jeetje, zulke domme uitspraken had ik eerlijk gezegd niet van Hugo Borst verwacht.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:25 schreef clauwheee het volgende:
Uit de column van Hugo Borst, de pipo.
[..]
Wat een gelul. Sorry hoor, dat wij niet in de CL horen kan ik misschien in komen, maar een andere club laten winnen, alleen daarom? Dikke vinger! Zoals Jans al zei, jammer dan, wij trekken ons daar niks van aan.
Hugo
Dan denk ik dat je verkeerd leest.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:34 schreef MaxPower het volgende:
Eigen mening? Jij vertrouwt puur op je contacten in het wereldje. Vele talenten uit de gekste windstreken heb je nog nooit zien spelen en toch weet je alles van ze... Verder lees ik nooit een gedegen analyse (alleen van ASWH-spelers), slechts nietszeggende oneliners ("van Galen, leuke creatieve speler, mag ook graag naar de kermis gaan"...om maar een voorbeeld te geven).
Zolang het maar weer over FCG gaatquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:10 schreef methodmich het volgende:
Nee detulp050, het is wel bepaald zo. MP heeft een andere mening, dat mag.
Ik volg FC Groningen al een jaar of twee, maar na de opening van het nieuwe stadion heb ik voor het eerst een kaartje gekocht (daarvoor wist ik niet eens dat het zo makkelijk konquote:Ik wist niet dat jij voor de FC was trouwens!
vooral dat laatste..quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:19 schreef mordradead het volgende:
Ik heb een TV kaart in m'n pc! ik zal eens kijken of ik nog wat coax kabel heb liggen zodat ik talpa morgen kan opnemenen anders maar de wedstrijden tegen Ajax en de huldiging na het halen van Champions League voetbal
Het was voor de Gatorade-Cupquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
Groningen - PSV 2-3 was dat al in Euroborg? Hoe dan ook, leuk dat je direct een seizoenskaart hebt gekocht!
Ah ja! Dat was inderdaad een spannende. Heb je al favorieten bij de FC?quote:
Doe ik ook altijd, super handigquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:19 schreef mordradead het volgende:
Ik heb een TV kaart in m'n pc! ik zal eens kijken of ik nog wat coax kabel heb liggen zodat ik talpa morgen kan opnemen![]()
Het zou knap zijn als je het niet-digitaal op je harde schijf had staan Nocaquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:37 schreef Noca het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, super handig
Heb praktisch heel afgelopen seizoen digitaal op mn HDtje staan. Heerlijk om af en toe even terug te kijken.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het zou knap zijn als je het niet-digitaal op je harde schijf had staan Noca
Buijs, Nevland, Sankoh, Cornellisse (en meer natuurlijk) Al baal ik wel steeds van al die terugspeelballen van Sankoh. Soms haalt hij net teveel de vaart uit het spel als het juist goed gaat met de FC.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ah ja! Dat was inderdaad een spannende. Heb je al favorieten bij de FC?
Het publiek schreeuwde de ploeg bijna naar de 3-3, wat een krachtsverschil in de 2e helft was dat. Geweldig.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:25 schreef Prosac het volgende:
damnit zeg.. wat een wedstrijd was dat, toch dat hele publiek er achter in de 2e helft, kansloze missie leek het, terwijl we gewoon 3-3 hadden moeten staan op het einde.
toch zonde dat groningen toen echt een 15 minuten even compleet de weg kwijt was
Ik vind Sankoh erg goed, maar soms is het beter de bal naar voren te knallen dan de bal terug te spelen als er kort bij een tegenstander is. Het gaat tot nu toe altijd goed, maar het levert vaak ook onterechte dreiging op.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:27 schreef clauwheee het volgende:
Mwah ben ik niet met je eens Tulp, dat van Sankoh. Dat is soms echt wel even nodig. Vind ik juist goed.
Zonde hoor. Tegen Ajax valt niets te beleven voor julliequote:Op zondag 23 april 2006 16:41 schreef no_nickname het volgende:
Jaa!! God wat was het spannend op de radio!! Morgen maar kaartjes kopen!!:D
Typische jodenopmerking weerquote:Op zondag 23 april 2006 16:43 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zonde hoor. Tegen Ajax valt niets te beleven voor jullie![]()
http://www.fcgroningen.nl/quote:Wegens overschrijding van de haalbare bezoekersaantallen is de website van fc groningen tijdelijk niet beschikbaar.
Alleen op de dag van de wedstrijd aan de kassa. Met een Heerenveenkaart kun je 1 kaart kopen na de voorrangsperiode voor seizoenskaarthouders.quote:Op zondag 23 april 2006 19:20 schreef mordradead het volgende:
Zijn de kaarten voor 3 mei ook zonder Groningen ClubCard te koop? m'n pa heeft er wel een van Heerenveen![]()
Zo ja, vanaf wanneer?
quote:Op zondag 23 april 2006 16:43 schreef methodmich het volgende:
De grote held van clauwheee die scoort, dat is extra genieten voor haar!
Verder een overwinning voor een strijdlustig collectief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |