Ja, en zo'n eetstandje mag dan weer niet, omdat de UvT een exclusiviteitscontract heeft met Albron. We sturen de NMa er op af!quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:28 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik haat Albron.
Ik heb het er al regelmatig met een vriend van me over gehad om gewoon een eetstandje te beginnen op het terrein van de UvT, want sinds de Albron ook al in de Esplanada zit is er geen ontsnappen meer aan.
Het helpt sowieso wel als je even langs de Magisterkamer gaat om er naar te informeren. Dan onthouden ze ook meteen je gezicht en dat is handig. Ik weet alleen niet of ze er nu nog zitten. Niet iedereen blijft die-hard op de uni zitten tot de dodenherdenkingssluiting om 17.30u.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:14 schreef bladibladibla het volgende:
Ja, de NMa! Weg met de monopolist!
Nog steeds geen antwoord van Magister...
Is het normaal dat ze je een week laten wachten als je een mail stuurt om informatie te vragen? Normaal heb ik daar niet zo'n moeite mee, maar ik wil solliciteren voor een functie en je zult zien dat er een deadline is (waar ik nu nog niks van weet)...
In welke functie ben je ge:interesseerd? Want voor het voorzitterschap van diverse kamers/commissies ios er wel een deadline (18 mei geloof ik), maar daar kom je wanneer je nog niet actief bij Magister bent geweest, volgens mij niet voor in aanraking. Dat omdat het geen overbodige luxe is om ervaring te hebben in het besturen van een van deze kamers/commissies.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:14 schreef bladibladibla het volgende:
Ja, de NMa! Weg met de monopolist!
Nog steeds geen antwoord van Magister...
Is het normaal dat ze je een week laten wachten als je een mail stuurt om informatie te vragen? Normaal heb ik daar niet zo'n moeite mee, maar ik wil solliciteren voor een functie en je zult zien dat er een deadline is (waar ik nu nog niks van weet)...
Haha, ik was om 16:10 al vrolijk naar buiten gehuppeld! Maandagochtend ben ik er weer (heb vanavond een feestje, dus morgen zal er niet veel van studeren komenquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:51 schreef Pool het volgende:
Bladibla, zwaai maar naar de jongen in de groene polo die al huppelend langs het e-learningcenter zijn vrijheid tegemoet gaat.![]()
Ik had even met de IT commissieleden gekletst en die vonden dat 't niet zo nouw kwam, omdat Vrijspraak mij ook nog niks heeft laten horen, de slome lui...quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:52 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
In welke functie ben je ge:interesseerd? Want voor het voorzitterschap van diverse kamers/commissies ios er wel een deadline (18 mei geloof ik), maar daar kom je wanneer je nog niet actief bij Magister bent geweest, volgens mij niet voor in aanraking. Dat omdat het geen overbodige luxe is om ervaring te hebben in het besturen van een van deze kamers/commissies.
Is dat niet in strijd met het europese mededingingsrecht!!! Overigens is het echt niet te eten in Tilburg, de soepen zijn wateriger dan ooit en de saladestand is weg! Je kunt nu alleen nog megadure worteltjes in zak krijgen, gatverdamme.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:04 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, en zo'n eetstandje mag dan weer niet, omdat de UvT een exclusiviteitscontract heeft met Albron. We sturen de NMa er op af!![]()
Ik wil de luxe Mensa-broodjes van 1,80 terug. Die met zalm en roomkaas. Of die met brie.![]()
Ow ik zat er gisteren ook... Bizar.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:48 schreef bladibladibla het volgende:
Ik word gek!
Ik zal al drie dagen van 9:00 tot 17:00 in gebouw M te zwoegen op een samenvatting voor Inleiding Organisatiewetenschap (rotvak!) en ik schiet voor geen meter op.
Ik heb sinds vanochtend 9:00u 115 pagina's samengevat en nog ben ik maar op de helft van dat stomme boek.
Ja, eigenlijk heel graag ja... Alleen mocht vrijspraak nou mij als secretaris willen dan denk ik niet dat ik daar de tijd voor heb naast m'n studie die ik op tijd af wil krijgen, en kwalitatief op peil wil houden, want zesjes vind ik te matig. Dan doe ik dat volgend jaar wel of zo. Maar eerlijk gezegd denk ik dat een IT commissie meer in mijn straatje ligt dan vrijspraak, ook gezien het ontbreken aan een kamer in tilburg en zo, dus als vrijspraak me niet wil lig ik er niet wakker van. Plus, zo ver ik weet bestaat die comissie verder alleen uit jongens en ik vind de mannelijke aanpakstijl toch fijner dan de vrouwelijke in allerlei zaken. En anders zoek ik wel weer wat anders.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:01 schreef Morrigun99 het volgende:
Hé Sessy, wilde je misschien volgend jaar ICT commissie bij Magister gaan doen? Ik ving zoiets op van iemand die je online usernaam kent via je samenvattingen-/aantekeningensite.
Gebouw M heeft een grote aantrekkingskracht op Fokkersquote:
Die hoorcolleges waren zeker boeiend. Prachtig om te zien hoe hij bij de colleges in gebouw A zonder microfoon een volle zaal muisstil kreeg. Maar als hij zijn manier van vragen stellen ook in het tentamen gaat gebruiken ga ik alsnog een dikke onvoldoende halen, ook al snap ik de stofquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:10 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik vond die hoorcolleges van Lindahl écht boeiend. Leuk hoe hij iedere week weer naar een cliffhanger toewerkte. Sowieso vind ik het altijd lovenswaardig wanneer een docent met zulk enthousiasme zijn vak geeft.
Maar het leren is natuurlijk altijd minder boeiend.![]()
ikke eentje, kon ik letterlijk overtypen uit m'n aantekeningen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:21 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb ook nog geen een oefenvraag goed gehad. Ach, als ik het niet haal ga ik volgend jaar als Lindahl het niet meer geeft nog een keer volgen...
Daar zit ik nou werkelijk nooit. Maar ik woon dan ook vlakbij de campus.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:47 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Gebouw M heeft een grote aantrekkingskracht op Fokkers![]()
Ik zal me weer eens gaan bezig houden met de representatie en het gerepresenteerde
Ik studeer al zes-en-een-half jaar op de UvT en het is nog nooit te vreten geweest daarquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:49 schreef Sessy het volgende:
...
Overigens is het echt niet te eten in Tilburg, de soepen zijn wateriger dan ooit en de saladestand is weg! Je kunt nu alleen nog megadure worteltjes in zak krijgen, gatverdamme.
6,5 jaar rechtenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:44 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik studeer al zes-en-een-half jaar op de UvT en het is nog nooit te vreten geweest daar![]()
quote:
Vanaf volgend jaar gaat hij onderzoek doen geloof ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:33 schreef Sessy het volgende:
Is dat volgend jaar ja? Wieso geeft hij het dan niet, heeft de herr Uebersturmbandfuehrer andere carriereplannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |