wat een gelul zeg, dus waarschijnlijk lege stoelen, terwijl er wel animo isquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:05 schreef jorienvdherik het volgende:
wel als je een ajax (s)cc kan lenen van iemand
nee ok, maar vindt het wel kut, heeft hier iemand een clubcard te leen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, wat is daar nieuw aan? Je moet al eeuwen een CC hebben wil je naar het voetballen gaan...
Is te hopen, ja.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Een mooie week
Zon ding kost 10 euro ofzo. Had je die niet allang zelf aan kunnen vragen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:15 schreef piertje2 het volgende:
[..]
nee ok, maar vindt het wel kut, heeft hier iemand een clubcard te leen?
416 is in de verkoop voor Ajax supps, terwijl dat toch echt een van de twee uitvakken is...quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:31 schreef jorienvdherik het volgende:
nou volgens mij klopt dat niet hoor
of er moet een akkoordje zijn tussen ajax en Feyenoord
kan gezellig wordenquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
416 is in de verkoop voor Ajax supps, terwijl dat toch echt een van de twee uitvakken is...
Ik ook niet, maar dan vanaf de andere kant.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:25 schreef DeTolk het volgende:AJAX
Maar ik heb er geen goed gevoel over.
Zou toch schandalig zijn als feyenoord dalijk de CL mag gaan spelen terwijl ze de nummer 3 zijn geworden.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:14 schreef Katana het volgende:
Come on Feijenoord.
Kut play-offs zou toch schandalig zijn als Ajax dalijk de CL mag gaan spelen terwijl ze een straatlengte achterliggen op de nummer 2.
Dat is al minder schandalig als je naar het puntenaantal kijkt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zou toch schandalig zijn als feyenoord dalijk de CL mag gaan spelen terwijl ze de nummer 3 zijn geworden.
Ja dat ook. Maar minder.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zou toch schandalig zijn als feyenoord dalijk de CL mag gaan spelen terwijl ze de nummer 3 zijn geworden.
Is dat even onzin zeg. Het is toch precies hetzelfde?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:30 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Dat is al minder schandalig als je naar het puntenaantal kijkt.
Uhm...neenquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is dat even onzin zeg. Het is toch precies hetzelfde?
Ik was niet serieus. Ik vind dan ook dat AZ de CL in moet. al hoop ik natuurlijk Feyenoordquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is dat even onzin zeg. Het is toch precies hetzelfde?
Leg uit...quote:
Het is ook schandalig als de nr3 CL haalt, maar minder schandalig dan als de nr 4-18 dat doet. De nr2 heeft er gewoon recht op.quote:
Dat ook nog eens, Maar das weer een ander verhaalquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:43 schreef Cart_man het volgende:
Alleen de nummer 1 heeft recht op de C(?)L, de rest niet.
Goed geheugenquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:43 schreef jorienvdherik het volgende:
ik wil gewoon zo snel mogelijk weer cl spelen, wat waren die thuiswedstrijden mooi in de cl afgelopen keer
quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Nostradamus zegt: Ajax wint nipt
oh ja was onze verdediging vergetenquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:30 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Is goed, maar Kuijt legt er 2 x 2 in, en Kalou ook nog 2 x 1.
Nederland verdelen in Noord en Zuid. 9 teams bij noord, 9 bij zuid. Nummers 1 van noord en zuid spelen om het kampioenschap tegen elkaar.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:58 schreef Chadi het volgende:
en die playoffs ONZIn nr2 moet dat ticket gewoon krijgen.. gaan we straks playoffs spelen voor het kampioenschap.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Geeft niet doeneden ze zelf ook wel eens
je moet gewoon realistisch zijn... we hebben daar drollenvangers lopen die er geen kaas van hebben gegeten.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Leuk dat je vertrouwen in onze verdediging hebt [afbeelding]
Oh, ik dacht dat je het over onze verdediging had.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik doelde eigenlijk op cartman. Maar zo'n slechte verdediging is het nou ook weer niet hoor.
Met Trabelsi - Heitinga - Vermaelen - Urby donderdag heb ik er wel vertrouwen in.
Ajax heeft de laatste jaren tegen Feyenoord wel vaker een gelijkspel of overwinning geboekt als underdog.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik doelde eigenlijk op cartman. Maar zo'n slechte verdediging is het nou ook weer niet hoor.
Met Trabelsi - Heitinga - Vermaelen - Urby donderdag heb ik er wel vertrouwen in.
Ja urby is redelijk Trabelsie is goed .. maar heitinga moet nog komen en vermalen.. tsjah de laatste weken doet hij het redelijk maar heb je hem opbouwend gezien? die lange ballen komen net zo hartd terug en dan speel je 1 op 1 achterin en met een kalou is dat best link.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:49 schreef Erwtensoep het volgende:
die goal in de kuip met dank aan de belgquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja urby is redelijk Trabelsie is goed .. maar heitinga moet nog komen en vermalen.. tsjah de laatste weken doet hij het redelijk maar heb je hem opbouwend gezien? die lange ballen komen net zo hartd terug en dan speel je 1 op 1 achterin en met een kalou is dat best link.
Heb je gelijk in, Ajax moet inderdaad scherp zijn. Feyenoord is sterk dit seizoen en een matte pot neerleggen wordt genadeloos afgestraft.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:17 schreef Chadi het volgende:
Ajax is niet kansloos maar ze moeten wel een goede wedstrijd neerleggen. Feyenoord is echt niet binnen hoor. Het middenveld van Ajax zal doorslaggevend zijn.
Er zijn nogal veel clubs in het noorden jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nederland verdelen in Noord en Zuid. 9 teams bij noord, 9 bij zuid. Nummers 1 van noord en zuid spelen om het kampioenschap tegen elkaar.
Je bent voor de play-offs?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:23 schreef jorienvdherik het volgende:
18:30 / 19.00
Er zijn ruim 800 kaarten verkocht tot nu toe...quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:36 schreef Camplo het volgende:
410 zal leeg wezen, F-side zal leeg wezen, komen de rotterdammers?
Staat toch op naam? Tenminste die van mij wel...quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:39 schreef space-kees het volgende:
Iemand die nog een CC te leen heeft?
O.. hier hebben veel mensen, van anderen een kaart kunnen bemachtigen! bij andere wedstrijden idem. (maja ik dus nog nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Staat toch op naam? Tenminste die van mij wel...
dus jij heb zin om te rellen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:00 schreef Cart_man het volgende:
Ik kan nog wel aan wat losse kaarten komen voor de wedstrijd.
waarom leeg?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:36 schreef Camplo het volgende:
quote:
Bron: Vak410.nlquote:
quote:De redenen om dit te doen zijn wisselend, maar we zullen de meest gehoorde en belangrijkste hieronder vermelden: -De ontknoping van de competitie moet gratis zijn voor seizoenkaarthouders die het hele seizoen Ajax gesteund hebben (verder slechts 3 dagen om kaartje te kopen)
-Je krijgt wat je verdiend, az hoort dus CL te spelen, de rest uefa cup!
-Sprake van competitievervalsing (rkc gebaat bij winst Ajax…)
-Commerciële belang gaat voor sportieve belang
-Om de play offs door te laten gaan zijn er allerlei vergaande maatregelen genomen die leiden tot een nog grotere vercriminalisering van de voetbalsupporter
-We hebben A gezegd (spandoeken om onze onvrede te uiten), dus zeggen we nu ook B -Te veel wedstrijden binnen een te korte tijd, geen winterstop maar wel 4 maanden zomerstop
quote:Onze afwezigheid houd in dat er geen vlaggen, bandieri’s, trommels of andere sfeermiddelen zullen zijn en dat een groot deel van de groep die normaal voor de vocale ondersteuning zorgt wegvalt. Ook is de merchandising gesloten. Het doet ons als Ajacieden in hart en nieren zeer veel pijn om de wedstrijden tegen de kakkerlakken (en daarna mogelijk tegen groningen of az) niet live te kunnen volgen, maar wij vinden onze principes en geloofwaardigheid in dit geval zwaarder wegen. Het is geen actie gericht tegen de spelers, deze verdienen onze onvoorwaardelijke steun (die ze ook altijd krijgen), maar moeten begrijpen dat wij soms ook een signaal moeten afgeven omdat er randverschijnselen zijn bij het voetbal die wij niet kunnen en willen accepteren.
De opties voor de play-off wedstrijden op een rij:
1.Je gaat wel en staat daarmee kennelijk achter het systeem van de play offs (of je bent geen voorstander maar gaat tegen je principes in)
2.Je gaat niet en blijft thuis
3.Je kijkt in een kroeg met andere supporters
Kijk dit vind ik wel mooi, ook al schop ik ze het liefst het licht uit de ogen.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:23 schreef Camplo het volgende:
Maar die rotterdamse puten zijn natuurlijk fan van de playoffs, want die weten dat ze maar eens per 10 jaar 2e of 1e worden, dus leve de playoffs.
Haal aub geen CL als je feyenoord heet. Moet er niet aan denken de slachtigen van volgend seizoen...
Vergeet dat maarquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:36 schreef Camplo het volgende:
Jah dus de niet zingers zitten in het stadion. Nog zat kaartjes 410 te krijgen ATM.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:59 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Vergeet dat maar
Veel mensen die echt nooit maar dan ook nooit gaan zullen nu wel gaan
Kerel die ik ken woont in Mokum heeft Supporters club card
Heeft er nog nooit een kaartje meegehaald en morgen gaat hij een kaartje halen![]()
Niet alleen die vakken...quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:03 schreef renz0r het volgende:
Vak S en X zal ook niet top gevuld zijn denk ik bij feyenoord. En anders iig 2 mensen minder
Maar denk je niet dat die vakken ook opgevuld worden met dagjesmensen? Het is op zondag, dus volgens mij sowieso meer animo dan op donderdag in Amsterdam...quote:
Ik ga er wel vanuit, maar dat zal niet op een grootschalige manier gaan gebeuren. Althans, dat hoop ik...quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat die vakken ook opgevuld worden met dagjesmensen? Het is op zondag, dus volgens mij sowieso meer animo dan op donderdag in Amsterdam...
En zo is het.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:30 schreef renz0r het volgende:
Ben trouwens ook Anti play offs, ga om die rede ook er niet naartoe.
34 wedstrijden is einde en prijzen verdelen, PUNT!
PSV: CL
AZ: v-CL
Feyenoord, Ajax en Groningen Uefa cup
Klaar!
Aankomende zondag zeer zeker.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:38 schreef Staanplaats het volgende:
De politie..
Politie inzet, speerpunt bij de politiek. honderde mensen zonder kaart kunnen de spanningen aardig doen oplopen.
Hehe de politie in rotterdam mischien. Die klote ME in Amsterdam houdt wel van een verzetje.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:43 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Aankomende zondag zeer zeker.
Politie is altijd al overspannen met dit soort wedstrijden. Zeker na 17 april vorig jaar.
Dat merkte ik 28 augustus...quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hehe de politie in rotterdam mischien. Die klote ME in Amsterdam houdt wel van een verzetje.
Ooh ja dat weet ik nog:.. en daarbij verloor ajax..quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:43 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dat merkte ik 28 augustus...
* Camplo mistte de hele eerste helft van Dé Klassieker
Ik leek op een hooliganquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik miste de eerste 10 minuten, maar dat kwam door een file. Wel het leukste gemist, de tifo actie....
Dat is misschien wel de enige mogelijkheid om die PO's nog te cancellen voor de komende jaren.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:38 schreef Staanplaats het volgende:
De politie..
Politie inzet, speerpunt bij de politiek. honderde mensen zonder kaart kunnen de spanningen aardig doen oplopen.
Tja, was t niet van plan. Maar zon boycot moet wel nut hebben.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee![]()
Te erg, naarmate de wedstrijd vordert, gaan meer mensen een kaart kopen.![]()
Die hele playoffs interesseren me geen ene reet!AZ verdient CL,wij niet,Ajax niet en Groningen zéker niet....quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:16 schreef Staanplaats het volgende:
Statement van F-side/410 kan ik me wel in vinden. Hoewel het zonde is, niets is mooier dan een alles of niets wedstrijd tegen je rivaal. Maar dit systeem is zo fout, dat ik vind dat je toch een signaal af moet geven.
Of het lukt is een tweede, vermoedelijk zitten de stadions gewoon vol, daarvoor zijn de belangen te groot.
We zien wel..
proest zegt een ajax gast over zijn eigen fansquote:had je in september met alle clubs samen naar de knvb moeten gaan, dit is weer typisch actie van huidige generatie ajaxfans.... sterker, verwacht dat vak410 en dappre strijders ook gewoon gaan, maar er op de sites geen aandacht aan schenken
Pfff, beetje gezellig een praatje maken en kaarten met elkaar.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord gaat vanaf vandaag in trainingskamp ter voorbereiding op het duel met ajax, morgenavond in amsterdam. Toevallig genoeg zitten de Rotterdammers in hetzelfde Noordwijkse hotel als de ploeg uit de hoofdstad, dat ook een trainingskamp zal beleggen. Dirk Kuijt reageerde hierop in De Telegraaf: "Toevallig, maar wij staan wel met 1-0 voor, want we hadden wat de kamers betreft de eerste keus. We kunnen in ieder geval lekker bij elkaar op bezoek gaan."
Dat supporters nou vaak leeghoofden zijn die niet normaal met elkaar om kunnen gaan....quote:Op woensdag 19 april 2006 10:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Pfff, beetje gezellig een praatje maken en kaarten met elkaar.
1 |
jaaquote:Op woensdag 19 april 2006 10:07 schreef SCH het volgende:
Is het morgen?
* SCH is helemaal de draad kwijt van al die duizenden wedstrijden
Zeg dan niks.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat supporters nou vaak leeghoofden zijn die niet normaal met elkaar om kunnen gaan....
Neem nou eens een voorbeeld aan je "helden" man......
hup frieslandquote:Op woensdag 19 april 2006 10:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan is het goed. Ik heb nou eenmaal een sterk ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel.
je hoeft toch alleen maar naar het veld te kijkenquote:Op woensdag 19 april 2006 10:17 schreef jorienvdherik het volgende:
meer om het zicht,
leuk joh zo wand midden in je vak
[afbeelding]
het jeukt bij mij ook, maar ik blijf thuis.....quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee![]()
Te erg, naarmate de wedstrijd vordert, gaan meer mensen een kaart kopen.![]()
je snapt het niet he?quote:Op woensdag 19 april 2006 10:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hoeft toch alleen maar naar het veld te kijken
God, jij kan ook nooit normaal doen, hè.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je snapt het niet he?.
Als f;noorder hoor je OVERAL op te k*nkeren, anders ben je geen echte ofzo.
Pot ketelquote:Op woensdag 19 april 2006 14:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
God, jij kan ook nooit normaal doen, hè.
Ik doe altijd normaal.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pot ketel.
Het was maar een grapje hoor.
Ik ookquote:Op woensdag 19 april 2006 14:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik doe altijd normaal.
Was niks grappigs aan.
Jjorien moet je niet zo serieus nemen, doe ik ook niet.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook.
En hij post net zelf nog "zeiken OM het zeiken" dus er zat zeker een kern van waarheid in.
Ik ga wel in Rotterdam kijken, ja. Ierse pub.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:27 schreef RedGuy het volgende:
Gaat iemand nog de wedstrijd in een kroeg in Rotterdam kijken? Zoja, welke kroeg?
Jij Cart_man?
Daar zullen wij ook wel belanden denk ik.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik ga wel in Rotterdam kijken, ja. Ierse pub.
Oow dan ga ik wel ergens anders kijkenquote:Op woensdag 19 april 2006 14:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kom bij ons in de kroeg kijkenquote:Op woensdag 19 april 2006 14:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Weet niet of dat wel zo gezellig is.quote:
Doen.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:39 schreef PLAE@ het volgende:
Ik begin er steeds meer voor te voelen om morgen de ingangen maar lekker te blokkeren!
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:47 schreef Don_Gurgen het volgende:
p.s Cart_Man ik snap je ondertitel niet helemaal, woon je in Milaan ofzo, want anders dan klopt de zin niet. Winnen in San Siro ken alleen hiero, veronderstelt dat je in San Siro bent, ergens anders in San Siro winnen dan in San Siro lijkt me moeilijk...![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 15:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Wijziging vakindeling
Ajax heeft een kleine verandering in het bezoekersvak aangebracht. De vakken 410 en 411 zijn d.m.v. een lexaanwand van elkaar gescheiden. De deuren staan echter open dus je kunt gewoon van het ene naar het andere vak lopen.
410 is toch niet het uitvak, maar het kinder gezinsvak 'sfeer'vak?quote:De vakken 410 en 411 zijn d.m.v. een lexaanwand van elkaar gescheiden.
ben benieuwd of jullie de 2 vakkies volkrijgenquote:Op woensdag 19 april 2006 15:59 schreef Erwtensoep het volgende:
wordt lekker geboycot in rotterdam...
Veel Feyenoorders houden zich nu eenmaal graag bezig met Ajax.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat jij daar kijkt...
Pub is veel te druk. Nog andere suggesties?quote:Op woensdag 19 april 2006 14:27 schreef RedGuy het volgende:
Gaat iemand nog de wedstrijd in een kroeg in Rotterdam kijken? Zoja, welke kroeg?
Jij Cart_man?
Ajaxquote:Op woensdag 19 april 2006 17:25 schreef swambam het volgende:
wie fluit zondag eigenlijk??
Pub in Vlaardingen!quote:Op woensdag 19 april 2006 17:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Pub is veel te druk. Nog andere suggesties?
Tsjah 1.600, was te verwachten, als wij iets boycotten zit het steenvast vol. Almelo, Arnhem etc.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:00 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Die hele playoffs interesseren me geen ene reet!AZ verdient CL,wij niet,Ajax niet en Groningen zéker niet....
Goed om te zien dat die gasten van hun deze zooi ook boycotten.Ik zou me kapot lache als 't bij die tot nu toe 800 verkochte uitkaartjes zou blijven voor Donderdag....
Wie zegt waar iets over ontmoedigenquote:Op woensdag 19 april 2006 18:09 schreef editor2 het volgende:
hallo seg. We laten ons toch niet ontmoedigen door een stel dokwerkers uit die
opzich mooie havenstad.
Playoffs is geen reguliere competitie en we beginnen gewoon weer met een schone lei.
[afbeelding]![]()
Zal er zondag aan liggen hoe de vlag ervoor hangt. Als Ajax morgen wint zal er wel een massale boycot zijn.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:14 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Tsjah 1.600, was te verwachten, als wij iets boycotten zit het steenvast vol. Almelo, Arnhem etc.
Das weer iets te ver reizenquote:
Hoezo, de verkoop stopt ruim twee uur voor Ajax - Feyenoord begint.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:19 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zal er zondag aan liggen hoe de vlag ervoor hangt. Als Ajax morgen wint zal er wel een massale boycot zijn.
Moeten ze allemaal zelf weten.Ze vullen onze plekken gewoon met gasten die je normaal niet ziet.Paar gasten vd oudere garde hebben vandaag gesprek gehad met Sjaak Troost en ook met Kuijt,waarin ze zeiden waarom we boycotten.Tevens is aangegeven dat die boycot niet alleen dit jaar geld,maar ook de komende jaren....quote:Op woensdag 19 april 2006 18:14 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Tsjah 1.600, was te verwachten, als wij iets boycotten zit het steenvast vol. Almelo, Arnhem etc.
Veel bier! Dat zul je denk ik nodig hebben.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:20 schreef UnleashMitch het volgende:
Iemand een tip over waar de wedstrijd wordt uitgezonden in Rotterdam ?Bij voorkeur met bier natuurlijk.
Ja met een fles ranja kan je de slachtpartij van morgenavond natuurlijk niet vierenquote:Op woensdag 19 april 2006 19:45 schreef Don_Gurgen het volgende:
Veel bier! Dat zul je denk ik nodig hebben.![]()
Sorry, maar deze was gewoon te makkelijk om te laten liggen...
gaat die mee ?quote:Op woensdag 19 april 2006 19:49 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ja met een fles ranja kan je de slachtpartij van morgenavond natuurlijk niet vieren
Kortom, weet iemand een leuke plaats in Rotterdam ? Anders moet ik morgen weer rond gaan bellen enzoow ja, Feyenoord supporters honk is geen optie aangezien een vriend van me Ajax fan is
Offtopicquote:Op woensdag 19 april 2006 19:49 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ja met een fles ranja kan je de slachtpartij van morgenavond natuurlijk niet vieren
Kortom, weet iemand een leuke plaats in Rotterdam ? Anders moet ik morgen weer rond gaan bellen enzoow ja, Feyenoord supporters honk is geen optie aangezien een vriend van me Ajax fan is
[sub]tekst die je klein wil[sub] maar dan met een / tussen de laatste [ en squote:Op woensdag 19 april 2006 20:18 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Offtopic
Hoe doe je die kleine letters?
M'n pa kon geen drie kaarten meer krijgen, vonden ze op z'n werk niet zo leukquote:Op woensdag 19 april 2006 20:18 schreef editor2 het volgende:
Maat van mij vertelde dat er schijnbaar in Rotterdam een kroeg is genaamd De Klapdeur.
Heel gemoedelijk en waar een biertje +/- 1,25 kost en waar ze beiden wedstrijden uitzenden.
Ik zie um wel in de ArenA.Veel leuker
1 |
Is geen neutrale plaats in Rotterdam. Kan je beter ergens anders gaan kijken.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:56 schreef UnleashMitch het volgende:
Ja die gaat mee dus een beetje neutrale plaats (zover dat kan in Rotterdam) is wel aan te raden, ik bind niet graag de kat op t spekGewoon een leuke kroeg ofzo, wordt het niet uitgezonden in de Irish pub bijvoorbeeld ?
Ach alstie een paar scheldwoorden naar z'n hoofd krijgt is dat geen probleem maar ik sleur hem natuurlijk geen Feyenoord supporters home in. Zal morgen Paddy's eens bellen dan of ze te uitzenden. Irish Pub roeltquote:Op woensdag 19 april 2006 22:25 schreef Cart_man het volgende:
Is geen neutrale plaats in Rotterdam. Kan je beter ergens anders gaan kijken.
Zijn twee Ierse pubs in Rotterdam, O'sheas heeft geen Versatel/tele2, Paddy's wel.
Paddy's lijkt me geen goed plan.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ach alstie een paar scheldwoorden naar z'n hoofd krijgt is dat geen probleem maar ik sleur hem natuurlijk geen Feyenoord supporters home in. Zal morgen Paddy's eens bellen dan of ze te uitzenden. Irish Pub roelt
Maar wat is wel een goed plan dan ? Kijk hij zal vast niet in volledige Ajax outfit komen maar goedquote:Op woensdag 19 april 2006 22:41 schreef Cart_man het volgende:
Paddy's lijkt me geen goed plan.Je moet het zelf weten natuurlijk.
voetbalclub anders je vriend thuislatenquote:Op woensdag 19 april 2006 22:46 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Maar wat is wel een goed plan dan ? Kijk hij zal vast niet in volledige Ajax outfit komen maar goedCafe de Klapdeur ligt in Kralingen, das wel een roteind weg
Oude binnenweg kunnen we ook proberen maar goed ik ben dus op zoek naar een leuk gezellig cafe waar we een gezellige avond kunnen hebben zonder steeds op onze woorden te moeten letten
Weet ik het. Ik zeg Paddy's niet, want daar zit ik morgen (als het wordt uitgezonden tenminste). Jullie kunnen in principe overal gaan zitten. Alleen moet je vriend dan niet gaan juichen bij een eventueel doelpunt van Klaas Jan.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:46 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Maar wat is wel een goed plan dan ? Kijk hij zal vast niet in volledige Ajax outfit komen maar goedCafe de Klapdeur ligt in Kralingen, das wel een roteind weg
Oude binnenweg kunnen we ook proberen maar goed ik ben dus op zoek naar een leuk gezellig cafe waar we een gezellige avond kunnen hebben zonder steeds op onze woorden te moeten letten
Altijd mooi die goed nieuws show in rotterdam. De 2-0 uitslag in 2003 slaan ze voor het gemak over.quote:28/08/ 2005 ajax - Feyenoord 1-2 14/11/2004 ajax - Feyenoord 1-1
30/11/2003 ajax - Feyenoord 2-0 9/2/2003 ajax - Feyenoord 1-1
3/3/2002 ajax - Feyenoord 1-1 13/5/2001 ajax - Feyenoord 3-4
je hebt je er al bij neergelegd?quote:Op woensdag 19 april 2006 22:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Normaal gesproken ben ik een week voor de klassieker al zenuwachtig, maar nu helemaal niet.
Hmm. Ik heb dat toch wat anders nu. De wedstrijd bij ons dit seizoen was al heel vroeg, en toen dacht ik: er is nog van alles mogelijk.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Normaal gesproken ben ik een week voor de klassieker al zenuwachtig, maar nu helemaal niet.
Dat gaat niet samen hequote:Op woensdag 19 april 2006 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb dat toch wat anders nu. De wedstrijd bij ons dit seizoen was al heel vroeg, en toen dacht ik: er is nog van alles mogelijk.
De wedstrijd in Rotterdam: punten zijn nodig, maar wij moeten bij de eerste vijf eindigen.
Nu is het gewoon rammen: twee wedstrijden vlak na elkaar, en de beste daarvan gaat verder. Dat kriebelt toch wel hoor.....
Misschien komt het ook wel omdat ik niet bij de wedstrijd ben, kut playoffs.
commercieel gezien is het inderdaad slim bedacht, maar als fan vind ik het gewoon zwaar ruk. AZ had gewoon voorronde CL moeten spelen, en wij hadden onze handen dicht mogen knijpen met UEFA cup. Punt.quote:
Klopt. De essentie van de play-offs is goed, het is alleen verkeerd gekoppeld. Want de spanning die jij aangeeft (het over twee rechtstreekse duels gaan en het moeten vlammen) is natuurlijk wel prima.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
commercieel gezien is het inderdaad slim bedacht, maar als fan vind ik het gewoon zwaar ruk. AZ had gewoon voorronde CL moeten spelen, en wij hadden onze handen dicht mogen knijpen met UEFA cup. Punt.
Ik vraag het me af.quote:Ben benieuwd trouwens als het morgenavond zwaar uit de klauwen loopt buiten het stadion, Cohen zit al erg krap in z'n politiecapaciteit.....
pff ajax-feyenoord daar gebeurd nooit wat buiten het stadion alleen opwachten meer niet toch, op de tussenstations vang je nog wel is watquote:Op woensdag 19 april 2006 23:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Klopt. De essentie van de play-offs is goed, het is alleen verkeerd gekoppeld. Want de spanning die jij aangeeft (het over twee rechtstreekse duels gaan en het moeten vlammen) is natuurlijk wel prima.
[..]
Ik vraag het me af.
het mag dan allemaal kut zijn die play-offs, maar is dat een reden om je team maar niet te steunen. Als een fan moet je er altijd zijn voor je club. In voor en tegenspoed.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:31 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen geen 1 vlag joh ?
niks snippers ?
ook geen trommel hoop ik ?
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:34 schreef brotherlouie98 het volgende:
Ajax gaat winnen, want Feyenoord is kut
Wat denk je dat al die gasten dan gedaan hebben het hele seizoen.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:33 schreef Badabingea het volgende:
[..]
het mag dan allemaal kut zijn die play-offs, maar is dat een reden om je team maar niet te steunen. Als een fan moet je er altijd zijn voor je club. In voor en tegenspoed.
Meer dan terecht dat er playoffs zijn. Laat ze maar strijden!quote:Op woensdag 19 april 2006 23:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat denk je dat al die gasten dan gedaan hebben het hele seizoen.
Het seizoen is 34 wedstrijden lang en dan is het afgelopen. Niks playoffs.
haha daar hebben ze meer teamsquote:Op woensdag 19 april 2006 23:39 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Meer dan terecht dat er playoffs zijn. Laat ze maar strijden!
In Engeland spelen ze toch ook meer dan 34 wedstrijden?
hopelijk gewoon beide kanten veel zang sfeer laat maar lekker schor wordenquote:Op woensdag 19 april 2006 23:40 schreef Tvduijn het volgende:
Genoeg 410'ers gaan wel hoor trouwens, meningen verschillen he. Maar qua tifo zal er (bijna) niks zijn nee. Vind ik ook wel goed eigenlijk, het moet ook niet lijken dat we het allemaal zo fantastisch vinden die playoffs. De mensen die komen vinden ajax steunen belangrijker dan het tegenwerken van de playoffs, de mensen die dat niet vinden komen niet. Ik ga wel, maar kan het best begrijpen als je niet gaat. Playoffs zijn gewoon kut.
Preciesquote:Op woensdag 19 april 2006 23:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hopelijk gewoon beide kanten veel zang sfeer laat maar lekker schor worden![]()
Dat weet ik, maar het is toch geweldig om je cluppie na 34 wedstrijden nog misschien wel 4 wedstrijden te zien spelen?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
haha daar hebben ze meer teams![]()
Tja het zou het beste zijn als er volgend jaar bij alle deelnemende clubs geboycott word, nu ga ik niet boycotten omdat andere club het ook niet doen en dan heb je alleen jezelf ermee.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Er moet in ieder geval een mooi groot anti pleeoffs spandoek aan de lange zijde komen zodat talpa deze niet kan ontwijken.
Doe dan 2 teams extra in de competitie, dan heb je ook meer wedstrijden en blijft het eerlijkquote:Op woensdag 19 april 2006 23:43 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het is toch geweldig om je cluppie na 34 wedstrijden nog misschien wel 4 wedstrijden te zien spelen?
bij Heracles was er ook 1 achter het doelquote:Op woensdag 19 april 2006 23:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Er moet in ieder geval een mooi groot anti pleeoffs spandoek aan de lange zijde komen zodat talpa deze niet kan ontwijken.
Ben je altijd zo direct?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:34 schreef brotherlouie98 het volgende:
Ajax gaat winnen, want Feyenoord is kut
Niet alleen dat.Al járen lang moet ik als supporter alles maar pikken:combiregelingen,als crimineel behandeld worden bij uitwedstrijden,abnormaal hoge prijzen bij bepaalde (uit)wedstrijden/voor seizoenskaarten,wedstrijden die op de meest gekke tijdstippen(12:30!) gespeeld worden enz.Toch blijf je gaan,blijf je betalen;het blijft tenslotte je club....quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:16 schreef Staanplaats het volgende:
Statement van F-side/410 kan ik me wel in vinden. Hoewel het zonde is, niets is mooier dan een alles of niets wedstrijd tegen je rivaal. Maar dit systeem is zo fout, dat ik vind dat je toch een signaal af moet geven.
Of het lukt is een tweede, vermoedelijk zitten de stadions gewoon vol, daarvoor zijn de belangen te groot.
We zien wel..
quote:Op donderdag 20 april 2006 09:06 schreef VoreG het volgende:
Is het nog ergens te zien? Via PPlive of iets dergelijks.
http://www.voetbalinbeeld.nl/donderdag.htmquote:Hou de testkanalen in SopCast in de gaten. Ze zijn op de website van SopCast niet altijd te zien. Je kunt ze in SopCast zelf als volgt in beeld krijgen:
Print een kaartje uit ? Met locatienet kan je goede kaarten maken die duidelijk genoeg moeten zijnquote:Op donderdag 20 april 2006 09:23 schreef VoreG het volgende:
Kan ook, maar er komen wat mensen langs die nog nooit in Utrecht zijn geweest dus ik denk niet dat ze die kroeg kunnen vinden. Ik heb geen zin om de helft te missen omdat ze er nog niet zijn
20:15quote:Op donderdag 20 april 2006 09:32 schreef BiMeWet het volgende:
hoe laat speelt de wedstrijd?
Volgens mij zijn de meesten hier het wel met je eens. Boycotten heeft alleen weinig zin vrees ik, uiteindelijk komen er toch wel genoeg supporters. De play offs kan je beter op een andere manier aanvechten (ik weer eerlijk gezegd zelf ook nog niet hoe).quote:Op donderdag 20 april 2006 07:40 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Niet alleen dat.Al járen lang moet ik als supporter alles maar pikken:combiregelingen,als crimineel behandeld worden bij uitwedstrijden,abnormaal hoge prijzen bij bepaalde (uit)wedstrijden/voor seizoenskaarten,wedstrijden die op de meest gekke tijdstippen(12:30!) gespeeld worden enz.Toch blijf je gaan,blijf je betalen;het blijft tenslotte je club....
Maar nu zijn ze met die playoffs gewoon té ver gegaan,zowel de KNVB als de clubs.Je moet als supporter gewoon 'n grens trekken.CL spelen is mooi,maar niet op deze manier!Dat ik hiervoor wedstrijden van m'n eigen club moet boycotten,het moet helaas dan maar zo....
Voetbal was vroeger van 't volk.Tegenwoordig is 't gewoon 'n speeltje vd KNVB en de commercie.Jammer genoeg werkt m'n eigen club daar nog aan me ook.....
Nee,ik ga vanavond met 't vrouwtje ergens 'n happie eten en dan 'n filmpje kijken in de bios.Ik merk morgen wel wat 't geworden is.....
Vertrouw niet te veel op uw intuïtie; een sterk voorgevoel kan er vandaag volkomen naast zitten.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:22 schreef Cart_man het volgende:
Vast wel.
Volgens mijn horoscoop heb ik vanavond wat te lachen. Zit helemaal goed dus, die wedstrijd.
Yes! Winstquote:Op donderdag 20 april 2006 10:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vertrouw niet te veel op uw intuïtie; een sterk voorgevoel kan er vandaag volkomen naast zitten.
Mijn horoscoop. Gelukkig heb ik er niet al te veel vertrouwen in.
Ja uiteraardquote:Op donderdag 20 april 2006 09:39 schreef piertje2 het volgende:
Word het uitgezonden via Versatel?
Tele2 jaquote:
Kom je gezellig in de stad kijkenquote:Op donderdag 20 april 2006 10:22 schreef Cart_man het volgende:
Vast wel.
Volgens mijn horoscoop heb ik vanavond wat te lachen. Zit helemaal goed dus, die wedstrijd.
Ja en laat ik dat nou net thuis hebbenquote:Op donderdag 20 april 2006 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tele2 ja.
Maar als het dus een beetje meezit zit in ik de ArenA, moet nog even de kaartjes regelen zo.
Maar anders is thuis kijken met vrienden+bier ook niet vervelend, en anders ga ik naar mijn stamkroeg. Wat er ook gebeurt, ik heb er zin in.
Schotel: op Sport Italia via de Hotbirdquote:Op donderdag 20 april 2006 09:06 schreef VoreG het volgende:
Is het nog ergens te zien? Via PPlive of iets dergelijks.
In Kanaleneiland zijn veel schotels, maar ik betwijfel of ik daar Ajax - Feyenoord mag kijkenquote:Op donderdag 20 april 2006 12:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Schotel: op Sport Italia via de Hotbird
Ik hoop dat ze bij f'noord ook zo denken jaquote:Op donderdag 20 april 2006 12:29 schreef Siemerink het volgende:
Feyenoord heeft niks te vrezen van Ajax dit seizoen. Wellicht een gelijkspelletje met oog op zondag.
Doen ze niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bij f'noord ook zo denken ja.
Is het daar een beetje 'gezellig' ? Woon sinds een aantal jaar ook in Nijmegen, misschien dat ik daar ook eens moet gaan kijken (ga overigens vandaag wel naar 020).quote:Op donderdag 20 april 2006 12:35 schreef MarkNMGN het volgende:
Vanavond maar eens de Irish Pub in Nijmegen opzoeken
Ja, bij The shamrock's iig wel, gister nog wezen vragen.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:32 schreef Soul_Survivor het volgende:
Zenden ze daar Eredivisie uit ja MarkNMGN?
Ook maar is gaan kijken dan,
vanavond maar gewoon thuis.
Owja.. mooi dan.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:34 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ja, bij The shamrock's iig wel, gister nog wezen vragen.
Volgens mij heeft elke goede pub nu onderhand wel versatel/TELE2, dus dat moet geen probleem zijn
Kijk vanavond bij ons in het dorp, zondag denk ik wel naar Rotterdam.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je bent de tweede al die dat vraagt.
Kom maar lekker naar Rotterdam.![]()
Neem aan op Tele2quote:Op donderdag 20 april 2006 14:11 schreef dvdfreak het volgende:
Komt het nog op tv?
quote:Op donderdag 20 april 2006 14:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hou jij het nou maar bij je dvd'tjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |