Ja daarom, dat begreep ik alquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:24 schreef meesteres het volgende:
nou ok, dat zal k proberen dan... dus als k t goed begrijp... drie koeken vervangen voor drie boterhammen, minder chips en een beetje aardappels of pasta bij t avondeten doen?
dinsdag is de donatie, zit nu dus precies op 50 kg.... ik laat dinsdag nog wel even weten of mn gewicht goed was
klinkt misschien stom dat k wil aankomen voor bloeddonatie, maar das gewoon belangrijk voor me...
Zeg, jij drinkt wel erg veel melk op 'n dag, is het niet? Is dat niet ongezond? Ik bedoel... wat is de 'functie' van de melk die je drinkt? Bouwstoffen voor je spieren?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:07 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Wat voor andere voedingsbronnen?![]()
Melk voor de eiwitjes, en het is lekker. Eiwitten heb je nodig voor je spieren (koolhydraten en vetten ook).quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:28 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zeg, jij drinkt wel erg veel melk op 'n dag, is het niet? Is dat niet ongezond? Ik bedoel... wat is de 'functie' van de melk die je drinkt? Bouwstoffen voor je spieren?
En dan een vraagje in het algemeen... Mensen die veel aan krachttraining doen hoor ik vaak over kwark, maar wat is er dan zo bijzonder aan kwark in vergelijking met bijvoorbeeld yoghurt of vla?
Maar in melk zit toch maar 3,5 gram eiwit per 100 ml melk? Dat is toch niet zo heel veel als het je om de eiwitten gaat?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:34 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Melk voor de eiwitjes, en het is lekker. Eiwitten heb je nodig voor je spieren (koolhydraten en vetten ook).
In magere kwark zitten heel veel eiwitten, in een bak van 500 gram, zit er 65 gram eiwitten.
2 liter melk is anders 70 gram en dat is al een heleboelquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:50 schreef Rockert21 het volgende:
[..]
Maar in melk zit toch maar 3,5 gram eiwit per 100 ml melk? Dat is toch niet zo heel veel als het je om de eiwitten gaat?
Het is lekker en gezond. Er zitten eiwitten in voor de spieropbouw, en je kan het zo makkelijk weggieten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:28 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zeg, jij drinkt wel erg veel melk op 'n dag, is het niet? Is dat niet ongezond? Ik bedoel... wat is de 'functie' van de melk die je drinkt? Bouwstoffen voor je spieren?
En dan een vraagje in het algemeen... Mensen die veel aan krachttraining doen hoor ik vaak over kwark, maar wat is er dan zo bijzonder aan kwark in vergelijking met bijvoorbeeld yoghurt of vla?
Nee, je spiercellen moeten wel ebschadigd zijn om te herstellen (groei).quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:24 schreef Rockert21 het volgende:
2 liter melk is ook een heleboel.
Nu is mijn dringende vraag nog steeds, had hem al een paar keer gesteld maar toen werd hij onopzettelijk(denk ik) niet beantwoord: Is fitness een must om aan te komen? Of kan ik ook in spiermassa aankomen als ik gewoon veel en gezond eet?
Nu wel antwoorden
Bedankt
Ja moet ik nog zien te regelen, effe op fitness ofzo, wel duur maar ach. Weet niet of het zal lukken, ben nog geen 18 en meestal moet je wel 18 zijn geloof ik?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:08 schreef BertV het volgende:
Het belangrijkste is dat je het blijft volhouden.
Je weet nu al dat wanneer je stopt je weer zult afvallen.
Ik hoop dat je wel krachttraining doet want anders gaat het gewoon vet worden wat erbij komt.
Ik train al vanaf me 15e.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:01 schreef Rockert21 het volgende:
[..]
Ja moet ik nog zien te regelen, effe op fitness ofzo, wel duur maar ach. Weet niet of het zal lukken, ben nog geen 18 en meestal moet je wel 18 zijn geloof ik?
Verder nog over een paar weken naar Oostenrijk, lekker half-pension zoveel eten als je wilt aan alles en nog wat, wordt dus lekker volpompen en skiën(toch wel vermoeiend)
Hmm ok, toch hoor je vaak dat sportscholen mensen <18 weigeren omdat dat slecht zou zijn voor botten ofzo. Nouja, ik ga even kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |