beetje makkelijk links weg zetten. Volgesn mij hebben vele linksen hier al gezegd dat je op basis van wat in de publiciteit is gekomen niet kan zeggen dat het een goed onderzoek is. Dat wat bekend is doet vermoeden dat het niet goed is. Dat is door vele linksen, en mij, ook gezegd. Dat je dan weer heel links over 1 kam scheert is een beetje jammer.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:43 schreef Refragmental het volgende:
Typisch ook dat dit "onderzoeksrapport" door veel (vooral linkse) zonder enige kritische blik als zoete koek wordt geslikt.
SCH en dVTB zijn de leukste voorbeelden.quote:
Scheer ik heel links over 1 kam??quote:Op woensdag 19 april 2006 16:52 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
beetje makkelijk links weg zetten. Volgesn mij hebben vele linksen hier al gezegd dat je op basis van wat in de publiciteit is gekomen niet kan zeggen dat het een goed onderzoek is. Dat wat bekend is doet vermoeden dat het niet goed is. Dat is door vele linksen, en mij, ook gezegd. Dat je dan weer heel links over 1 kam scheert is een beetje jammer.
Ik snap niet dat mensen die het zo slecht onderzoek vinden wel ineens concluderen dat bepaalde anti-links meningen als feit in het rapport staan.
Het is echter nog grappiger dat vooral de rechtse medemens geen onderzoek nodig lijkt te hebben om het tegendeel te beweren. "Het is immers zo".quote:Op woensdag 19 april 2006 16:43 schreef Refragmental het volgende:
Typisch ook dat dit "onderzoeksrapport" door veel (vooral linkse) zonder enige kritische blik als zoete koek wordt geslikt.
Dat is ook grappig inderdaad.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is echter nog grappiger dat vooral de rechtse medemens geen onderzoek nodig lijkt te hebben om het tegendeel te beweren. "Het is immers zo".
Zowat elke fokker die in de VS zit denkt er zo over. Word eens wakker en doe je oogkleppen af. Als je NL uit bent dan zie je dat zaken helemaal niet zo stompzinnig geregeld hoeven te worden.quote:
Je had me beter wel links kunnen noemen, dan had er tenminste iets geklopt van je post.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:49 schreef Refragmental het volgende:
[..]
YA RLY
Bijvoorbeeld de TS (al noem ik die niet links), die het hele "onderzoeksrapport" als complete waarheid accepteert
Je slikt het rapport als zoete koek, anders had je er wel een reactie op gegeven in je OP. Je bent namelijk niet iemand die, als ie iets te zeggen heeft, het voor zich houdt.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je had me beter wel links kunnen noemen, dan had er tenminste iets geklopt van je post.
V.
Ik postte een ANP-bericht, zonder dat ik het rapport had gezien. Ik heb zelfs aanhalingstekens in de TT geplaatst om aan te geven dat het de mening is van iemand anders dan mijzelf. In welk universum 'accepteer' ik dan 'het onderzoeksrapport als volledige waarheid'?quote:Op woensdag 19 april 2006 17:05 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je slikt het rapport als zoete koek, anders had je er wel een reactie op gegeven in je OP. Je bent namelijk niet iemand die, als ie iets te zeggen heeft, het voor zich houdt.
Ik ben geen wetenschapper en ik heb het rapport niet gelezen. Maar als ik dit topic zo doorlees is er nogal wat kritiek te leveren op de onderzoeksmethode. Ik zal er eens dieper induiken. Ik had wel gehoopt dat het een degelijk onderzoek was omdat het hele gejengel over 'linkse media' de helft van discussies hier op Fok! verziekt. Sowieso dat links/rechts-gehuil.quote:Of twijfel je ook aan de correctheid van het rapport?
Zie de post hierboven.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik postte een ANP-bericht, zonder dat ik het rapport had gezien. Ik heb zelfs aanhalingstekens in de TT geplaatst om aan te geven dat het de mening is van iemand anders dan mijzelf. In welk universum 'accepteer' ik dan 'het onderzoeksrapport als volledige waarheid'?
quote:[..]
Ik ben geen wetenschapper en ik heb het rapport niet gelezen. Maar als ik dit topic zo doorlees is er nogal wat kritiek te leveren op de onderzoeksmethode. Ik zal er eens dieper induiken. Ik had wel gehoopt dat het een degelijk onderzoek was omdat het hele gejengel over 'linkse media' de helft van discussies hier op Fok! verziekt. Sowieso dat links/rechts-gehuil.
V.
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:59 schreef StefanP het volgende:
[..]
Zowat elke fokker die in de VS zit denkt er zo over. Word eens wakker en doe je oogkleppen af. Als je NL uit bent dan zie je dat zaken helemaal niet zo stompzinnig geregeld hoeven te worden.
Ja, voorbeeld, de dochters van Willem Ruis die beweren door hun stiefmoeder geestelijk en lichamelijk te zijn mishandeld.quote:
Zie de post boven de jouwe. Het was vooral de hoop en een wens die ik uitsprak, niet volledige acceptatie van het rapport. Anders had ik geen aanhalingstekens in de TT gezet.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:14 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zie de post hierboven.
Door je uitspraak in de OP lijkt het alsof je de resultaten van het rapport accepteert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |