abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 20 april 2006 @ 09:04:34 #101
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_37118552
quote:
Op donderdag 20 april 2006 08:51 schreef LedZep het volgende:

[..]

Though het is bewezen dat een BMI onder de 18 enorme gezondheidsrisico's met zich meebrengt. En als je dan 70 kilo weegt bij 1.90..
Dan heb je een BMI van 19,4.... Ik zou er ook wel wat kilo's bij willen, maar dan moet ik een sportschool in en/of mijn eetstijl veranderen en daar heb ik geen zin in.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_37118609
kepler: 1.89 bij 63 kilo geeft BMI van 17,6
DevilsAndDust: 1.73 bij 49 kilo geeft BMI van 16,3
The6thGate komt met een BMI van 18,6 ook aardig in de buurt.
  donderdag 20 april 2006 @ 09:19:13 #103
37248 BertV
Handgemaakt
pi_37118825
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:07 schreef LedZep het volgende:
kepler: 1.89 bij 63 kilo geeft BMI van 17,6
DevilsAndDust: 1.73 bij 49 kilo geeft BMI van 16,3
The6thGate komt met een BMI van 18,6 ook aardig in de buurt.
ai... mee naar de Mac met BertV...

Het lijkt of "die mensen" ook minder geven om eten. Terwijl omvangrijke personen emotionele eters zijn.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_37118937
* Pitbull-Guppie meld haarzelf

1,79m 56 kilo

8:00 uur 2 broodjes met pindakaas of chocopasta. + een kop kruiden thee.
10:00 uur 2 broodjes kaas. + thee
13:00 uur 3a4 broodjes kaas of vleeswaren +thee
16:00 uur tussendoortje of broodje. (koek muslireep)
18:00 uur Bord eten meestal pasta of rijst met groente en vlees. Toetje.
20:00 uur tussendoortje. (chips, koek, muslireep)
Voor het slapen gaan Melk met anijs.

Verder drink ik de geheledag thee of limonade. En tussendoor meestal 2 stuks fruit.

Ik vind zelf dat ik ook wel wat mag aankomen 67 kilo wil ik wel wegen of zo.
Ben op het moment pas ziek geweest normaal weeg ik 59 kilo.
I only wear black, until they invent a darker colour
weerforum
  donderdag 20 april 2006 @ 09:35:58 #105
37248 BertV
Handgemaakt
pi_37119141
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:25 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
* Pitbull-Guppie meld haarzelf

1,79m 56 kilo

8:00 uur 2 broodjes met pindakaas of chocopasta. + een kop kruiden thee.
10:00 uur 2 broodjes kaas. + thee
13:00 uur 3a4 broodjes kaas of vleeswaren +thee
16:00 uur tussendoortje of broodje. (koek muslireep)
18:00 uur Bord eten meestal pasta of rijst met groente en vlees. Toetje.
20:00 uur tussendoortje. (chips, koek, muslireep)
Voor het slapen gaan Melk met anijs.

Verder drink ik de geheledag thee of limonade. En tussendoor meestal 2 stuks fruit.

Ik vind zelf dat ik ook wel wat mag aankomen 67 kilo wil ik wel wegen of zo.
Ben op het moment pas ziek geweest normaal weeg ik 59 kilo.
Je eet netjes, niet te weinig, goed verdeelt over de dag. Raar. Sport je fanatiek?
Mijn schema, 1,80m 77kg:

6:30
Halve liter kwark + muesli
Glas Alpro soja melk + schep eiwit

10:00
2 boterhammen met 2 eieren
Appel
Koffie + glas water

12:30
5 boterhammen met kipfilet
Appel
glas water

15:00
Koffie

18:00
Aardappel, groenten, vlees
glas water

21:00
Glas Alpro soja melk + schep eiwit
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_37119296
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:35 schreef BertV het volgende:

[..]
6:30
Halve liter kwark + muesli
Glas Alpro soja melk + schep eiwit
21:00
Glas Alpro soja melk + schep eiwit
heeft eiwit supplementen een beetje effect gehad bij je?
heb zelf een pot whey aangeschaft...heb het idee dat ik een beetje tegen het plafond zit dus wil ik dat eens proberen. wie weet geeft het net een extra boost om weer wat verder te komen
Too much is never enough!
pi_37119311
Op het moment sport ik wijnig. Ik deed 3 keer per week paardrijden waarvan 2 keer per week 2 a 3 uur naar het duin of het strand dan eet ik dus meer.
Als ik ergens naar toe moet fiets ik wel altijd. Ook kan ik niet stil zitten weet niet hoeveel het daar mee te maken heeft.

Mijn hoogste gewicht is 61 kilo geweest. Het te licht zijn is volegens mij ook erfelijk mijn moeder is ook nooit dik geweest.

Ik ben op het moment herstellende van een maagzweer dus vandaar dat ik nu even niet sport.
I only wear black, until they invent a darker colour
weerforum
  donderdag 20 april 2006 @ 10:11:19 #108
37248 BertV
Handgemaakt
pi_37119816
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:44 schreef The6thgate het volgende:

[..]

heeft eiwit supplementen een beetje effect gehad bij je?
heb zelf een pot whey aangeschaft...heb het idee dat ik een beetje tegen het plafond zit dus wil ik dat eens proberen. wie weet geeft het net een extra boost om weer wat verder te komen
Ik neem eiwit omdat ik niet wil "bulken" met veel koolhydraten maar toch "hoog in eiwit" wil zitten.
Laatst hoorde ik het volgende gesprek in de sportschool: "zolang je buik maar niet verder uitsteekt dan je borst". Rare manier van redeneren.

Effect kan ik moeilijk over oordelen. Denk dat het wel te vervangen is met gewoon meer eten maar dan met meer kans op verhoging van het vetpercentage.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_37123622
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:19 schreef BertV het volgende:

[..]

ai... mee naar de Mac met BertV...

Het lijkt of "die mensen" ook minder geven om eten. Terwijl omvangrijke personen emotionele eters zijn.
Ik weet niet of ik minder geef om eten. Ik denk het niet. Ik ben alleen wel iemand die in de Mac walgend kijkt naar mensen die de ene na de andere hamburger weg zitten te stouwen. Ook ga ik gillen als bij het koken iemand teveel boter gebruikt, terwijl dat ook met olijfolie kan, en vraag ik me af waarom je vette kaas koopt als het ook met een lager vetpercentage kan. Mayonaise ergens bij, waarom zou je? Het smaakt zo ook goed, en neem dan tenminste yoghonaise.

Ik haat vet eten, en van patat word ik vaak alleen maar misselijk. Op een gezonde manier aankomen, waarbij ik me niet schuldig voel over wat ik in m'n mond stop, dat is wat ik wil.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_37126994
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 22:16 schreef ivosnivo het volgende:
Of pinda's, noten zijn ook vet goed.
1 handje in de week ja. Elke dag een zakje is dus super slecht.
  donderdag 20 april 2006 @ 14:26:56 #111
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_37127098
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:27 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik minder geef om eten. Ik denk het niet. Ik ben alleen wel iemand die in de Mac walgend kijkt naar mensen die de ene na de andere hamburger weg zitten te stouwen. Ook ga ik gillen als bij het koken iemand teveel boter gebruikt, terwijl dat ook met olijfolie kan, en vraag ik me af waarom je vette kaas koopt als het ook met een lager vetpercentage kan. Mayonaise ergens bij, waarom zou je? Het smaakt zo ook goed, en neem dan tenminste yoghonaise.

Ik haat vet eten, en van patat word ik vaak alleen maar misselijk. Op een gezonde manier aankomen, waarbij ik me niet schuldig voel over wat ik in m'n mond stop, dat is wat ik wil.
Dan moet je dat ook vooral doen! Ik doe het precies andersom, waarom light als je ook de volle smaak kan krijgen? En mayonaise erbij is gewoon lekker.

Maar goed, ik val mensen ook niet lastig omdat ze zo nodig light en diet producten moeten hebben, ik doe daar gewoon niet aan mee omdat ik ze niet zo lekker vind als de "gewone". Ik gebruik trouwens wel veel olie om te koken, maar dat komt omdat het gewoon makkelijker is dan met boter.
quote:
en vraag ik me af waarom je vette kaas koopt als het ook met een lager vetpercentage kan.
Ik vraag me altijd af, waarom zou je daar überhaupt op letten? Ik pak gewoon degene die ik het lekkerst vind.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_37127186
Ik ben dun, maar wel redelijk gespierd. Vooral sixpack/borst mag er wezen. Maar toch, dingen als mijn onderarmen zullen denk ik wel altijd dun blijven, die kan je niet echt trainen.
pi_37128859
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:29 schreef Borkydude het volgende:
Ik ben dun, maar wel redelijk gespierd. Vooral sixpack/borst mag er wezen. Maar toch, dingen als mijn onderarmen zullen denk ik wel altijd dun blijven, die kan je niet echt trainen.
Waar haal je dat vandaan?
pi_37129043
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:19 schreef LedZep het volgende:

[..]

Waar haal je dat vandaan?
Heel veel sporten+aardig wat thuistraining. Ik zie er niet uit als jij of Ivo, maar toch wel bovengemiddeld.
  donderdag 20 april 2006 @ 15:26:58 #115
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_37129050
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:29 schreef Borkydude het volgende:
Ik ben dun, maar wel redelijk gespierd. Vooral sixpack/borst mag er wezen. Maar toch, dingen als mijn onderarmen zullen denk ik wel altijd dun blijven, die kan je niet echt trainen.
Zoek eens op training voor bergbeklimmers? Volgens mij hebben die daar wel oefeningen voor!

Linkje
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_37129086
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:23 schreef Goldfish80 het volgende:

[..]

1 handje in de week ja. Elke dag een zakje is dus super slecht.
En waar haal jij dat vandaan? Noten zijn zo ongeveer het gezondste wat je kan eten, in het "oerdieet" eet men weinig anders dan noten, fruit, groente en vis.
pi_37129108
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:26 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Heel veel sporten+aardig wat thuistraining. Ik zie er niet uit als jij of Ivo, maar toch wel bovengemiddeld.
Nee ik bedoel dat je je onderarmen niet zou kunnen laten groeien.
  donderdag 20 april 2006 @ 15:52:49 #118
13932 Sunrise
BMW Addicted
pi_37129837
Ik ben 1.97 en weeg 73 kilo.. ik wil er nog minstens 12 kilo bij laten komen

Soms sla ik het ontbijt wel eens over omdat ik dan nog lig te slapen Gebruik je toch niet zoveel energie dus veel schade kan het niet zijn... 's middags zowiezo 4 of 5 boterhammen en 's avonds een prak warm eten waar je u tegen zegt.. met daarbij later op de avond nog McDonalds of Shoarma omdat ik dan toch in de buurt ben

Ik rook geen tabak, en lust geen koffie.. drink ook bijna nooit alcohol maar ik rook wel regelmatig een jointje..

Mijn vader was ook heel dun en begon op z'n 25e ofzo pas met gewicht aankomen..

Ik ben zelf 21 nu... wat kan ik doen om toch meer aan te komen?
  donderdag 20 april 2006 @ 15:54:15 #119
13932 Sunrise
BMW Addicted
pi_37129899
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:29 schreef LedZep het volgende:

[..]

Nee ik bedoel dat je je onderarmen niet zou kunnen laten groeien.
Onderarmen is wel mogelijk... ken je die knijpdingen waarje veelvuldig in moet knijpen.. heb gehoord dat dat wel helpt... er zijn wel genoeg oefeningen te bedenken die je onderarmspieren intensief laat inspannen
pi_37129943
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:52 schreef Sunrise het volgende:
Ik ben 1.97 en weeg 73 kilo.. ik wil er nog minstens 12 kilo bij laten komen

Soms sla ik het ontbijt wel eens over omdat ik dan nog lig te slapen Gebruik je toch niet zoveel energie dus veel schade kan het niet zijn... 's middags zowiezo 4 of 5 boterhammen en 's avonds een prak warm eten waar je u tegen zegt.. met daarbij later op de avond nog McDonalds of Shoarma omdat ik dan toch in de buurt ben

Ik rook geen tabak, en lust geen koffie.. drink ook bijna nooit alcohol maar ik rook wel regelmatig een jointje..

Mijn vader was ook heel dun en begon op z'n 25e ofzo pas met gewicht aankomen..

Ik ben zelf 21 nu... wat kan ik doen om toch meer aan te komen?
1. Een enorm ontbijt nemen, laat het de grootste maaltijd van de dag zijn.
2. Meer eten, véél meer brood.
3. 6 maaltijden per dag
4. Met het eerdergenoemde programma Eetmeter 2002 kijken hoeveel je per dag nodig hebt en daar minstens 500 kcal boven zitten.
pi_37130015
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:54 schreef Sunrise het volgende:

[..]

Onderarmen is wel mogelijk... ken je die knijpdingen waarje veelvuldig in moet knijpen.. heb gehoord dat dat wel helpt... er zijn wel genoeg oefeningen te bedenken die je onderarmspieren intensief laat inspannen
Helaas zijn die "knijpdingen" van de Perry Sport oid behoorlijk zuigend, je moet dan wel de enige echte Captain of Crusher dingen hebben uit Amerika .
pi_37130043
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:54 schreef Sunrise het volgende:

[..]

Onderarmen is wel mogelijk... ken je die knijpdingen waarje veelvuldig in moet knijpen.. heb gehoord dat dat wel helpt... er zijn wel genoeg oefeningen te bedenken die je onderarmspieren intensief laat inspannen
Het gaat me niet om de spieren, maar gewoon om de omvang. Dat geld eigenlijk voor m'n hele lichaam.
pi_37130083
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:58 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Het gaat me niet om de spieren, maar gewoon om de omvang. Dat geld eigenlijk voor m'n hele lichaam.
Ik heb je al eerder gezegd dat je dan naar de sportschool moet. Wil je dat niet, prima, maar tenzij je bereid bent enkele honderden euro's in gewichten te steken, heeft het dan weinig zin om hierover te praten.
  donderdag 20 april 2006 @ 16:00:16 #124
13932 Sunrise
BMW Addicted
pi_37130106
6 maaltijden moet op zich geen probleem zijn.. doe op dit moment nog school maar ik merkte tijdens m'n stageperiode dat ik zowiezo 10 boterhammen mee naar het werk nam.. na een half jaar geen enkel resultaat..


Zou de sportschool voor mij een optie zijn.. ik heb daar trouwens wel m'n bedenkingen over bij dunne mensen.. want die verbranden veel vet (wat er al bijna niet is) en het duurt lang om daar spiermassa voor terug te zien komen..
pi_37130192
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:00 schreef Sunrise het volgende:
6 maaltijden moet op zich geen probleem zijn.. doe op dit moment nog school maar ik merkte tijdens m'n stageperiode dat ik zowiezo 10 boterhammen mee naar het werk nam.. na een half jaar geen enkel resultaat..


Zou de sportschool voor mij een optie zijn.. ik heb daar trouwens wel m'n bedenkingen over bij dunne mensen.. want die verbranden veel vet (wat er al bijna niet is) en het duurt lang om daar spiermassa voor terug te zien komen..
Het is een van de beste ideeën. Het duurt misschien wel lang, maar resultaat zul je vroeg of laat sowieso krijgen als je een goed trainingsschema hebt (lees je dus in) en veel eet .
pi_37131614
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:28 schreef LedZep het volgende:

[..]

En waar haal jij dat vandaan? Noten zijn zo ongeveer het gezondste wat je kan eten, in het "oerdieet" eet men weinig anders dan noten, fruit, groente en vis.
Ik zal het eens voor je opzoeken.
Ik dacht toch wel dat dit algemeen bekend was.
Een handje noten is erg gezond ivm goede vetten.
Meer is juist erg slecht.
pi_37135119
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:25 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
* Pitbull-Guppie meld haarzelf

1,79m 56 kilo

8:00 uur 2 broodjes met pindakaas of chocopasta. + een kop kruiden thee.
10:00 uur 2 broodjes kaas. + thee
13:00 uur 3a4 broodjes kaas of vleeswaren +thee
16:00 uur tussendoortje of broodje. (koek muslireep)
18:00 uur Bord eten meestal pasta of rijst met groente en vlees. Toetje.
20:00 uur tussendoortje. (chips, koek, muslireep)
Voor het slapen gaan Melk met anijs.

Verder drink ik de geheledag thee of limonade. En tussendoor meestal 2 stuks fruit.

Ik vind zelf dat ik ook wel wat mag aankomen 67 kilo wil ik wel wegen of zo.
Ben op het moment pas ziek geweest normaal weeg ik 59 kilo.
Damn, als ik dat eet dan zou ik wel kunnen aankomen ja .
8 broodjes en dan de rest nog * whoep.

En die opmerking over netjes eten is natuurlijk wel waar .
Heb nl net een soort kleine oliebol met aardbeienjam ofzo erin op, en mijn avondeten is nou ook niet echt om naar huis over te schrijven, witte bonen in tomatensaus en als middageten patatje oorlog + nog zo'n oliebol 's ochtends broodje en kiwi.

Ik weeg rond de 50 kg , bij 1.65 m.
Je kan dus met me kitesurfen.

Denk en weet het wel zeker dat juist netjes eten, gespreid over de dag, behalve gezonder ook vaak meer effect heeft dan oliebollen en witte bonen in tomatensaus .

En voor het slapen melk met anijs. Eens, en anijs vond ik altijd lekker (ruiken), maar nooit meer!
* gruwel, zichzelf een spontane migraine-aanval herinnert.
pi_37135164
Maar wow, Pitbull-gruppie, zie dat je vrouw bent en 1.79m.
Diëtist al geprobeerd, jawel zeker?
pi_37135309
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:00 schreef Sunrise het volgende:
6 maaltijden moet op zich geen probleem zijn.. doe op dit moment nog school maar ik merkte tijdens m'n stageperiode dat ik zowiezo 10 boterhammen mee naar het werk nam.. na een half jaar geen enkel resultaat..

Zou de sportschool voor mij een optie zijn.. ik heb daar trouwens wel m'n bedenkingen over bij dunne mensen.. want die verbranden veel vet (wat er al bijna niet is) en het duurt lang om daar spiermassa voor terug te zien komen..
Zooitje wheygainer erbij nemen
pi_37135967
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:41 schreef Goldfish80 het volgende:

[..]

Ik zal het eens voor je opzoeken.
Ik dacht toch wel dat dit algemeen bekend was.
Een handje noten is erg gezond ivm goede vetten.
Meer is juist erg slecht.
Nou ik geloof dat in 100 gram cashewnoten iets van 20 gram vet zit, dus met 1 zakje per week zet je niet zoveel zoden aan de dijk.
pi_37136468
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:06 schreef LedZep het volgende:

[..]

Nou ik geloof dat in 100 gram cashewnoten iets van 20 gram vet zit, dus met 1 zakje per week zet je niet zoveel zoden aan de dijk.
Maar het zit wel vol met gezonde vetten, en dan bedoel ik niet die gezoute nootjes.
pi_37136583
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:24 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Maar het zit wel vol met gezonde vetten, en dan bedoel ik niet die gezoute nootjes.
Klopt, maar 20 gram vet (waarvan een groot deel gezond) PER WEEK is een beetje nutteloos imho. Zou eerder half zakje (dus iets van 10 gram dan) PER DAG nemen om een beetje aan je vetten te komen (icm andere voedingsmiddelen dan natuurlijk)
pi_37136901
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:27 schreef LedZep het volgende:

[..]

Klopt, maar 20 gram vet (waarvan een groot deel gezond) PER WEEK is een beetje nutteloos imho. Zou eerder half zakje (dus iets van 10 gram dan) PER DAG nemen om een beetje aan je vetten te komen (icm andere voedingsmiddelen dan natuurlijk)
Gewoon wat boterhammen met pindakaas erbij eten is dan een andere oplossing.
pi_37136967
quote:
Op donderdag 20 april 2006 18:37 schreef sweetgirly het volgende:
Maar wow, Pitbull-gruppie, zie dat je vrouw bent en 1.79m.
Diëtist al geprobeerd, jawel zeker?
Ben ik nooit geweest.

A. Beetje eigenwijs
B. Ik was nooit ziek, was dus.

Alleen dat heeft niet met te dun te maken maar met stress. Alleen dat ik zo afgevallen was zie je nog en het is er nog niet terug aan.

[ Bericht 14% gewijzigd door Pitbull-Guppie op 20-04-2006 19:46:18 ]
I only wear black, until they invent a darker colour
weerforum
pi_37137216
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:39 schreef Pitbull-Guppie het volgende:

Ben ik nooit geweest.

A. Beetje eigenwijs
B. Ik was nooit ziek, was dus.
Wat betreft B, ziek zijn heeft er niets mee te maken. Diëtist is er om hulp/advies te geven bij afvallen/aankomen. En was, dan is het niet eens meer een diëtist, maar naar de dokter. Heen dan. Als ik het even kort door de bocht lees/zeg.
pi_37137433
Ik heb al bijna een ABO bij de huisarts.

Ik heb een rot tijd achter de rug met een hoop stress met een hoop bijverschijnselen.
I only wear black, until they invent a darker colour
weerforum
pi_37157381
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:03 schreef LedZep het volgende:

[..]

Het is een van de beste ideeën. Het duurt misschien wel lang, maar resultaat zul je vroeg of laat sowieso krijgen als je een goed trainingsschema hebt (lees je dus in) en veel eet .
Het hoeft niet lang te duren, maar je moet wel 3 keer per week gaan. Ik kwam bijna meteen aan toen ik met krachttraining begon.
dat viel toch wel mee?
pi_37157845
M'n vriendje had gister een zak nootjes en een zak pinda's voor me gekocht Van die heel lekkere van een echte notenwinkel!

Om de pinda's zit wel een laagje chocola, maar dat is niet erg toch?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_37159446
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriendje had gister een zak nootjes en een zak pinda's voor me gekocht Van die heel lekkere van een echte notenwinkel!

Om de pinda's zit wel een laagje chocola, maar dat is niet erg toch?
Chocola is oke (al was het maar omdat het zo lekker is).
pi_37159647
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:47 schreef LedZep het volgende:

[..]

Chocola is oke (al was het maar omdat het zo lekker is).
Jaaaaa Mijn grote zonde (en m'n vriendje werkt 't niet bepaald tegen)!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_37160005
ben je even op fok aan het rondstruinen topics checken, ziet mijn oog dit topic
help mij ivosnivo!
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_37161114
Overigens kan van mij ook niet bepaald gezegd worden dat ik zwaar ben (73 kilo bij 1.80). Though ik doe men best, hopelijk ben ik dan over 5 jaar een shredded beast met een Nederlands record deadlift .
pi_37161183
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:44 schreef LedZep het volgende:
Overigens kan van mij ook niet bepaald gezegd worden dat ik zwaar ben (73 kilo bij 1.80). Though ik doe men best, hopelijk ben ik dan over 5 jaar een shredded beast met een Nederlands record deadlift .
mag ik jouw handtekening dan alvast? wordt later veel waard

overigens ben ik ook niet superzwaar zoals ivosnivo, maar ben dan ook van zep's lengte
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_37161311
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:46 schreef MyImmortal het volgende:

[..]

mag ik jouw handtekening dan alvast? wordt later veel waard

overigens ben ik ook niet superzwaar zoals ivosnivo, maar ben dan ook van zep's lengte
Ik train ook nog maar een jaar waarvan de eerste 8 maanden volgens schema's van de sportschool . In die 8 maanden ging ik van 63 kilo naar 66 kilo, sinds 4 maanden volgens mijn eigen routine, gelijk 7 extra kilo's erbij . Dus ook een tip voor de mensen hier: als je dan toch krachttraining wilt doen, zorg dan dat je alles leest wat er over te vinden is, training, voeding, rust etc, en luister niet naar die fitnessapen.
pi_37168959
Heb er zelf ook wel last van. Eet best veel en gezond maar er blijft echt niks hangen. Hoorde laatst iets over een lindworm ofzo... kan dat ook niet een reden zijn?
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_37170782
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:44 schreef mark_03 het volgende:
Heb er zelf ook wel last van. Eet best veel en gezond maar er blijft echt niks hangen. Hoorde laatst iets over een lindworm ofzo... kan dat ook niet een reden zijn?
In theorie mogelijk maar waarschijnlijk eet je gewoon te weinig..als je met 5000kcal in combinatie met krachttraining niet aankomt is het een mogelijkheid.
  vrijdag 21 april 2006 @ 21:47:02 #147
101353 mrbox
Miep miep
pi_37171893
Nog tips hoe zin te krijgen/ ze niet te vergeten in boterhammen. Zelf heb ik haast nooit trek in die dingen of ik vergeet ze gewoon.
Vreemd genoeg heb ik dan ook geen last van een hongergevoel, pas als ik die krengen begin te eten krijg ik juist een honger gevoel....

BTW goed topic
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_37171926
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 21:47 schreef mrbox het volgende:
Nog tips hoe zin te krijgen/ ze niet te vergeten in boterhammen. Zelf heb ik haast nooit trek in die dingen of ik vergeet ze gewoon.
Vreemd genoeg heb ik dan ook geen last van een hongergevoel, pas als ik die krengen begin te eten krijg ik juist een honger gevoel....

BTW goed topic
Tja gewoon een bak meenemen naar school/werk en tijdens schafttijd flink wat wegbikkelen..
  vrijdag 21 april 2006 @ 21:53:20 #149
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_37172057
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 21:47 schreef mrbox het volgende:
Nog tips hoe zin te krijgen/ ze niet te vergeten in boterhammen. Zelf heb ik haast nooit trek in die dingen of ik vergeet ze gewoon.
Vreemd genoeg heb ik dan ook geen last van een hongergevoel, pas als ik die krengen begin te eten krijg ik juist een honger gevoel....

BTW goed topic
Ik vind brood ook niet echt lekker, toch weet ik er per dag 12 weg te krijgen. Gelukkig geen 24 meer zoals jaren geleden. Met vleessalade gaat het nog wel, maar dat is niet zo gezond.
ada fare stop stalking me
pi_37172125
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 21:53 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik vind brood ook niet echt lekker, toch weet ik er per dag 12 weg te krijgen. Gelukkig geen 24 meer zoals jaren geleden. Met vleessalade gaat het nog wel, maar dat is niet zo gezond.
OMG you are, mister, a beast! .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')