De samenvatting van gister gaat er waarschijnlijk niet komen..helaas.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:25 schreef Ungeheuer het volgende:
Whehehe same here. Ben de hele dag internet al aan het afstruinen naar ditjes en datjes over de wedstrijd van gisteren. Talpatv.nl heeft de persconferentie en interviews met Antoine en Yuri online staan. Ik wacht met smart tot groenehel.com weer online komt. Server weer eens overbelast.
Blijf dan ook niet zo lang hangen manquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:30 schreef Noca het volgende:
[..]
De samenvatting van gister gaat er waarschijnlijk niet komen..helaas.
De beste verdediger van FC Groningen is toch een degelijke eredivisiemandekker of vergis ik me dan??quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:54 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Is wel te lezen dat jij hem nog niet al te vaak in actie hebt gezien. Sankoh is op dit moment de beste verdediger bij FC Groningen. En dat zegt toch wel iets wanneer je Luirink en Kruiswijk als concurrentie hebt...![]()
quote:Er is een fout opgetreden:
Too many connections
Too many connections
Too many connections
Letterlijk is het een breed begrip natuurlijk. Stam zou je straks ook een degelijke eredivisiemandekker kunnen noemen...quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
De beste verdediger van FC Groningen is toch een degelijke eredivisiemandekker of vergis ik me dan??
Je kan veel zeggen, maar zelfs na het afgelopen kut-weekend heb ik toch ook in dit FCG gepostquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:59 schreef detulp050 het volgende:
We zien SCH trouwens ook nooit meer in dit topic![]()
Z'n computer is bij de dokter.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:59 schreef detulp050 het volgende:
We zien SCH trouwens ook nooit meer in dit topic![]()
nu duik ik ook echt me bed inquote:Jans zondagavond te gast in Café de Sport
Komende zondag schuift Ron Jans aan in Talpa's Café de Sport. De trainer van FC Groningen speelt eerder op de dag de return tegen AZ in de eerste ronde van de play-offs voor een plek in de voorronde van de Champions League.
FC Groningen verdedigt in Alkmaar een 3-1 voorsprong. Ongeacht de afloop van die wedstrijd praat Jans met presentator Humberto Tan over het fantastische seizoen van FC Groningen en het behalen van Europees voetbal.
Daarnaast zijn ook vaste gezichten Jaap Visser en Henk Spaan te gast.
Café de Sport: zondagavond rond 22.30 uur op Talpa.
Wat een gelul. Sorry hoor, dat wij niet in de CL horen kan ik misschien in komen, maar een andere club laten winnen, alleen daarom? Dikke vinger! Zoals Jans al zei, jammer dan, wij trekken ons daar niks van aan.quote:Ten slotte. Men vraagt mij vaak wat ik van de play-offs vind? Dat zal ik vertellen. Mocht FC Groningen die winnen dan beschouw ik de play-offs als volkomen mislukt. Nederland slaat in de Champions League een modderfiguur met die prachtige club uit het Hoge Noorden. Als trainer Ron Jans het algemeen belang van het Nederlandse voetbal zou dienen dan geeft hij zijn ploeg opdracht om zich te laten uitschakelen door AZ of Ajax. Sorry Ron, ouwe dibbes, het is niet onopgemerkt gebleven, maar nu is het wel welletjes geweest.
Daar verschillen de meningen dan over. Ik zit er soms wel eens naast, maar heb ook al vaak genoeg dingen goed gehad. Neem Urby....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |