hij overdrijft het, en ik vind het niet leuk ook al zou dat volgens jou gebruikelijk zijn , het is niet mij ding.quote:Op maandag 17 april 2006 22:56 schreef Canisfire het volgende:
Waarom? veel vallen en penalty's en vrije trappen voor je binnen halen dat is het moderne top voetbal. Kijk maar naar Italie of een Duitsland.
Het kan niet jou ding zijn maar als die zo een penalty regelt in de laatste minuut van de wk finale en hem er in schiet vind je het niet meer erg tochquote:Op maandag 17 april 2006 22:58 schreef maril het volgende:
[..]
hij overdrijft het, en ik vind het niet leuk ook al zou dat volgens jou gebruikelijk zijn , het is niet mij ding.
quote:Op maandag 17 april 2006 22:55 schreef maril het volgende:
ik had vorige week trouwens al een filmpje gezien (cynisch)dat hij als kind zich liet vallen.
Dan krijgt die gewoon een standbeeld hoorquote:Op maandag 17 april 2006 22:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het kan niet jou ding zijn maar als die zo een penalty regelt in de laatste minuut van de wk finale en hem er in schiet vind je het niet meer erg toch![]()
Dat is het punt juist, hij doet het al bij "normale" overtredingenquote:Op maandag 17 april 2006 23:00 schreef T1andonly het volgende:
Soms denken spitsen dat een 16meter gebied een soort touchdown-area is en duiken daar maar al te graag met bal en al neer.
Inderdaad, dat is nou eenmaal de kracht van top spelers(landen), je moet nou eenmaal hard zijn en aanstellen om te krijgen wat je wilt. Als je je niet zo opsteld zul je minder kansen krijgen en dus overwinningen krijgen, simpel. Fair play awards is nou eenmaal niet de hoofdprijs.quote:Op maandag 17 april 2006 22:57 schreef Zwansen het volgende:
Kijk eens naar Italië, Argentinië, Brazilië...
Ik geloof dat ik mijn hier het meest in kan vinden, Robben is te goed om dit te doen.quote:Op maandag 17 april 2006 23:07 schreef Fokker2006 het volgende:
Het is alles behalve sportief, hij kan geweldig voetballen en heeft die schwalbes echt niet nodig. Als de nieuwe generatie van het nederlands elftal dit overneemt zet dit ook een voorbeeld voor de aankomende talenten en jeugd.
quote:Op maandag 17 april 2006 23:11 schreef dedeur het volgende:
Het is misschien wel dé oplossing voor zijn blessuregevoeligheid.![]()
Nee het is een cynisch filmpje dat in engeland over het internet gaat.quote:
mijne ookquote:
Een beetje scheidsrechter rost juist hém van het veld omdat-ie zich telkens zo theatraal laat vallen,quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:02 schreef bergkampf het volgende:
Fantastisch ga zo door, behalve goed voetballen kan die dan tijdens het wk ook een mooie schwalbe in de strijd gooien voor het versieren van wat vrije trappen, penalty`s en aannaaien van kaarten (als ie het goed doet voor de tegenstander die kaarten)
Of je leest even waar het topic over gaat?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:07 schreef cultheld het volgende:
En alle zeikerds juichen op het WK weer als Robben met een weergaloze actie een wedstrijd open breekt. Hypocriete sukkels.
Over zijn schwalbes en gezeik tegen de scheidsen. Dat heeft hij altijd al gehad, ook bij PSV en Groningen. Alleen besteden de Engelse media daar net ff wat meer aandacht aan dan de Nederlandse pers. En dat heeft er weer mee te maken dat we, chauvinistisch als we zijn, onze grootste talenten het liefst alleen maar ophemelen. Ik weet 100% zeker, dat als Robben in de finale tegen Duitsland in blessuretijd bij een brilstand met een smerige schwalbe een penalty afdwingt, die hij vervolgens zelf benut, zelfs verzuurde ex-mods als jij uit hun dak zullen gaanquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Of je leest even waar het topic over gaat?
Waarom als PSV-er?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:00 schreef Spideyman het volgende:
Ik ga me er bijna voor schamen, als Nederlander en als PSV-er.
Ik zeg toch net dat het een weergaloze voetballer is.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:07 schreef cultheld het volgende:
En alle zeikerds juichen op het WK weer als Robben met een weergaloze actie een wedstrijd open breekt. Hypocriete sukkels.
Yep, Arjen alias The Tuimelaar Robben.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:59 schreef Nashje het volgende:
Ow het gaat over Arjen Robben.
Omdat hij bij PSV de stap nar de top heeft gemaakt. Bij Groningen was hij altijd al een groot talent, maar niet meer dan dat. In Eindhoven heeft hij eerst een jaar moeten aanpassen en pas daarna is hij mede door de veldtrainers aldaar geworden tot wat hij nu kan. Ik zeg expres kán, omdat ze in Londen Robben vooral in het krachthonk hebben gestopt en hem te weinig aan z'n techniek en dribbel skills hebben laten werken.quote:
Robben is in de 90ste minuut allang niet meer op het veld.(twee keer geel en dus rood voor twee zeer matig uitgevoerde swalbes)quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:00 schreef Radegast het volgende:
En als dat vervelende vallen van Robben Nederland op het WK een penalty oplevert tegen Duitsland in de 90ste minuut bij een 0-0 stand?
Zou dit topic dan gekickt worden? Denk het niet...
Ach kom op man, stel dat Sibon (de PSV-er die jij altijd hebt afgekraakt) de winnende zou maken voor PSV in de Champions League finale... zou je dan ook met je armen over elkaar in je stoel blijven zitten? Zo zwart-wit zit de wereld toch niet in elkaar? Iedereen heeft plus- en minpunten, en de minpunten van Robben zijn gewoon die nare trekjes van hem. Er is toch niks mis mee om daar een wat van te zeggen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:07 schreef cultheld het volgende:
wel als de scheidsrechter het ziet en hij zn 2e geel krijgt........... bij scheidsrechters krijg je zo wel een naamquote:Op dinsdag 18 april 2006 01:00 schreef Radegast het volgende:
En als dat vervelende vallen van Robben Nederland op het WK een penalty oplevert tegen Duitsland in de 90ste minuut bij een 0-0 stand?
Zou dit topic dan gekickt worden? Denk het niet...
Amen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ach kom op man, stel dat Sibon (de PSV-er die jij altijd hebt afgekraakt) de winnende zou maken voor PSV in de Champions League finale... zou je dan ook met je armen over elkaar in je stoel blijven zitten? Zo zwart-wit zit de wereld toch niet in elkaar? Iedereen heeft plus- en minpunten, en de minpunten van Robben zijn gewoon die nare trekjes van hem. Er is toch niks mis mee om daar een wat van te zeggen?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:21 schreef cultheld het volgende:
Ik weet 100% zeker, dat als Robben in de finale tegen Duitsland in blessuretijd bij een brilstand met een smerige schwalbe een penalty afdwingt, die hij vervolgens zelf benut, zelfs verzuurde ex-mods als jij uit hun dak zullen gaan.
idd. en als het de volgende keer echt een penalty is, is de kans groot dat ie 'em niet krijgt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wel als de scheidsrechter het ziet en hij zn 2e geel krijgt........... bij scheidsrechters krijg je zo wel een naam
Dat ook nog eens idd.quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
idd. en als het de volgende keer echt een penalty is, is de kans groot dat ie 'em niet krijgt.
behalve Drogba, die heeft er zelf ook een handje vanquote:Op dinsdag 18 april 2006 01:11 schreef doesss het volgende:
Hij voert die swalbes van 'm ook zo matig uit,
dat het gewoon genant is voor z'n medespelers.
Die staan er ook altijd een beetje bij van: Die hoort niet bij ons hoor.
en dan laten we van nistelkutje ook maar thuis. Ook zo'n toneelspeler.quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:14 schreef Juan Zueco het volgende:
Ik zeg, thuis laten.
En hij verdient 500x meer dan jij.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:11 schreef doesss het volgende:
Robben is helemaal niets veranderd.
Hij was al een huilebak bij groningen, een moederskindje bij psv en nu een jankerd bij chelsea.
Niks nieuws onder de zon.![]()
amenquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:11 schreef doesss het volgende:
Robben is helemaal niets veranderd.
Hij was al een huilebak bij groningen, een moederskindje bij psv en nu een jankerd bij chelsea.
Niks nieuws onder de zon.![]()
En Advocaat terughalen als bondscoachquote:
quote:
Daar is van Basten geen typ voor die blijft liever op de achtergrond.quote:Op maandag 17 april 2006 23:02 schreef Badabingea het volgende:
Beter stellen alle voetballers zich niet zo aan altijd.
Robben moet ff veranderen. Dat komt wel als van Basten hem even onder handen neemt.
Wat een onzin zeg.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:35 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Als Robben geblesseerd raakt of anderszins niet mee kaan, is die kleine kans op een fatsoenlijk WK helemaal verkeken.
En als hij te vaak het mutsje gaat uithangen in de 16 meter, dan versiert hij die pengel dus niet op dat cruciale moment, zoals al eerder gezegd. En dat-ie het niet nodig heeft.
Ja, dat is hem goed gelukt ja. Je zou denken dat het Mourinho ook wel lukt, maar dat is een Portugees natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daar is van Basten geen typ voor die blijft liever op de achtergrond.
Een Hiddink is daar bv het juiste typ voor om hem dat af te leren.
En Mourinho juist het typ om nog eens extra te motiveren dat ie vooral zo vaak moet vallen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Een Hiddink is daar bv het juiste typ voor om hem dat af te leren.
Arsenal of Man U.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En Mourinho juist het typ om nog eens extra te motiveren dat ie vooral zo vaak moet vallen.
Hij moet ook weg bij Chelsea en naar een echte topclub gaan.
Sinds RObben bij Chelsea zit is hij weer begonnen met die nare trekjes.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, dat is hem goed gelukt ja. Je zou denken dat het Mourinho ook wel lukt, maar dat is een Portugees natuurlijk.
Het zit er bij hem gewoon in en zal er altijd af en toe uit komen. Helaas.
Als Robben de bal had in Portugal dan was NL gevaarlijk, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sinds RObben bij Chelsea zit is hij weer begonnen met die nare trekjes.
Hiddink leerde hem dat toen af bij PSV.
Robben is gelukkig weer een lange tijd fitna wat domme pech aan blessure's
Op het WK zal NL het van de aanval moeten hebben en daar is Robben toch een belangrijke schakel.
Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En Mourinho juist het typ om nog eens extra te motiveren dat ie vooral zo vaak moet vallen.
Hij moet ook weg bij Chelsea en naar een echte topclub gaan.
Man U dan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die hebben Van Persie al.
Maar naar Italie gaan kan ook nog.
Het is idd misschien een beetje te hard ja.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:48 schreef the_legend_killer het volgende:
. ( Italië is niks voor hem )
Behalve tegen Portugalquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:47 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Als Robben de bal had in Portugal dan was NL gevaarlijk, dat dan weer wel.
Dat is dan ook wel weer waar, maar dat compenseert zijn goeie spel het hele toernooi wel.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Behalve tegen Portugal![]()
In deze wedstrijd verdiende hij wel een wissel.
Real is ook niks voor hem.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is idd misschien een beetje te hard ja.
Maar bij Barca is ie niet echt nodig en Real.... Sja, ik weet niet of dat nou wel goed is voor Arjen..
Ik denk dat de enige optie voor Arjen Inter is.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Real is ook niks voor hem.
Jammer voor hem dat de Spaanse topclubs niemand op links nodig hebben.
Maar Robben in Italië...
Ik weet niet echt wat ik mij daar bij moet voorstellen.
Hij zou er kunnen slagen, maar ook net zo makkelijk kunnen mislukken.
Idd een speler kan er niet elke wedstrijd staan, maar op een WK of EK zou dat wel moeten. ( zeker als je kampioen wilt worden )quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:50 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer waar, maar dat compenseert zijn goeie spel het hele toernooi wel.
Je kan niet altijd goed spelen.
Roma of Fiorentina lijken mij nou echt clubjes voor hem.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat de enige optie voor Arjen Inter is.
Want als ie tegen Materazzi moet spelen, dan denk ik dat we Arjen bij het eerste contact een jaar kwijt zijn..
hij mag zo terug komenquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:47 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Die jongen is daar helemaal niet op z'n plaats. Had zeker nog 3 jaar bij PSV door moeten voetballen tot hij geestelijk iets meer gerijpt zou zijn voor die harde cultuur binnen Chelsea.
Vergeet niet dat het maar een jongetje uit het nietige Groningse Bedum is.
gniffelquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ach Mourinho maakt toch van al zijn spelers jankerds...
Guessing edelachtbare.quote:
Ik heb niks tegen de persoon Sibon. Ik vind hem alleen als voetballer ongeschikt. Uiteraard zou ik uit m'n dak gaan als hij de winnende zou maken in de CL finale. Maar in dit topic wordt Robben vanwege zijn schwalbes bekritiseerd. Een hoop mensen die daarop kritiek hebben gaan wel uit hun pannetje als Robben tegen Duitsland een succesvolle schwalbe produceert. Hartstikke hypocriet dus.quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ach kom op man, stel dat Sibon (de PSV-er die jij altijd hebt afgekraakt) de winnende zou maken voor PSV in de Champions League finale... zou je dan ook met je armen over elkaar in je stoel blijven zitten? Zo zwart-wit zit de wereld toch niet in elkaar? Iedereen heeft plus- en minpunten, en de minpunten van Robben zijn gewoon die nare trekjes van hem. Er is toch niks mis mee om daar een wat van te zeggen?
Niet om het een of ander hoor, maar dat doet ie ook.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:55 schreef Ungeheuer het volgende:
Ach, die schwalbes maakte hij al bij Groningen en PSV. Zit een beetje bij zijn spel in opgesloten. Heb het idee dat zn schwalbes nu erg uitvergroot worden, alsof ie aan de lopende band valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |