abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 april 2006 @ 16:52:13 #151
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_37099794
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:43 schreef Refragmental het volgende:
Typisch ook dat dit "onderzoeksrapport" door veel (vooral linkse) zonder enige kritische blik als zoete koek wordt geslikt.
beetje makkelijk links weg zetten. Volgesn mij hebben vele linksen hier al gezegd dat je op basis van wat in de publiciteit is gekomen niet kan zeggen dat het een goed onderzoek is. Dat wat bekend is doet vermoeden dat het niet goed is. Dat is door vele linksen, en mij, ook gezegd. Dat je dan weer heel links over 1 kam scheert is een beetje jammer.
Ik snap niet dat mensen die het zo slecht onderzoek vinden wel ineens concluderen dat bepaalde anti-links meningen als feit in het rapport staan.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_37099838
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Wijs ze eens aan.
SCH en dVTB zijn de leukste voorbeelden.
Voor de rest zijn er genoeg anderen die de juistheid van dit rapport en de gebruikte onderzoeksmethode totaal niet in twijfel trekken.
pi_37099867
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:52 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

beetje makkelijk links weg zetten. Volgesn mij hebben vele linksen hier al gezegd dat je op basis van wat in de publiciteit is gekomen niet kan zeggen dat het een goed onderzoek is. Dat wat bekend is doet vermoeden dat het niet goed is. Dat is door vele linksen, en mij, ook gezegd. Dat je dan weer heel links over 1 kam scheert is een beetje jammer.
Ik snap niet dat mensen die het zo slecht onderzoek vinden wel ineens concluderen dat bepaalde anti-links meningen als feit in het rapport staan.
Scheer ik heel links over 1 kam??
Misschien moet je m'n post opnieuw lezen.
pi_37099915
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:43 schreef Refragmental het volgende:
Typisch ook dat dit "onderzoeksrapport" door veel (vooral linkse) zonder enige kritische blik als zoete koek wordt geslikt.
Het is echter nog grappiger dat vooral de rechtse medemens geen onderzoek nodig lijkt te hebben om het tegendeel te beweren. "Het is immers zo".
pi_37099953
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:55 schreef gelly het volgende:

[..]

Het is echter nog grappiger dat vooral de rechtse medemens geen onderzoek nodig lijkt te hebben om het tegendeel te beweren. "Het is immers zo".
Dat is ook grappig inderdaad.
  woensdag 19 april 2006 @ 16:59:44 #156
46960 StefanP
polemicist
pi_37100065
quote:
Op woensdag 19 april 2006 11:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Zowat elke fokker die in de VS zit denkt er zo over. Word eens wakker en doe je oogkleppen af. Als je NL uit bent dan zie je dat zaken helemaal niet zo stompzinnig geregeld hoeven te worden.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  woensdag 19 april 2006 @ 17:00:39 #157
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_37100087
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:49 schreef Refragmental het volgende:

[..]

YA RLY
Bijvoorbeeld de TS (al noem ik die niet links), die het hele "onderzoeksrapport" als complete waarheid accepteert
Je had me beter wel links kunnen noemen, dan had er tenminste iets geklopt van je post.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37100223
oeps verkeerde topic
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_37100234
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:00 schreef Verbal het volgende:

[..]

Je had me beter wel links kunnen noemen, dan had er tenminste iets geklopt van je post.

V.
Je slikt het rapport als zoete koek, anders had je er wel een reactie op gegeven in je OP. Je bent namelijk niet iemand die, als ie iets te zeggen heeft, het voor zich houdt.

Of twijfel je ook aan de correctheid van het rapport?
pi_37100403
Overigens zeg je ergens halverwege deze thread dat je het rapport niet gelezen hebt en dat je slechts het artikel plaatst.

Waarom plaats je dan wel deze uitspraak in de OP:
"Nou nog zo'n onderzoek over de gehele media en dan kunnen we dat gelul ook weer achter ons laten."
Terwijl je het rapport niet eens gelezen hebt en al helemaal niet de correctheid van het rapport gecontroleerd hebt.
  woensdag 19 april 2006 @ 17:11:01 #161
136 V.
pi_37100452
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:05 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je slikt het rapport als zoete koek, anders had je er wel een reactie op gegeven in je OP. Je bent namelijk niet iemand die, als ie iets te zeggen heeft, het voor zich houdt.
Ik postte een ANP-bericht, zonder dat ik het rapport had gezien. Ik heb zelfs aanhalingstekens in de TT geplaatst om aan te geven dat het de mening is van iemand anders dan mijzelf. In welk universum 'accepteer' ik dan 'het onderzoeksrapport als volledige waarheid'?
quote:
Of twijfel je ook aan de correctheid van het rapport?
Ik ben geen wetenschapper en ik heb het rapport niet gelezen. Maar als ik dit topic zo doorlees is er nogal wat kritiek te leveren op de onderzoeksmethode. Ik zal er eens dieper induiken. Ik had wel gehoopt dat het een degelijk onderzoek was omdat het hele gejengel over 'linkse media' de helft van discussies hier op Fok! verziekt. Sowieso dat links/rechts-gehuil.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37100581
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:11 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik postte een ANP-bericht, zonder dat ik het rapport had gezien. Ik heb zelfs aanhalingstekens in de TT geplaatst om aan te geven dat het de mening is van iemand anders dan mijzelf. In welk universum 'accepteer' ik dan 'het onderzoeksrapport als volledige waarheid'?
Zie de post hierboven.
Door je uitspraak in de OP lijkt het alsof je de resultaten van het rapport accepteert.
quote:
[..]

Ik ben geen wetenschapper en ik heb het rapport niet gelezen. Maar als ik dit topic zo doorlees is er nogal wat kritiek te leveren op de onderzoeksmethode. Ik zal er eens dieper induiken. Ik had wel gehoopt dat het een degelijk onderzoek was omdat het hele gejengel over 'linkse media' de helft van discussies hier op Fok! verziekt. Sowieso dat links/rechts-gehuil.

V.

En dat links/rechts gehuil zul je altijd blijven houden helaas.
pi_37102273
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:59 schreef StefanP het volgende:

[..]

Zowat elke fokker die in de VS zit denkt er zo over. Word eens wakker en doe je oogkleppen af. Als je NL uit bent dan zie je dat zaken helemaal niet zo stompzinnig geregeld hoeven te worden.

Wat een onzin.
Fokkers in de VS als maatstaaf nemen. Hoeveel zijn dat er? stuk of 10 max gok ik.

Dat er in Nederland veel stompzinnige regeltjes zijn kan trouwens iedere boerenlul je vertellen hoor, dat neemt nog niet weg dat jouw gezeik op Nederland mij doet vermoeden dat je jezelf wijs moet maken dat het in de VS beter is.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  woensdag 19 april 2006 @ 23:31:57 #164
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_37113750
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Vergelijkbaar met Bild?
Ja, voorbeeld, de dochters van Willem Ruis die beweren door hun stiefmoeder geestelijk en lichamelijk te zijn mishandeld.
De Telegraaf komt met dit verhaal, en de Volkskrant neemt het geheel over.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 19 april 2006 @ 23:53:18 #165
136 V.
pi_37114451
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:14 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zie de post hierboven.
Door je uitspraak in de OP lijkt het alsof je de resultaten van het rapport accepteert.
Zie de post boven de jouwe. Het was vooral de hoop en een wens die ik uitsprak, niet volledige acceptatie van het rapport. Anders had ik geen aanhalingstekens in de TT gezet.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37118072
Logisch toch,

Als je meer aandacht(kritiek) besteed in de media aan Het Bush kamp ipv aan de Democraten dan ben je automatisch een republikeinen aanhanger.
Erg wetenschappelijk allemaal !

Ik dacht altijd dat journalisten kritisch moesten zijn.
En dat kritische mensen hun aandacht (kritiek) eerder richten op hun tegenstanders als op medestanders.
Maar dit is zeker onwetenschappelijke prietpraat
  donderdag 20 april 2006 @ 09:04:18 #167
130955 Floripas
Blast from the past
pi_37118547
Tinus, wat erg goed werkt voor een partij (meestal dan) is exposure. Zonder media-exposure nul zetels voor de LPF, zonder exposure geen achterban. Kijk maar eens naar de partijen die niet in het nieuws komen: gedoemd te mislukken.

Media-aandacht levert wel degelijk wat op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')