Bij NOS betalen wij wel mooi belasting, doch zitten daar ook linkse groeperingen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:17 schreef MrBean het volgende:
[..]
Het is vrij om in Nederland een politiek tv-programma te beginnen, zo lang je genoeg leden (publieke omroep) of geld (commercielen) hebt.
Dus: begin maar wat zou ik zeggen.
Grappig dat je in zo'n kleine quote de gehele sfeer van een thread kan tegen komen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:04 schreef McCarthy het volgende:
Over plasterk (rare naam, kan hij hard piesen of zo) gesproken
Arme inkomens zullen sterk op vooruit gaan. Echter, dit is voor de korte termijn omdat op veel langere termijn de boel in elkaar gaat donderen (geen motivatie om investeren, werken, etc).quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:26 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben zo verschrikkelijk benieuwd wat links ons zo te bieden heeft nadat ze alle wapens in de strijd hebben geworpen om maar te kunnen regeren straks.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:28 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Arme inkomens zullen sterk op vooruit gaan. Echter, dit is voor de korte termijn omdat op veel langere termijn de boel in elkaar gaat donderen (geen motivatie om investeren, werken, etc).
bijv. Sovjet-Unie, Cuba, China, etc.
Hij werd voorgegaan door Paul Cliteur, bepaald geen linkse denker. (Wel een heel aardige columnist, overigens - al ben ik het zelden met hem eens)quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:38 schreef Spreadsheet het volgende:
Reken maar niet op dat hij weg gaat bij Buitenhof. Hij is links, en dat is nou eenmaal een pré in de publieke omroep-wereld.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:28 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Arme inkomens zullen sterk op vooruit gaan. Echter, dit is voor de korte termijn omdat op veel langere termijn de boel in elkaar gaat donderen (geen motivatie om investeren, werken, etc).
bijv. Sovjet-Unie, Cuba, China, etc.
Die overigens tijdens zijn columnerende periode op de lijst stond van de Partij voor de Dieren, maar daar hoor je HP/de Tijd niet over. Ze zijn vaak wel erg selectief anti-links.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:22 schreef Ippon het volgende:
[..]
Van mij mag Paul Cliteur weer terugkomen.
Het lijkt me dat het haastwerk was - dat hij fouten heeft gemaakt. Van mij mag hij politiek zeggen wat hij wil (daar is hij columnist voor, net als Ellian en Ephimenco, overigens), maar als hij de achtergrond van Ephimenco verkeerd heeft afgeschilderd (en dat lijkt mij - het verbaasde mij ook nogal), dan moet hij dat publiekelijk rechtzetten in Buitenhof, dat ben ik met Ephimenco eens.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:27 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Grappig dat je in zo'n kleine quote de gehele sfeer van een thread kan tegen komen.
Is er trouwens al repliek van Plasterk? Wetenschappers zijn daar altijd een beetje beter in dan politici; waarschijnlijk heeft ie dus wel een redelijk verhaal.
Volgens mij is Desanne van Brederode, die tegenwoordig om de week in Buitenhof te zien is, ook niet bepaald links.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij werd voorgegaan door Paul Cliteur, bepaald geen linkse denker. (Wel een heel aardige columnist, overigens - al ben ik het zelden met hem eens)
Desanne 'ave verum corpus' van Brederode.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:37 schreef Kozzmic het volgende:
Volgens mij is Desanne van Brederode, die tegenwoordig om de week in Buitenhof te zien is, ook niet bepaald links.
Hij is (of was) daarbij verbonden aan het wetenschappelijk bureau van de VVD; de Teldersstichting.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die overigens tijdens zijn columnerende periode op de lijst stond van de Partij voor de Dieren, maar daar hoor je HP/de Tijd niet over. Ze zijn vaak wel erg selectief anti-links.
Ephimenco moest ook weleens het boetekleed aantrekken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:37 schreef Kozzmic het volgende:
En wat fouten of missers betreft is Plasterk ook niet bepaald de eerste columnist die een uitglijder begaat. Hoewel dit natuurlijk ook allemaal niet geheel objectief wordt aangevallen door Ephimenco.
Als dat al zo is dan geldt dat toch zeker niet voor Buitenhof.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:40 schreef Floripas het volgende:
Kozzmic, ik ben het wel met de kritiek eens dat de PvdA wat oververtegenwoordigd is bij de NOS. Al schijnt daar nu rap verandering in te komen, hoorde ik laatst op de radio.
Durf jij je eigen geiligheden op de Passie Christi te projecteren?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:40 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Desanne 'ave verum corpus' van Brederode.![]()
![]()
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Plasterk is PvdA, verder weet ik van geen enkele medewerker de politieke kleur. Jij wel? Ik hoor het graag!quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:42 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Als dat al zo is dan geldt dat toch zeker niet voor Buitenhof.
*LN kijkt quasi-onschuldg*quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:42 schreef Floripas het volgende:
Durf jij je eigen geiligheden op de Passie Christi te projecteren?
Het feit dat je dat niet weet zegt denk ik al genoeg.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Plasterk is PvdA, verder weet ik van geen enkele medewerker de politieke kleur. Jij wel? Ik hoor het graag!![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:49 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
*LN kijkt quasi-onschuldg*
Zo heet haar eerste boek.
Dat valt wel mee hoor, met die indoctrinatie.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:25 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Bij NOS betalen wij wel mooi belasting, doch zitten daar ook linkse groeperingen.
We betalen dus ook voor indocrinatie..
Om dit soort gehuil te voorkomen, ben ik dit topic begonnen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:55 schreef Sidekick het volgende:
Dit wordt toch niet een linkse media huiltopic he?
Dit gaat over Plasterk, zijn column en het weerwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |