AHA!quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:49 schreef Sessy het volgende:
???
Aanpappen met de commissieleden? Al gedaan. Lieve aziatische jongen hoor.![]()
Moet je horen wie het zegt. Ik trek geen strakke leren broek aan naar de nabesprekingquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:01 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Hmmmm heb jij dat zo aangepakt met Philip en je mooie bestuursaspiraties... Er wordt me een hoop duidelijk zo jongeman!
En volgende keer dus wel gewoon bellen, HJ doet die opdrachten maar 's nachts hoor!
Broek? Mmm wat had je ze geen rok?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:00 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt. Ik trek geen strakke leren broek aan naar de nabespreking![]()
Aan het schrijven van brieven zijn we best veel tijd kwijt. Ook krijg je een paar keer de gelegenheid als mediator op te treden tussen twee partijen. Je wordt bij ons begeleid bij het schrijven van dagvaardingen. En een of twee keer langs de kantonrechter of huurcommissie gaan hoort er ook bij in je rechtswinkelcarriere.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:49 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Wij schrijven geen brieven. Dat doet Acta Rechtshulp. Een soort verlengde van de rechtswinkel dat ook wordt bemand door oud-leden.
Verder hebben we een bestuur bestaande uit 6 personen. Elk bestuurslid is het sectiehoofd en "begeleidt" de tweewekelijkse vergadering. Wij als leden krijgen verder niets. Of het bestuur wel wat krijgt weet ik niet maar volgens mij niet.
Strakke leren broeken? Die heb ik niet lieverdquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:00 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt. Ik trek geen strakke leren broek aan naar de nabespreking![]()
Ik zeg toch ook ik. Een kort rokje is voor mij wat "vrouwelijk". Enne, wat voor een voorbeeld wil je eigenlijk?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:02 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Strakke leren broeken? Die heb ik niet lieverd
Ik wacht nog op een fatsoenlijk voorbeeld!
In vergelijking met de Utrechtse rechtswinkel wel. Blijkbaar heeft de gemiddelde rechtenstudent geen tijd c.q. behoefte aan het vrijwillig uitvoeren van zoveel taken. Misschien kun je meer leden werven door het takenpakket wat af te slanken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:43 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Zijn ze in Tilburg overdreven fanatiek???
Die heb ik ook gezien!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:47 schreef Sessy het volgende:
ik krijg opeens allemaal ideeen net als in die south park aflevering, maar anders krijg ik bijna geen adem.
Dat gaat heel wat voeten in de aarde hebben om zo'n verandering door te voeren. Er wordt al jaren en jaren op de huidige manier gewerkt. Overigens is het wel opvallend dat afgelopen week, voorafgaand aan de eerste tentamens, er amper clienten langskwamen. Ze houden rekening met onsquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:49 schreef The_Duce het volgende:
[..]
In vergelijking met de Utrechtse rechtswinkel wel. Blijkbaar heeft de gemiddelde rechtenstudent geen tijd c.q. behoefte aan het vrijwillig uitvoeren van zoveel taken. Misschien kun je meer leden werven door het takenpakket wat af te slanken.
Groot gelijkquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:57 schreef Sessy het volgende:
Wat vinden we hiervan, jongens?
Topadvocaten weigeren te getuigen
Natuurlijk eens met de advocaten. Hoe verzinnen ze het eigenlijk om advocaten te laten getuigen tegen eigen cliënten?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:57 schreef Sessy het volgende:
Wat vinden we hiervan, jongens?
Topadvocaten weigeren te getuigen
what's next? Een videostream van alle gesprekken tussen advocaat en client ??quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:25 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Natuurlijk eens met de advocaten. Hoe verzinnen ze het eigenlijk om advocaten te laten getuigen tegen eigen cliënten?
Pecunia non olet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:53 schreef bladibladibla het volgende:
Het wordt pas echt leuk als de advocaten hun uurtarief gaan rekenen voor de uren dat ze gegijzeld worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |