n shirt. Volgens mij weet 80% niet wie die man is. Vind ik zó iets raars!!quote:Op maandag 24 april 2006 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat een Raymzter wannabe.
[afbeelding]
[afbeelding]
En jij weet niet eens hoe je zijn naam schrijft.quote:Op maandag 24 april 2006 19:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Bah, ik hou niet van mensen met Ché Guavarra op 'n shirt. Volgens mij weet 80% niet wie die man is. Vind ik zó iets raars!!![]()
Nee dan heb je geen recht van spreken hèquote:Op dinsdag 25 april 2006 07:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En jij weet niet eens hoe je zijn naam schrijft.![]()
Che Guevara.
Het doet geen afbreuk aan de stelling, wel aan degene die het stelt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 07:17 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee dan heb je geen recht van spreken hè![]()
Jij ook nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 07:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En jij weet niet eens hoe je zijn naam schrijft.![]()
Che Guevara.
Laatst nog. Lekker gegeten man!quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:52 schreef buitenbeentje het volgende:
Ik heb de Chez Guevara variant nog niet gezien.![]()
Natuurlijk niet, slimmerd. IK ben niet degene met zo'n shirt dus ik hoef niet te weten wie dat is. Daarnaast heeft dat natuurlijk niks te maken heeft met hoe je zijn naam spelt, want ik weet wel wie 't is, maar heb niet goed gestudeerd op de e's en de a's in zijn naam. Schande.quote:Op dinsdag 25 april 2006 07:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het doet geen afbreuk aan de stelling, wel aan degene die het stelt.
Zó. Díe is lelijkquote:Op woensdag 26 april 2006 08:24 schreef The_Voice_Within het volgende:
Bobbi Kristina, dochter van Whitney Houston (niet echt een celeb, maar moeders wel dus)
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:06 schreef Sloggi het volgende:
We waren hier al over opgehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |