Zie het als een statementquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:13 schreef Skinnymike het volgende:
Beetje flauw van SharkBait om een link naar het stemtopic in zn ondertitel te zetten.
Desondanks stem ik toch voor minimalisme..
weer een schaap over den damquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:13 schreef Skinnymike het volgende:
Beetje flauw van SharkBait om een link naar het stemtopic in zn ondertitel te zetten.
Desondanks stem ik toch voor minimalisme..
Ik ben geen schaap.. Ik ben een zondebok..quote:
Zout eens op met je proteststemquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ben geen schaap.. Ik ben een zondebok..![]()
Tof....billekoek.quote:
zeg minimalisme word afgekeurd, das niet *** verzin watquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:47 schreef k_man het volgende:
Wanneer starten we de rel over wat onder minimalisme valt?
Vanavond om 20.00 uur goed??quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:47 schreef k_man het volgende:
dan kan ik niet, dan wil ik op een terrasje zittenquote:
Nou....dat hebben we toch al eenduidig vastgesteldquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:47 schreef k_man het volgende:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:52 schreef k_man het volgende:
Vierkante krob gaat over sla, toch?
stuur m in en ik geef je puntenquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:52 schreef k_man het volgende:
Vierkante krob gaat over sla, toch?
Nee, volgens mij is het idd gewoon een vierkante uitsnede van een fotoquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:50 schreef Ireth het volgende:
Ik heb vierkante crop gekozen omdat ik denk dat je dan nog de meeste variaties in foto's krijgt. Het onderwerp wat je fotografeert staat dan namelijk niet vast.. dus echt de vrije hand in wat je wilt fotograferen (of begrijp ik het concept "vierkante crop" nu totaal verkeerd?)
Die had ik er al bij gepaktquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Iets simpels hoeft nietMaar kijk eens naar de foto van Offy
De foto moet niet te druk zijn zeg maar
Of men pakt de van dale erbij
[..]
Ik denk dat je moet gaan kijken naar bijvoorbeeld de resultaten van die oude twee-oog-camera'squote:Op woensdag 3 mei 2006 12:04 schreef Elefes het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is het idd gewoon een vierkante uitsnede van een foto
Als het dat wordt, heb ik van afgelopen dagen nog wel wat leuks..
Maar eigenlijk is dat een wel heel breed onderwerp, bij de andere onderwerpen zul je ook veel variatie krijgen aan foto's (net als altijd eignelijk).
recalcitrant zwart schaapquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:32 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ben geen schaap.. Ik ben een zondebok..![]()
Nadat jij vierkantig gecropt bent a'la Resident Evilquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
recalcitrant zwart schaap
resistance is futile, you will be minimalized!
Maar dan wel van mooi 'ogen' waarbij je verdrinkt in de 'diepte' en je een 'deja-vu' gevoel krijgtquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:34 schreef Maxcre8 het volgende:
Ja dan maken we er toch gewoon een Minimalistische crop van?omdat een vierkante crop niks zegt over het thema kun je dat gebruiken als verhouding van de foto en als thema minimalisme.
Ik heb ooit ogen ingestuurd (bij "Drie")quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar dan wel van mooi 'ogen' waarbij je verdrinkt in de 'diepte' en je een 'deja-vu' gevoel krijgt![]()
Nog iets vergeten??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |