Haha die tellerquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hier verder
deel1
Verveling op stage
Verveel jij je ook?
Ik kom gewoon niet verder.
Ben inspiratieloos...dus ga ik maar Fok!ken
Teller
Mooie OP is leuk / gewenstquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:28 schreef Yozzz het volgende:
Ah, ik wilde net een nieuwe openen...
Das toch niet vervelenquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:43 schreef mark_82 het volgende:
Net ff een paar print servertjes geinstalleerd![]()
Zit je nog op school?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:28 schreef AnthonyZeus het volgende:
Telt dat ook op werk? Mag ik dan ook wel gewoon reageren?
haha...quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:07 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
Ik heb vandaag gewoon nog helemaal niets uitgevoerd, behalve dan al het voetbalnieuws doorspitten en een beetje fokken.. Kut engeland heeft ook geen talpa, en met dat paasweekend dus 4 dagen geen internet gehad aarghh.. Morgen weer proberen echt te werken?!
quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:07 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
Morgen weer proberen echt te werken?!
Daarom! En nog een lang weekend ook, we moeten bijkomen van al onze Paas-avonturenquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:16 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
Kijk, my kind of people.. Morgen is toch ook een veel mooiere dag om te gaan werken.. Potverdomme net weekend geweest, of niet?
stage zuigt echt aars!quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:30 schreef 9christensen het volgende:
stage roeleert
Ik loop al sinds de zomer al geen stage meerquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:22 schreef snellejelle het volgende:
Ik ben vandaag vrij, ik verveel me thuis, mag dat hier ook
kssstquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:22 schreef snellejelle het volgende:
Ik ben vandaag vrij, ik verveel me thuis, mag dat hier ook
* Houniet same herequote:Op dinsdag 18 april 2006 16:23 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik loop al sinds de zomer al geen stage meer![]()
11 juni 2005quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:23 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik loop al sinds de zomer al geen stage meer![]()
scherp gezienquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:27 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dus hier was je ook al onterecht aan het posten: De Stagiairs #241 ?
Zou Calvobbes ook nog even langs komen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:31 schreef Houniet het volgende:
tear en megter zie ik nooit meer. de rest komt nog wel eens voorbij!
maar het was zo gezellig.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:36 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ach we waren toch bijna allemaal klaar met stage toen de reeks gesloten werd![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik MTP nog regelmatig op z'n foto. [afbeelding]
SES was nog nooit zo druk bezochtquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
maar het was zo gezellig. dankzij die topics had ik zin om naar stage te gaan![]()
![]()
![]()
Daar moet ik je gelijk in geven! Het was een mooie tijdquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
maar het was zo gezellig. dankzij die topics had ik zin om naar stage te gaan![]()
![]()
![]()
Nog steeds goed voor 90% van de posts daar...quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
SES was nog nooit zo druk bezocht
in 30 minuten een topic volquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
maar het was zo gezellig.dankzij die topics had ik zin om naar stage te gaan
![]()
Wat was het record ook al weer om een topic vol te krijgen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
SES was nog nooit zo druk bezocht
Dat was echt ziek!quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nog steeds goed voor 90% van de posts daar...
[..]
in 30 minuten een topic vol
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
9 tot 11 topics per dag?!!
wat doe je dan godverdomme op je stage.
ik liep de hele dag de poten onder mijn lijf vandaan.
en ik geloof dat de waarde van die topics inderdaad allang vervlogen was als ik het zo zag.
dus ach.
goed topic was dat. maar nu ben ik weg, zit geloof ik nog steeds in mijn proeftijdquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:38 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Daar moet ik je gelijk in geven! Het was een mooie tijdOok leuk om eens terug te kijken in de post geschiedenis.. dan kom je zoiets tegen bijvoorbeeld: Het verbannen van de stagelopers op fok!?
![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:09 schreef calvobbes het volgende:
Ga aub niet zo hypocriet lopen janken dat anderen jullie topic reeks verpest hebben
Jullie hebben daar allemaal net zo hard zelf aan meegedaan door het gewoon vol te baggeren met posts die nergens over gingen.
Er zijn diverse waarschuwingen geweest dat het topic meer over stage moest gaan en dat er al genmoeg andere slowchat topics in o.a. SES waren.
Jullie hadden er zelf voor kunnen zorgen dat het Stage topic genoeg bestaans rechts had gekregen, jullie hebben het zelf verpest.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:10 schreef leolinedance het volgende:
He dudes! Vorig jaar was ik ook lid van de vaste stagegarde![]()
Ik weet wat jullie doormaken, maar het komt goedIk heb nu een flexibele afstudeerstage. Ben aanwezig wanneer dat gewenst is, en doe de rest op school of thuis
![]()
Gelukkig gaat de week wel snel met zo'n vrije maandagquote:
* Doet meequote:Op woensdag 19 april 2006 08:57 schreef Laniboekje het volgende:
Daar zijn we weer.
Maar zoals ik gisteren had besloten ga ik vandaag wel hard aan het werk, mijn verslag moet af vandaag.
Dat scheelt inderdaad!quote:Op woensdag 19 april 2006 09:04 schreef hp22 het volgende:
[..]
Gelukkig gaat de week wel snel met zo'n vrije maandag
Ow dat is donderdag hierquote:Op woensdag 19 april 2006 09:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad!
Het is alweer bijna vrijdag snackdag
*kuch*quote:Op woensdag 19 april 2006 10:34 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
Vandaag weer een dag zonder begeleider; beetje cappucino's drinken, msnen, FOK!-en.. As usual dus.. Mm iets zegt mij dat dit geen productieve dag wordt![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:22 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
Dat weet ik wel zeker! Ik ga mijn 2e sigaret roken van deze dag, valt mee he?! Even bedenken wat we morgen allemaal moeten doen om deze dag weer een beetje recht te trekken.. Echt waar, morgen haal ik deze dag in.........
Je moet dan ook werken niet trekkenquote:Op woensdag 19 april 2006 10:43 schreef Baklap het volgende:
Bleeeegh, fucking kwart voor 11 en trek t al niet meer.
quote:Op woensdag 19 april 2006 10:37 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
Snakeye, shut the f*ck up
hehequote:Op woensdag 19 april 2006 11:06 schreef Hari-Bo het volgende:
Bij mij is het een nuttige dag geworden
Ik heb een Mercedes 280E W123 op LPG gevonden en ga em vanavond kopen![]()
6790quote:Op woensdag 19 april 2006 11:39 schreef Laniboekje het volgende:
Oh, en voor de mensen die zich echt vervelen: http://64.246.26.61/flash/bubbles.swf
Dat moet denk ik wel even helpen.
4 uren, 58 minuten, en 45 seconden om precies te zijnquote:Op woensdag 19 april 2006 11:59 schreef Baklap het volgende:
5 uur and counting
Mooi spel!quote:Op woensdag 19 april 2006 11:39 schreef Laniboekje het volgende:
Oh, en voor de mensen die zich echt vervelen: http://64.246.26.61/flash/bubbles.swf
Dat moet denk ik wel even helpen.
Mooie auto, mijn broer heeft er ook zo 1 gereden. Die stoelen + bank zitten echt hemelsquote:Op woensdag 19 april 2006 12:07 schreef Hari-Bo het volgende:
Kan nu niet meer wachten![]()
Moet direct na mijn stage een rit maken van 400 km
Dit is trouwens de auto;
http://www.marktplaats.nl(...)timers/31143651.html
![]()
Ik weet het dit is me 6e auto (heb 4 van deze modellen gehad en al een x een w115)quote:Op woensdag 19 april 2006 12:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mooie auto, mijn broer heeft er ook zo 1 gereden. Die stoelen + bank zitten echt hemels![]()
nerdquote:Op woensdag 19 april 2006 12:08 schreef JohnLennon het volgende:
wat verveling nou op stage :S
Als ik me hier verveel ga ik wat voor mezelf leren. (Heb m'n php maar weer eens opgepakt..)
Zo jong en dan al 6 auto's gehad!quote:Op woensdag 19 april 2006 12:10 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Ik weet het dit is me 6e auto (heb 4 van deze modellen gehad en al een x een w115)
Maar dit keer heb ik wel de zwaarste W123
met die 181 euro in de maand aan stagevergoeding die ik krijg schiet ik ook niet veel opquote:Op woensdag 19 april 2006 12:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zo jong en dan al 6 auto's gehad!![]()
Man, ik moet nog aan een eerste autootje zien te geraken, maar als ik niets betaald krijg voor mijn stage dan zit er een auto ook niet in.![]()
Maar ik moet er wel voor werkenquote:Op woensdag 19 april 2006 12:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zo jong en dan al 6 auto's gehad!![]()
Man, ik moet nog aan een eerste autootje zien te geraken, maar als ik niets betaald krijg voor mijn stage dan zit er een auto ook niet in.![]()
Ach so, netjes hoor. Ik wil ook graag een baantje buiten mijn stage om, wil niet echt lukken. Ik heb ook nog allerlei programma's op school om te volgen en dus kan ik alleen op zaterdagen + zondagen werken. En voor die 2 dagen nemen ze liever 16-jarigen aan. Ook horecabaantje zoeken lukt niet eens, moet je weer ervaring voor hebben etc. Het valt allemaal ook niet mee he..quote:Op woensdag 19 april 2006 12:14 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Maar ik moet er wel voor werken
Werk buiten me stage ook elke avond en in het weekend in de horeca
Maarja ik wou Mercedes rijden
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ach so, netjes hoor. Ik wil ook graag een baantje buiten mijn stage om, wil niet echt lukken. Ik heb ook nog allerlei programma's op school om te volgen en dus kan ik alleen op zaterdagen + zondagen werken. En voor die 2 dagen nemen ze liever 16-jarigen aan. Ook horecabaantje zoeken lukt niet eens, moet je weer ervaring voor hebben etc. Het valt allemaal ook niet mee he..![]()
screenshots aubquote:
wist het....quote:Op woensdag 19 april 2006 12:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
screenshots aub![]()
Maar ik weet wel dat het stagetopic vroeger heel wat harder liep5 topics per dag ofzo
![]()
Je had mij kunnen zijnquote:Op woensdag 19 april 2006 12:49 schreef Baklap het volgende:
Van 9:00 tot 13:00 alleen maar informatie doorgenomen over mn assessments.
Ben nu zo gaar dat ik tot 17:00 waarschijnlijk niks productiefs kan opbrengen.
Moment, komt eraan!quote:
52250quote:
paint werkt ookquote:Op woensdag 19 april 2006 13:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
52250
Ik heb er wel een printscreen van.. eerst even zoeken op ze op stage iets van PaintShopPro hebben, ik geloof het niet.. Dus dat eerst zoeken en voor de rest moet je me maar op mijn woord geloven wat betreft mijn score.
EENSCHquote:Op woensdag 19 april 2006 13:29 schreef RodimusPrime het volgende:
kutcompetentie-onderwijs op het HBO.
"Hoe ben je begonnen met roken?"quote:Op woensdag 19 april 2006 15:07 schreef mark_82 het volgende:
1:54:28 countdown
Zo maar weer eens roken. Word zo nog verslaafd, als ik niks te doen heb hier.
Misschien moet ik dan ook maar gaan rokenquote:Op woensdag 19 april 2006 15:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Hoe ben je begonnen met roken?"
"Sja uh.. Verveelde me op stage"
Bij voorkeur met gras!quote:Op woensdag 19 april 2006 15:10 schreef Gebs het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan ook maar gaan roken![]()
Sinds die stage heb ik het druk met werken en studiequote:Op dinsdag 18 april 2006 16:31 schreef Houniet het volgende:
tear en megter zie ik nooit meer. de rest komt nog wel eens voorbij!
* Checkt profiel..quote:Op woensdag 19 april 2006 15:41 schreef tijgerwillie het volgende:
of het is tijd voor jullie om iets nieuws te verzinnen, overnemen is geen kunst aan
ikke ook,best gezellig daar hequote:Op woensdag 19 april 2006 15:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* Checkt profiel..
Heinkenzand! Gaaf! Ik kom vaak in Goes
Jazeker wel!quote:Op woensdag 19 april 2006 15:43 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ikke ook,best gezellig daar he
Je weet toch, beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op woensdag 19 april 2006 15:41 schreef tijgerwillie het volgende:
of het is tijd voor jullie om iets nieuws te verzinnen, overnemen is geen kunst aan
je zit in een verveel topic, ga iets doen dan, steek je handen uit de mouwenquote:Op woensdag 19 april 2006 15:48 schreef Gebs het volgende:
[..]
Je weet toch, beter goed gejat dan slecht bedacht![]()
dat zal je leren luilak!quote:Op woensdag 19 april 2006 15:49 schreef Laniboekje het volgende:
Ja fijn, ben ik over een uurtje klaar en begint het hier helemaal dicht te trekken. Wedden dat als ik naar huis ben het hier ontzettend begint te regenen, dat soort geluk heb ik altijd. Hele dag mooi, stralend weer maar ik moet binnen zitten en zodra ik vrij ben .. slecht weer.
Ik hou ook van jouquote:
Dat ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 19 april 2006 15:44 schreef tijgerwillie het volgende:
nee ik zat in ijzendijke haha
Ik ben gewoon een beetje trots op jequote:Op woensdag 19 april 2006 15:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou![]()
Ik heb vandaag meer gedaan dan normaal en toch nog zoveel tijd gehad om te baggeren
Heeeuuull goed plan..quote:Op woensdag 19 april 2006 15:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik denk dat ik eens langzaam in ga pakken
Het bureau hier ligt helemaal vol met papier me jas en discman en er staat nog een roze plushe speel telefoon die ik van thuis heb me genomenquote:Op woensdag 19 april 2006 15:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heeeuuull goed plan..
Wie maakt er overigens ook altijd zo'n zooi van z'n werkplek/bureau/kantoor?![]()
Ik niet, ben heel netjesquote:Op woensdag 19 april 2006 15:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heeeuuull goed plan..
Wie maakt er overigens ook altijd zo'n zooi van z'n werkplek/bureau/kantoor?![]()
Dan lijkt het alsof je druk bezig bent met al dat papier gebeurenquote:Op woensdag 19 april 2006 15:59 schreef Gebs het volgende:
[..]
Het bureau hier ligt helemaal vol met papier me jas en discman en er staat nog een roze plushe speel telefoon die ik van thuis heb me genomen![]()
Bij mij; laptop, 2 ontzettende dikke rapporten, 5 boeken, 2 mappen, 1 computer, telefoon, rekenmachine, postbakkken, colablikjes, spaflesjes, snoeppot, overige papieren, paperclips + pennen e.d. Ja.. ik voel me al helemaal thuis. Ik moet een verhuiswagen inhuren als ik klaar ben met stagequote:Op woensdag 19 april 2006 15:59 schreef Gebs het volgende:
[..]
Het bureau hier ligt helemaal vol met papier me jas en discman en er staat nog een roze plushe speel telefoon die ik van thuis heb me genomen![]()
Woowquote:Op woensdag 19 april 2006 16:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bij mij; laptop, 2 ontzettende dikke rapporten, 5 boeken, 2 mappen, 1 computer, telefoon, rekenmachine, postbakkken, colablikjes, spaflesjes, snoeppot, overige papieren, paperclips + pennen e.d. Ja.. ik voel me al helemaal thuis. Ik moet een verhuiswagen inhuren als ik klaar ben met stage
Zo erg zal het bij mij dan weer nooit wordenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bij mij; laptop, 2 ontzettende dikke rapporten, 5 boeken, 2 mappen, 1 computer, telefoon, rekenmachine, postbakkken, colablikjes, spaflesjes, snoeppot, overige papieren, paperclips + pennen e.d. Ja.. ik voel me al helemaal thuis. Ik moet een verhuiswagen inhuren als ik klaar ben met stage
Dat is dan wel weer waar!quote:Op woensdag 19 april 2006 16:13 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb dan ook een heel groot bureau dat gewoon TE leeg voor mijn doen was. Nu is het tenminste gezellig en mensen komen altijd even snoepjes jatten en op mijn laptop spelen.
Uiteraard. Jij mag mijn snoepjes niet stelen.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar!
Maar als ik dat wil krijg ik een sexuele intimidatie klacht aan m'n broek
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Uiteraard. Jij mag mijn snoepjes niet stelen.
![]()
Mag ik wel met je laptop spelen en snoepjes stelenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Uiteraard. Jij mag mijn snoepjes niet stelen.
![]()
Jij wel. Jij was immers trots op me vandaag.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:17 schreef Gebs het volgende:
[..]
Mag ik wel met je laptop spelen en snoepjes stelen![]()
![]()
1. De newbie's moesten altijd alle voorgaande stagetopics doorlezen (zijn totaal > 250 topics geweest in een paar maanden)quote:Op woensdag 19 april 2006 16:08 schreef Yozzz het volgende:
Nu de "oude garde" aanwezig is, vind ik het tijd voor wat tijd-door-kom-tipsHoe kwamen jullie "vroeger" jullie stagetijd door?
Tot morgen!quote:Op woensdag 19 april 2006 16:21 schreef Laniboekje het volgende:
Anyway mensen.. Ik vertrek, het is mooi geweest voor vandaag. Tot morgen.
![]()
Het is vast een stagair die dat heeft uitgevondenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:28 schreef Baklap het volgende:
Deze dag gaat echt voorbij in bullettime lijkt het wel...
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:34 schreef Gebs het volgende:
[..]
Het is vast een stagair die dat heeft uitgevonden![]()
* In koor: Hooooi MaJo!quote:
Ja en zijn baas zei nog iets in de trand van "Come back to the real world" maar het wilde blijkbaar niet meer helpenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hij noemde zich Neo en hij is gezakt.. Iets met konijntjes ofzo..
Hoi c0nd0rquote:Op woensdag 19 april 2006 16:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* In koor: Hooooi MaJo!
Welkom bij de club Anonieme Stagelopers..
Vertel wat is jouw ervaring met stage..
Oh... Ik nog een uur en twintig minutenquote:
Ik ook in het afgelopen anderhalf jaarquote:Op woensdag 19 april 2006 16:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoi c0nd0r![]()
Ik heb op zich een leuke stageplek maar soms is er echt niets te doen (zoals nu). Heb mijn postaantal tijdens mijn stage al flink opgekrikt
Kan ik qua herkenbaarheid niet zoveel over zeggenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ook in het afgelopen anderhalf jaar
En er is hier op zich wel wat te doen.. Maar schuif het een beetje voor me uit
Waar loop je stage wat doe je?
Ow wat leukquote:Op woensdag 19 april 2006 16:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan ik qua herkenbaarheid niet zoveel over zeggenMaar het is een journalistieke stage
Ah ok, afstudeer? Of moet je nog even?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan ik qua herkenbaarheid niet zoveel over zeggenMaar het is een journalistieke stage
Na de stage afstuderen. Begin om 10 uur dus het valt wel meequote:Op woensdag 19 april 2006 16:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah ok, afstudeer? Of moet je nog even?
En moet je zolang tot 6u?
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:45 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ow wat leuk![]()
Waar loop je stage en wat moet je doen![]()
Oow dat is dan wel weer fijn ja!quote:Op woensdag 19 april 2006 16:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Na de stage afstuderen. Begin om 10 uur dus het valt wel mee
Ruim een uurquote:Op woensdag 19 april 2006 16:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Oow dat is dan wel weer fijn ja!
Moet je eerst nog stuk reizen dan of valt dat mee?
Ik win, ik tot 18.00quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |