Hier een paar voorbeeldenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat houd Minimalisme eigelijk in als ik vragen mag?
Hmmm, ja die is ook wel heel leuk, nu ga ik twijfelenquote:Op woensdag 3 mei 2006 08:28 schreef Ymke het volgende:
Deja Vu . geweldig onderwerp , een parodie maken op een foto van een van de winnaars![]()
![]()
ooopsss ik verwisselde je met een andere dame hierquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:55 schreef Elefes het volgende:
[..]
Leg uit?
Ik heb geen idee waar je het over hebt namelijk...![]()
Ik vroeg me al af wie van ons het nu niet snaptequote:Op woensdag 3 mei 2006 09:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ooopsss ik verwisselde je met een andere dame hier![]()
Gaat in hoekje zitten om te schamen![]()
Iets simpels hoeft nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:42 schreef Esto het volgende:
Ik vond diepte wel leuk, maar die heeft toch geen kans meer
Minimalisme snap ik nog steeds niet. Gewoon een foto van iets simpels ofzo
quote:mi·ni·ma·lis·me (het ~)
1 het streven om met eenvoudige middelen een doel te bereiken, een effect te bewerkstelligen
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:59 schreef k_man het volgende:
Het streven om met eenvoudige middelen een doel te bereiken, een effect te bewerkstelligen.
Zie het als een statementquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:13 schreef Skinnymike het volgende:
Beetje flauw van SharkBait om een link naar het stemtopic in zn ondertitel te zetten.
Desondanks stem ik toch voor minimalisme..
weer een schaap over den damquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:13 schreef Skinnymike het volgende:
Beetje flauw van SharkBait om een link naar het stemtopic in zn ondertitel te zetten.
Desondanks stem ik toch voor minimalisme..
Ik ben geen schaap.. Ik ben een zondebok..quote:
Zout eens op met je proteststemquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ben geen schaap.. Ik ben een zondebok..![]()
Tof....billekoek.quote:
zeg minimalisme word afgekeurd, das niet *** verzin watquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:47 schreef k_man het volgende:
Wanneer starten we de rel over wat onder minimalisme valt?
Vanavond om 20.00 uur goed??quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:47 schreef k_man het volgende:
Wanneer starten we de rel over wat onder minimalisme valt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |