Haha die tellerquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hier verder
deel1
Verveling op stage
Verveel jij je ook?
Ik kom gewoon niet verder.
Ben inspiratieloos...dus ga ik maar Fok!ken
Teller
Mooie OP is leuk / gewenstquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:28 schreef Yozzz het volgende:
Ah, ik wilde net een nieuwe openen...
Das toch niet vervelenquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:43 schreef mark_82 het volgende:
Net ff een paar print servertjes geinstalleerd![]()
Zit je nog op school?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:28 schreef AnthonyZeus het volgende:
Telt dat ook op werk? Mag ik dan ook wel gewoon reageren?
haha...quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:07 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
Ik heb vandaag gewoon nog helemaal niets uitgevoerd, behalve dan al het voetbalnieuws doorspitten en een beetje fokken.. Kut engeland heeft ook geen talpa, en met dat paasweekend dus 4 dagen geen internet gehad aarghh.. Morgen weer proberen echt te werken?!
quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:07 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
Morgen weer proberen echt te werken?!
Daarom! En nog een lang weekend ook, we moeten bijkomen van al onze Paas-avonturenquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:16 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
Kijk, my kind of people.. Morgen is toch ook een veel mooiere dag om te gaan werken.. Potverdomme net weekend geweest, of niet?
stage zuigt echt aars!quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:30 schreef 9christensen het volgende:
stage roeleert
Ik loop al sinds de zomer al geen stage meerquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:22 schreef snellejelle het volgende:
Ik ben vandaag vrij, ik verveel me thuis, mag dat hier ook
kssstquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:22 schreef snellejelle het volgende:
Ik ben vandaag vrij, ik verveel me thuis, mag dat hier ook
* Houniet same herequote:Op dinsdag 18 april 2006 16:23 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik loop al sinds de zomer al geen stage meer![]()
11 juni 2005quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:23 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik loop al sinds de zomer al geen stage meer![]()
scherp gezienquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:27 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dus hier was je ook al onterecht aan het posten: De Stagiairs #241 ?
Zou Calvobbes ook nog even langs komen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:31 schreef Houniet het volgende:
tear en megter zie ik nooit meer. de rest komt nog wel eens voorbij!
maar het was zo gezellig.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:36 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ach we waren toch bijna allemaal klaar met stage toen de reeks gesloten werd![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik MTP nog regelmatig op z'n foto. [afbeelding]
SES was nog nooit zo druk bezochtquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
maar het was zo gezellig. dankzij die topics had ik zin om naar stage te gaan![]()
![]()
![]()
Daar moet ik je gelijk in geven! Het was een mooie tijdquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
maar het was zo gezellig. dankzij die topics had ik zin om naar stage te gaan![]()
![]()
![]()
Nog steeds goed voor 90% van de posts daar...quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
SES was nog nooit zo druk bezocht
in 30 minuten een topic volquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
maar het was zo gezellig.dankzij die topics had ik zin om naar stage te gaan
![]()
Wat was het record ook al weer om een topic vol te krijgen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
SES was nog nooit zo druk bezocht
Dat was echt ziek!quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nog steeds goed voor 90% van de posts daar...
[..]
in 30 minuten een topic vol
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
9 tot 11 topics per dag?!!
wat doe je dan godverdomme op je stage.
ik liep de hele dag de poten onder mijn lijf vandaan.
en ik geloof dat de waarde van die topics inderdaad allang vervlogen was als ik het zo zag.
dus ach.
goed topic was dat. maar nu ben ik weg, zit geloof ik nog steeds in mijn proeftijdquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:38 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Daar moet ik je gelijk in geven! Het was een mooie tijdOok leuk om eens terug te kijken in de post geschiedenis.. dan kom je zoiets tegen bijvoorbeeld: Het verbannen van de stagelopers op fok!?
![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:09 schreef calvobbes het volgende:
Ga aub niet zo hypocriet lopen janken dat anderen jullie topic reeks verpest hebben
Jullie hebben daar allemaal net zo hard zelf aan meegedaan door het gewoon vol te baggeren met posts die nergens over gingen.
Er zijn diverse waarschuwingen geweest dat het topic meer over stage moest gaan en dat er al genmoeg andere slowchat topics in o.a. SES waren.
Jullie hadden er zelf voor kunnen zorgen dat het Stage topic genoeg bestaans rechts had gekregen, jullie hebben het zelf verpest.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:10 schreef leolinedance het volgende:
He dudes! Vorig jaar was ik ook lid van de vaste stagegarde![]()
Ik weet wat jullie doormaken, maar het komt goedIk heb nu een flexibele afstudeerstage. Ben aanwezig wanneer dat gewenst is, en doe de rest op school of thuis
![]()
Gelukkig gaat de week wel snel met zo'n vrije maandagquote:
* Doet meequote:Op woensdag 19 april 2006 08:57 schreef Laniboekje het volgende:
Daar zijn we weer.
Maar zoals ik gisteren had besloten ga ik vandaag wel hard aan het werk, mijn verslag moet af vandaag.
Dat scheelt inderdaad!quote:Op woensdag 19 april 2006 09:04 schreef hp22 het volgende:
[..]
Gelukkig gaat de week wel snel met zo'n vrije maandag
Ow dat is donderdag hierquote:Op woensdag 19 april 2006 09:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad!
Het is alweer bijna vrijdag snackdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |