Ga GuildWars spelenquote:Op maandag 3 april 2006 15:29 schreef SharQueDo het volgende:
Ik zit dus op stage, en ik moet iets doen met programmeren met PHP en MySQL enzo, bla bla. Geen probleem, dat kén ik makkelijk. Alleen daar heb ik nu geen zin in, en dus zit ik me nu gruwelijk te vervelen en zoek ik Fok! als enig vermaak.Nu moet ik nog Fok!king anderhalf uur wachten tot ik naar huis mag.
![]()
Ik ga wel ff thee halen ofzo, heb ik iig iets te doen.![]()
Verveling![]()
(Het is dat mn WoW account verlopen is anders zat ik daar wel op.)
Ik doe dat 40 uur per week.quote:Op maandag 3 april 2006 15:37 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik moet me morgen weer de ganze dag van 9.00 t/m 17.30 middels het internet zien te vermaken.![]()
Ik wel, betaald internetten.quote:Op maandag 3 april 2006 15:40 schreef SharQueDo het volgende:
En ik doe dat 42 uur per week, en krijg er niet eens voor betaald enzo. >_>
Ik ga niet vragen of ik kut kolere stagair klusjes mag doen.quote:Op maandag 3 april 2006 15:37 schreef Wriker het volgende:
Kun je niet iets anders te doen vragen? (of zeg ik nou iets heel raars, voor "de jeugd van tegenwoordig"?)
Als je maar een beetje uit je neus gaat zitten vreten kom je niet zo heel veel verder in dit leven.
Ruilen?quote:
Thuis zit ik dan ook haast nooit achter de pc.quote:Op maandag 3 april 2006 15:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan heb je er thuis toch geen zin mee rin?
Juist!quote:Op maandag 3 april 2006 15:46 schreef Woldo het volgende:
[..]
Thuis zit ik dan ook haast nooit achter de pc.
Whehe het oude stage topic.quote:Op maandag 3 april 2006 15:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ohja dat had ik ook maanden gedaan.
stagetopicik ken het
ik wil het eigenlijk ook wel, maar heb geen zin om helemaal onderaan te beginnenquote:Op maandag 3 april 2006 15:47 schreef Woldo het volgende:
[..]
Whehe het oude stage topic.![]()
Ik speel stiekem nog steeds mobstar trouwens.![]()
Hoezo mag jij gamen op je stage?quote:Op maandag 3 april 2006 15:48 schreef SharQueDo het volgende:
Stage is opzich wel fun. Lekker relaxed gamen zonder proxy enzo.![]()
Ik rule mobstar.quote:Op maandag 3 april 2006 15:49 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik wil het eigenlijk ook wel, maar heb geen zin om helemaal onderaan te beginnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |