Veel bier! Dat zul je denk ik nodig hebben.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:20 schreef UnleashMitch het volgende:
Iemand een tip over waar de wedstrijd wordt uitgezonden in Rotterdam ?Bij voorkeur met bier natuurlijk.
Ja met een fles ranja kan je de slachtpartij van morgenavond natuurlijk niet vierenquote:Op woensdag 19 april 2006 19:45 schreef Don_Gurgen het volgende:
Veel bier! Dat zul je denk ik nodig hebben.![]()
Sorry, maar deze was gewoon te makkelijk om te laten liggen...
gaat die mee ?quote:Op woensdag 19 april 2006 19:49 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ja met een fles ranja kan je de slachtpartij van morgenavond natuurlijk niet vieren
Kortom, weet iemand een leuke plaats in Rotterdam ? Anders moet ik morgen weer rond gaan bellen enzoow ja, Feyenoord supporters honk is geen optie aangezien een vriend van me Ajax fan is
Offtopicquote:Op woensdag 19 april 2006 19:49 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ja met een fles ranja kan je de slachtpartij van morgenavond natuurlijk niet vieren
Kortom, weet iemand een leuke plaats in Rotterdam ? Anders moet ik morgen weer rond gaan bellen enzoow ja, Feyenoord supporters honk is geen optie aangezien een vriend van me Ajax fan is
[sub]tekst die je klein wil[sub] maar dan met een / tussen de laatste [ en squote:Op woensdag 19 april 2006 20:18 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Offtopic
Hoe doe je die kleine letters?
M'n pa kon geen drie kaarten meer krijgen, vonden ze op z'n werk niet zo leukquote:Op woensdag 19 april 2006 20:18 schreef editor2 het volgende:
Maat van mij vertelde dat er schijnbaar in Rotterdam een kroeg is genaamd De Klapdeur.
Heel gemoedelijk en waar een biertje +/- 1,25 kost en waar ze beiden wedstrijden uitzenden.
Ik zie um wel in de ArenA.Veel leuker
| 1 |
Is geen neutrale plaats in Rotterdam. Kan je beter ergens anders gaan kijken.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:56 schreef UnleashMitch het volgende:
Ja die gaat mee dus een beetje neutrale plaats (zover dat kan in Rotterdam) is wel aan te raden, ik bind niet graag de kat op t spekGewoon een leuke kroeg ofzo, wordt het niet uitgezonden in de Irish pub bijvoorbeeld ?
Ach alstie een paar scheldwoorden naar z'n hoofd krijgt is dat geen probleem maar ik sleur hem natuurlijk geen Feyenoord supporters home in. Zal morgen Paddy's eens bellen dan of ze te uitzenden. Irish Pub roeltquote:Op woensdag 19 april 2006 22:25 schreef Cart_man het volgende:
Is geen neutrale plaats in Rotterdam. Kan je beter ergens anders gaan kijken.
Zijn twee Ierse pubs in Rotterdam, O'sheas heeft geen Versatel/tele2, Paddy's wel.
Paddy's lijkt me geen goed plan.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ach alstie een paar scheldwoorden naar z'n hoofd krijgt is dat geen probleem maar ik sleur hem natuurlijk geen Feyenoord supporters home in. Zal morgen Paddy's eens bellen dan of ze te uitzenden. Irish Pub roelt
Maar wat is wel een goed plan dan ? Kijk hij zal vast niet in volledige Ajax outfit komen maar goedquote:Op woensdag 19 april 2006 22:41 schreef Cart_man het volgende:
Paddy's lijkt me geen goed plan.Je moet het zelf weten natuurlijk.
voetbalclub anders je vriend thuislatenquote:Op woensdag 19 april 2006 22:46 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Maar wat is wel een goed plan dan ? Kijk hij zal vast niet in volledige Ajax outfit komen maar goedCafe de Klapdeur ligt in Kralingen, das wel een roteind weg
Oude binnenweg kunnen we ook proberen maar goed ik ben dus op zoek naar een leuk gezellig cafe waar we een gezellige avond kunnen hebben zonder steeds op onze woorden te moeten letten
Weet ik het. Ik zeg Paddy's niet, want daar zit ik morgen (als het wordt uitgezonden tenminste). Jullie kunnen in principe overal gaan zitten. Alleen moet je vriend dan niet gaan juichen bij een eventueel doelpunt van Klaas Jan.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:46 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Maar wat is wel een goed plan dan ? Kijk hij zal vast niet in volledige Ajax outfit komen maar goedCafe de Klapdeur ligt in Kralingen, das wel een roteind weg
Oude binnenweg kunnen we ook proberen maar goed ik ben dus op zoek naar een leuk gezellig cafe waar we een gezellige avond kunnen hebben zonder steeds op onze woorden te moeten letten
Altijd mooi die goed nieuws show in rotterdam. De 2-0 uitslag in 2003 slaan ze voor het gemak over.quote:28/08/ 2005 ajax - Feyenoord 1-2 14/11/2004 ajax - Feyenoord 1-1
30/11/2003 ajax - Feyenoord 2-0 9/2/2003 ajax - Feyenoord 1-1
3/3/2002 ajax - Feyenoord 1-1 13/5/2001 ajax - Feyenoord 3-4
je hebt je er al bij neergelegd?quote:Op woensdag 19 april 2006 22:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Normaal gesproken ben ik een week voor de klassieker al zenuwachtig, maar nu helemaal niet.
Hmm. Ik heb dat toch wat anders nu. De wedstrijd bij ons dit seizoen was al heel vroeg, en toen dacht ik: er is nog van alles mogelijk.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Normaal gesproken ben ik een week voor de klassieker al zenuwachtig, maar nu helemaal niet.
Dat gaat niet samen hequote:Op woensdag 19 april 2006 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb dat toch wat anders nu. De wedstrijd bij ons dit seizoen was al heel vroeg, en toen dacht ik: er is nog van alles mogelijk.
De wedstrijd in Rotterdam: punten zijn nodig, maar wij moeten bij de eerste vijf eindigen.
Nu is het gewoon rammen: twee wedstrijden vlak na elkaar, en de beste daarvan gaat verder. Dat kriebelt toch wel hoor.....
Misschien komt het ook wel omdat ik niet bij de wedstrijd ben, kut playoffs.
commercieel gezien is het inderdaad slim bedacht, maar als fan vind ik het gewoon zwaar ruk. AZ had gewoon voorronde CL moeten spelen, en wij hadden onze handen dicht mogen knijpen met UEFA cup. Punt.quote:
Klopt. De essentie van de play-offs is goed, het is alleen verkeerd gekoppeld. Want de spanning die jij aangeeft (het over twee rechtstreekse duels gaan en het moeten vlammen) is natuurlijk wel prima.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
commercieel gezien is het inderdaad slim bedacht, maar als fan vind ik het gewoon zwaar ruk. AZ had gewoon voorronde CL moeten spelen, en wij hadden onze handen dicht mogen knijpen met UEFA cup. Punt.
Ik vraag het me af.quote:Ben benieuwd trouwens als het morgenavond zwaar uit de klauwen loopt buiten het stadion, Cohen zit al erg krap in z'n politiecapaciteit.....
pff ajax-feyenoord daar gebeurd nooit wat buiten het stadion alleen opwachten meer niet toch, op de tussenstations vang je nog wel is watquote:Op woensdag 19 april 2006 23:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Klopt. De essentie van de play-offs is goed, het is alleen verkeerd gekoppeld. Want de spanning die jij aangeeft (het over twee rechtstreekse duels gaan en het moeten vlammen) is natuurlijk wel prima.
[..]
Ik vraag het me af.
het mag dan allemaal kut zijn die play-offs, maar is dat een reden om je team maar niet te steunen. Als een fan moet je er altijd zijn voor je club. In voor en tegenspoed.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:31 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen geen 1 vlag joh ?
niks snippers ?
ook geen trommel hoop ik ?
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:34 schreef brotherlouie98 het volgende:
Ajax gaat winnen, want Feyenoord is kut
Wat denk je dat al die gasten dan gedaan hebben het hele seizoen.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:33 schreef Badabingea het volgende:
[..]
het mag dan allemaal kut zijn die play-offs, maar is dat een reden om je team maar niet te steunen. Als een fan moet je er altijd zijn voor je club. In voor en tegenspoed.
Meer dan terecht dat er playoffs zijn. Laat ze maar strijden!quote:Op woensdag 19 april 2006 23:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat denk je dat al die gasten dan gedaan hebben het hele seizoen.
Het seizoen is 34 wedstrijden lang en dan is het afgelopen. Niks playoffs.
haha daar hebben ze meer teamsquote:Op woensdag 19 april 2006 23:39 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Meer dan terecht dat er playoffs zijn. Laat ze maar strijden!
In Engeland spelen ze toch ook meer dan 34 wedstrijden?
hopelijk gewoon beide kanten veel zang sfeer laat maar lekker schor wordenquote:Op woensdag 19 april 2006 23:40 schreef Tvduijn het volgende:
Genoeg 410'ers gaan wel hoor trouwens, meningen verschillen he. Maar qua tifo zal er (bijna) niks zijn nee. Vind ik ook wel goed eigenlijk, het moet ook niet lijken dat we het allemaal zo fantastisch vinden die playoffs. De mensen die komen vinden ajax steunen belangrijker dan het tegenwerken van de playoffs, de mensen die dat niet vinden komen niet. Ik ga wel, maar kan het best begrijpen als je niet gaat. Playoffs zijn gewoon kut.
Preciesquote:Op woensdag 19 april 2006 23:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hopelijk gewoon beide kanten veel zang sfeer laat maar lekker schor worden![]()
Dat weet ik, maar het is toch geweldig om je cluppie na 34 wedstrijden nog misschien wel 4 wedstrijden te zien spelen?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
haha daar hebben ze meer teams![]()
Tja het zou het beste zijn als er volgend jaar bij alle deelnemende clubs geboycott word, nu ga ik niet boycotten omdat andere club het ook niet doen en dan heb je alleen jezelf ermee.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Er moet in ieder geval een mooi groot anti pleeoffs spandoek aan de lange zijde komen zodat talpa deze niet kan ontwijken.
Doe dan 2 teams extra in de competitie, dan heb je ook meer wedstrijden en blijft het eerlijkquote:Op woensdag 19 april 2006 23:43 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het is toch geweldig om je cluppie na 34 wedstrijden nog misschien wel 4 wedstrijden te zien spelen?
bij Heracles was er ook 1 achter het doelquote:Op woensdag 19 april 2006 23:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Er moet in ieder geval een mooi groot anti pleeoffs spandoek aan de lange zijde komen zodat talpa deze niet kan ontwijken.
Ben je altijd zo direct?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:34 schreef brotherlouie98 het volgende:
Ajax gaat winnen, want Feyenoord is kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |