Desanne 'ave verum corpus' van Brederode.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:37 schreef Kozzmic het volgende:
Volgens mij is Desanne van Brederode, die tegenwoordig om de week in Buitenhof te zien is, ook niet bepaald links.
Hij is (of was) daarbij verbonden aan het wetenschappelijk bureau van de VVD; de Teldersstichting.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die overigens tijdens zijn columnerende periode op de lijst stond van de Partij voor de Dieren, maar daar hoor je HP/de Tijd niet over. Ze zijn vaak wel erg selectief anti-links.
Ephimenco moest ook weleens het boetekleed aantrekken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:37 schreef Kozzmic het volgende:
En wat fouten of missers betreft is Plasterk ook niet bepaald de eerste columnist die een uitglijder begaat. Hoewel dit natuurlijk ook allemaal niet geheel objectief wordt aangevallen door Ephimenco.
Als dat al zo is dan geldt dat toch zeker niet voor Buitenhof.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:40 schreef Floripas het volgende:
Kozzmic, ik ben het wel met de kritiek eens dat de PvdA wat oververtegenwoordigd is bij de NOS. Al schijnt daar nu rap verandering in te komen, hoorde ik laatst op de radio.
Durf jij je eigen geiligheden op de Passie Christi te projecteren?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:40 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Desanne 'ave verum corpus' van Brederode.![]()
![]()
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Plasterk is PvdA, verder weet ik van geen enkele medewerker de politieke kleur. Jij wel? Ik hoor het graag!quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:42 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Als dat al zo is dan geldt dat toch zeker niet voor Buitenhof.
*LN kijkt quasi-onschuldg*quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:42 schreef Floripas het volgende:
Durf jij je eigen geiligheden op de Passie Christi te projecteren?
Het feit dat je dat niet weet zegt denk ik al genoeg.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Plasterk is PvdA, verder weet ik van geen enkele medewerker de politieke kleur. Jij wel? Ik hoor het graag!![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:49 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
*LN kijkt quasi-onschuldg*
Zo heet haar eerste boek.
Dat valt wel mee hoor, met die indoctrinatie.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:25 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Bij NOS betalen wij wel mooi belasting, doch zitten daar ook linkse groeperingen.
We betalen dus ook voor indocrinatie..
Om dit soort gehuil te voorkomen, ben ik dit topic begonnen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:55 schreef Sidekick het volgende:
Dit wordt toch niet een linkse media huiltopic he?
Dit gaat over Plasterk, zijn column en het weerwoord.
Meneer Plasterk is tegen de Europese Unie, omdat hij vindt dat we meer naar Amerika toe moeten. Een atlanticus dus. Niet echt typisch links dus.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:31 schreef zoalshetis het volgende:
ik zie dat meneer plasterk niet vies is van links/rechts gelul.
of rechts... hij lult maar wat en denkt veel mensen mee te krijgen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:36 schreef MrBean het volgende:
[..]
Meneer Plasterk is tegen de Europese Unie, omdat hij vindt dat we meer naar Amerika toe moeten. Een atlanticus dus. Niet echt typisch links dus.
Ik vind zn andere columns best aardig.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
of rechts... hij lult maar wat en denkt veel mensen mee te krijgen.
Hij polemiseert. Dat is precies wat er van een columnist wordt verwacht.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:31 schreef zoalshetis het volgende:
ik zie dat meneer plasterk niet vies is van links/rechts gelul.
hij heeft zo zijn momenten. ach iedereen is zo goed als zijn laatste werkquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:38 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik vind zn andere columns best aardig.
hij polemeert wel erg subjectief voor een columnist.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij polemeert. Dat is precies wat er van een columnist wordt verwacht.
Polemiseert.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij polemeert wel erg subjectief voor een columnist.
objectiviteit komt bij mij altijd wat 'eerlijker' over. het is wel erg duidelijk dat meneer ontevreden is over de regering omdat zijn partij er geen deel van uitmaakt. doorzichtig.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Polemiseert.![]()
Tikfout.
Een columnist hoort een stevige, subjectieve stelling in te nemen. Daarom is hij een columnist.
Mhuh. Je kan een ander niet een totaal verkeerde opvoedinging aanpolemiseren en hij heeft -in dit geval- geen argumenten en geen onderbouwing. Het is een blamage.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij polemiseert. Dat is precies wat er van een columnist wordt verwacht.
Ten eerste: objecvtiviteit bestaat niet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
objectiviteit komt bij mij altijd wat 'eerlijker' over. het is wel erg duidelijk dat meneer ontevreden is over de regering omdat zijn partij er geen deel van uitmaakt. doorzichtig.
Dat van die opvoeding, daarmee ben ik het van harte eens. Als je feitelijke onjuistheden verkondigt moet je die rectificeren.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Mhuh. Je kan een ander niet een totaal verkeerde opvoedinging aanpolemiseren en hij heeft -in dit geval- geen argumenten en geen onderbouwing. Het is een blamage.
Dat mag natuurlijk ook, een blamerende column uitspreken, maar dan word je de oren gewassen.
je hebt ook wel gelijk. alleen schermt hij altijd met een zweem van 'kijk ons eens perfect zijn...' en dat is niet zo. daarom mijn eerste reactie herhalend, ik hoop dat links straks helemaal alleen in de regering zit. zal wel wat leuke subjectieve columns opleveren.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ten eerste: objecvtiviteit bestaat niet.
Ten tweede: het streven naar objectiviteit is iets waaraan je journalisten kunt peilen, maar juist columnisten worden geacht hun mening te formuleren bij het nieuws. Je vraagt toch ook niet of politici objectief willen zijn?
Noem mij eens een objectieve columnist?
Ben je d'er al uit?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:21 schreef Tafkahs het volgende:
Zeg Ippon, je zorgt er toch wel voor dat jij niet over de schreef gaat he? Ik weet nog niet of ik dit een bagger topic kan noemen of niet. Gaan we even collectief over nadenken
Het partijprogramma van de PvdA geschreven door leugenaartje Ronald.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:26 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben zo verschrikkelijk benieuwd wat links ons zo te bieden heeft nadat ze alle wapens in de strijd hebben geworpen om maar te kunnen regeren straks.
Nee, maar als een wetenschapper zulke fouten maakt, mag je hem niet meer serieus nemen. Politici kunnen zich uitglijders veroorloven maar een prof. niet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:37 schreef Kozzmic het volgende:
Ik wordt eigenlijk een beetje onpasselijk van het pleidooi voor een 'Berufsverbot' voor alles dat naar links ruikt.
Da's voor mij een weet en voor jou een vraag, al had je het al kunnen bedenken trouwens.quote:
Ik ben dit topic begonnen en heb de discussie levendig gehouden. Ik vind dit voorlopig wel genoeg.quote:
Jij liegt hier trouwens net zo hard: Ephimenco is weldegelijk in Algerije geboren, en hij heeft er een groot deel van zijn jeugd doorgebracht.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:37 schreef Ippon het volgende:
[..]
Nav het kwaadaardige TV-optreden van Ronald heb ik vanochtend een woedende email gestuurd naar de redactie van Buitenhof:
Geachte redactie,
Dat de heer Plasterk een fantast is, is mij al langer bekend maar zondag maakte hij het wel heel erg bont. In een persoonlijke aanval op 3 columnisten die ernstige kritiek uitten op het recnt verschenen WRR-rapport zette hij Afshin Alian neer als een produkt van streng-gelovige ouders terwijl het algemeen bekend is, dat de heer Alian een liberale opvoeding heeft genoten. Ook beweerde de charlatan van Buitenhof dat de heer Ephimenco een streng islamitische opvoeding heeft genoten in Algerije terwijl hij een katholieke jeugd heeft gehad in Frankrijk (Google is echt een openbaring).
Het is mij nu wel duidelijik. De linkse politiek activist Plasterk onderbouwt zijn onwaarheden met zijn professie - 'de wetenschap' - om zijn laaghartige leugens en wankele argumenten te onderbouwen, volgens goed gebruik van de linkse dogmatiek
Ik zap voortaan de heer Plasterk weg als hij in beeld komt want zulks is echt niet meer te pruimen.
Met vriendelijke groeten,
Ippon
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:56 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Da's voor mij een weet en voor jou een vraag, al had je het al kunnen bedenken trouwens.
Met risico geldt altijd de vuistregel : het gaat goed tot het fout gaat..
Zeg, leugenaar, hij spreekt zijn columns niet uit als PvdA'er, niet als celbioloog, maar als columnist, hoor.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:55 schreef Ippon het volgende:
[..]
Nee, maar als een wetenschapper zulke fouten maakt, mag je hem niet meer serieus nemen. Politici kunnen zich uitglijders veroorloven maar een prof. niet.
Cees dekker?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:55 schreef Ippon het volgende:
[..]
Nee, maar als een wetenschapper zulke fouten maakt, mag je hem niet meer serieus nemen. Politici kunnen zich uitglijders veroorloven maar een prof. niet.
Leugenaartje..quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:52 schreef Ippon het volgende:
[..]
Het partijprogramma van de PvdA geschreven door leugenaartje Ronald.
maar dat past niet in zijn straatje. het zou wel weer mogen, want zij doen het immers ookquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij liegt hier trouwens net zo hard: Ephimenco is weldegelijk in Algerije geboren, en hij heeft er een groot deel van zijn jeugd doorgebracht.
Dus dan mag Ippon liegen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:07 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
maar dat past niet in zijn straatje. het zou wel weer mogen, want zij doen het immers ook![]()
Lees de openingspost nog maar eens fijn door. Degene die het PvdA programma mede helpt opstellen, is door de mand gevallen als iemand die zijn gelijk wil behalen op grond van leugens. Dat belooft straks zeker wat. Ik verheug mij er nu al op.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:06 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Leugenaartje..![]()
sorry hoor, maar de terechte kritieken die je po hem kan hebben maak je hiermee wel weer belachelijk. Gaat dat de stijl worden van rechts als links aan de macht komt? Dat is toch iets wat nu door rechts links wordt verweten?
Je hebt het al goed overgenomen![]()
?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zeg, leugenaar, hij spreekt zijn columns niet uit als PvdA'er, niet als celbioloog, maar als columnist, hoor.
Je denkt serieus dat wanneer 1 professor die 1 fout maakt mee werkt aan een partijprogramma, dat dan die hele partij naar de filestijnen gaat?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:10 schreef Ippon het volgende:
[..]
Lees de openingspost nog maar eens fijn door. Degene die het PvdA programma mede helpt opstellen, is door de mand gevallen als iemand die zijn gelijk wil behalen op grond van leugens. Dat belooft straks zeker wat. Ik verheug mij er nu al op.
Plasterk is een moleculair bioloog, bedoelt ze. Zijn baan als wetenschapper heeft er niets mee te maken.quote:
oh nee zeker niet.quote:
en jij denkt echt dat het invloed gaat hebbenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:10 schreef Ippon het volgende:
[..]
Lees de openingspost nog maar eens fijn door. Degene die het PvdA programma mede helpt opstellen, is door de mand gevallen als iemand die zijn gelijk wil behalen op grond van leugens. Dat belooft straks zeker wat. Ik verheug mij er nu al op.
Ach, ik hou toch meer van de columnisten die heersende gedachten juist willen ontkrachten. Zoals Karel van het Reve.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij polemiseert. Dat is precies wat er van een columnist wordt verwacht.
Dit ben ik heel erg met je eens. Dat geldt voor de Ali's, de De Winters, de Rosenmollers, enzovoorts. Klitloos, oorlogsfamilie, Vendexaandelen - je hoort een politicus te beoordelen op zijn of haar argumenten en zijn of haar handelen. C'est tout.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:18 schreef damian5700 het volgende:
Het valt mij op dat in discussies over het werk en uitlatingen van Ayaan Hirsi Ali de argumenten tegen vaak wijzen in de richting van de etnische komaf en/of de traumatische jeugd.
Karel en wijlen meneer zijn broer schreven inderdaad geweldige columns, maar: vergeet niet dat Ronals Plasterk vanuit zijn omgeving (PvdA, hoogleraar, Volksrkant, Buitenhof, Utrechter, etc.) een verrassend standpunt innam over de Grondwet. Dat vond ik nou prikkelend.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, ik hou toch meer van de columnisten die heersende gedachten juist willen ontkrachten. Zoals Karel van het Reve.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, ik hou toch meer van de columnisten die heersende gedachten juist willen ontkrachten. Zoals Karel van het Reve.
Verdonk moest van De Vries toch ook meteen opkrassen na een fout .... nota bene gemaakt door haar ambtenaren.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:13 schreef MrBean het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat wanneer 1 professor die 1 fout maakt mee werkt aan een partijprogramma, dat dan die hele partij naar de filestijnen gaat?
En wat kan jou dat nou schelen? Je stemt geeneens PvdA.
Wat kan mij het nou schelen wat De Vries vindt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:46 schreef Ippon het volgende:
[..]
Verdonk moest van De Vries toch ook meteen opkrassen na een fout .... nota bene gemaakt door haar ambtenaren?
Plasterk is niet zijn "belangrijkste adviseur".quote:Natuurlijk kan mij dat wat schelen. Straks blijkt dat het beleid van minister-president Bos op drijfzand berust omdat zijn belangrijkste adviseur dingen heeft opgesteld die op gespannen voet met de waarheid staan. Zo gaat het land snel naar de Filistijnen.
Flamen en trollen mag niet, zo is mij vandaag verteld door een boven-mij-gestelde van fok.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je liegt als je zegt dat Ephimenco niet in Algerije is geboren en opgegroeid.
Leugenaar.
Carter en Spencer in een plaatje... Ik was bang dat de foto spontaan zou zelfontbranden.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het valt mij toch wel op hoe linksen hunkeren naar meer islam en de verkondigers van "de andere mening" demoniseren.
[afbeelding]
Neem nu bijvoorbeeld Robert Spencer (de man met nogal wat gezichtsbeharing). De extreem linkse krant The Guardian heeft al bijna een speciale rubriek waarin ze steeds proberen hem te demoniseren. Zijn enige misdaad is het niet volgen van de extreem linkse logica en deze aan het daglicht brengen (toegegeven, dhimmiwatch ís een beetje overdone, maar daar gaat het even niet om).
quote:An inconsequential interview with an inconsequential person, published in yesterday's MediaGuardian [sic], forces me to wonder to what extent this assumption is valid. In the "My Media" feature, someone named June Sarpong, who is apparently a children's television presenter, explains why she has little time for newspapers other than the Guardian, Observer and Indy:
"I read the Guardian and the Observer. At work, I skim through the other papers. I love the Guardian's journalism. The Guardian, and maybe the Independent, are probably as objective as you can get. With most of the other newspapers you know you are reading a particular political viewpoint."
Whereas with the Graun and Indy ...
Of course, Ms. Sarpong is inconsequential, so her delusional musings concerning the objectivity of her favourite newspapers are of infinitesimal interest on their own. What is of concern is the question of how many others share her views. It had honestly never occurred to me that there could be a sizeable body of Guardian readers who believe their paper to be "as objective as you can get" - the possibility that such a group may indeed exist is disconcerting in the extreme.
Jij noemt Plasterk een leugenaar omdat hij foutieve informatie verstrekt over de jeugd van Sylvain Ephimenco.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:49 schreef Ippon het volgende:
[..]
Flamen en trollen mag niet, zo is mij vandaag verteld door een boven-mij-gestelde van fok.
Noem jij wat Plasterk deed demoniseren? Het was een beetje ad hominem en er zat een vergissing in.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het valt mij toch wel op hoe linksen hunkeren naar meer islam en de verkondigers van "de andere mening" demoniseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |