ja, te groot.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:27 schreef Puckzzz het volgende:
Je foto is te groot
Leuk gedaan, ingezoomd tijdens het nemen van de foto? Onderwerp mag wel wat spannender, kan je denk ik hele leuke dingen mee doen.
ja!quote:
Jaquote:Op donderdag 20 april 2006 10:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja!![]()
maarreh....inzoomen terwijl foto makend dus?
Dat noemen ze een zoomburst. en da's idd inzoomen nadat je afdrukt...quote:Op donderdag 20 april 2006 10:03 schreef Puckzzz het volgende:
ja!![]()
maarreh....inzoomen terwijl foto makend dus?
Hey zolang ik na de eerste keer kijken al doorheb hoe ze het gedaan heeft ben ik al blijquote:Op donderdag 20 april 2006 10:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat noemen ze een zoomburst. en da's idd inzoomen nadat je afdrukt...
spuit 11
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:51 schreef Puckzzz het volgende:
Hey zolang ik na de eerste keer kijken al doorheb hoe ze het gedaan heeft ben ik al blij
Nu weet ik dankzij jou ook nog hoe de techniek heet en kan ik weer een quasi interessant klinkend woord aan mijn vocabulaire toevoegen
is dat bij de orthodontist?quote:Op donderdag 20 april 2006 11:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb nog wel meer leuke fotografie gerelateerde woordjes:
orthofotografie![]()
Deel A van de post vond ik niet zo bijster boeiend.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb nog wel meer leuke fotografie gerelateerde woordjes:
orthofotografie, panchromatisch, chromatische abberatie, multi spectraal, orthochromatische emulsie en parallax.![]()
(nu ik die foto van Re zie:) Ik zal vanavond nog eens zoeken naar een foto van een man met 2 tongen.
quote:
zo'n lange sluitertijd heb ik niet hoorquote:
pssssst: plak er een paar oogjes in en zeg dat het een foto van de verschrikkelijke sneeuwman isquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
1 week sluitertijd, sorry hoor maar als ik nu met sluitertijd ga spelen dan heb ik witte foto's
quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
pssssst: plak er een paar oogjes in en zeg dat het een foto van de verschrikkelijke sneeuwman is
Goed ideequote:Op vrijdag 21 april 2006 15:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
pssssst: plak er een paar oogjes in en zeg dat het een foto van de verschrikkelijke sneeuwman is
Ik zou graag willen weten hoe je zo'n foto maakt, dat de achtergrond wazig is en het onderwerp scherp. Of is dat alleen mogelijk met een digitale SLR?quote:
Het bewegend onderwerp volgen met je camera en dan drukken, wel even je sluiterstijd aanpassen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:26 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Ik zou graag willen weten hoe je zo'n foto maakt, dat de achtergrond wazig is en het onderwerp scherp. Of is dat alleen mogelijk met een digitale SLR?
Ik denk dat je op mijn foto dan ook niks speciaals ziet..quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:36 schreef Gizz het volgende:
Vind het jammer dat op sommige foto's niks te zien is wat specifiek met een lange belichtingstijd te maken heeft.
Bijvoorbeeld de foto van PiperMaru. Ja, het is donker, maar als je je camera op bijvoorbeeld 3200 iso gooit en je diafragma openzet en een relatief korte belichtingstijd hebt, dan is de foto precies hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |