Dat is nog smeriger iddquote:Op maandag 17 april 2006 22:40 schreef tong80 het volgende:
Ik ben badmeester geweest als vakantiebaantje. Kon iedere dag de drollen uit het pierenbadje vissen.
dan weet ik niet in wat voor vies zwembad jij zitquote:Op maandag 17 april 2006 22:42 schreef Camplo het volgende:
Je ziet dus echt geen donkergeel spul bij iemand vandaan komen lullert.
Heb er wel eens gezeten en met van dat spul kon je testen of er in gepist was en dat was er zeker, maar nooit ook maar een verkleuring gezien. Of het was een badkuipje met 200 liter water at most.quote:Op maandag 17 april 2006 22:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
dan weet ik niet in wat voor vies zwembad jij zit
ze hebben hier gewoon bij kardinge twee soorten..
1 recreatie bad en 1 diep heerlijk helder bad..
je ziet het ook niet na 3minuten meer of zoquote:Op maandag 17 april 2006 22:44 schreef Camplo het volgende:
[..]
Heb er wel eens gezeten en met van dat spul kon je testen of er in gepist was en dat was er zeker, maar nooit ook maar een verkleuring gezien. Of het was een badkuipje met 200 liter water at most.
ik zal nooit vergeten hoe die ene drol door de stroomversnelling ging terwijl er mensen daar zwommenquote:Op maandag 17 april 2006 22:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is nog smeriger idd
ik zie heel soms ze ook wel gewoon door het water Drijven
het gaat me niet om de wetenschappelijke klantquote:Op maandag 17 april 2006 22:48 schreef Vassili_Z het volgende:
Urine bevat geen bacterien
Wat een gezeik om niks
Wees blij dat die zwembadpissende mensen het bad warm houden
quote:Op maandag 17 april 2006 22:50 schreef Foo_niks het volgende:
ongestelde vrouwen ,of die onder water bevallen vind ik ook niet zo fris
ehm ja.quote:Op maandag 17 april 2006 22:55 schreef rena het volgende:
[..]
Ze bevallen ook echt in het zwembad he![]()
En een dag later is het weer vrij zwemmen voor ¤2,50quote:
Lekker warm is dat hequote:Op maandag 17 april 2006 23:05 schreef Maikuuul het volgende:
Boeiend, wow iemand pist in water, je gaat er ook echt dood van.
Ik vind dat wel relax pissen in het water
Incontinent? Op die leeftijd!? Je zal het maar hebben!!quote:Op maandag 17 april 2006 23:16 schreef Tigereve het volgende:
Bah tis nie fris.... maar goed jah je hebt van die mensen en ook mensen die incontinent zijn.
*fap fap fap*quote:Op maandag 17 april 2006 22:55 schreef rena het volgende:
[..]
Haha, word het dan paars ofzo?quote:Op maandag 17 april 2006 23:18 schreef Lan-masters het volgende:
In sommige zwembaden komt er als je pist een kleurstof vrij ofzo en dan ziet iedereen dat je gepist hebt (hoe weet ik dat he)
Ik nie hoor!!!!!! kom zeg.quote:Op maandag 17 april 2006 23:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Incontinent? Op die leeftijd!? Je zal het maar hebben!!
Je zal vast op die manier betrapt zijn.quote:Op maandag 17 april 2006 23:18 schreef Lan-masters het volgende:
In sommige zwembaden komt er als je pist een kleurstof vrij ofzo en dan ziet iedereen dat je gepist hebt (hoe weet ik dat he)
Daar gaat het mij niet eens omquote:Op maandag 17 april 2006 23:42 schreef playsur het volgende:
Check de water/zeik verhouding eens en vergelijk die het gezeik over iets onbenulligs als pissen in t badje.
Tig duizend liters water met afbraakmiddelen tegen wat is het 10 liter zeik?
ik hang 'm er altijd gewoon uitquote:Op maandag 17 april 2006 22:37 schreef veldmuis het volgende:
Ik vind het smerig dat die mensen dan dus door hun zwembroek heen pissen!
Err...wrom niet door de stof heen, moeten ze toch zelf weten?quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:20 schreef Pony-Lover het volgende:
met de zwembroek/badpak naar beneden te pissen en dus niet door de stof heen.
quote:Daar gaat het mij niet eens om
het is smerig om te zien en lees het topic
quote:Op maandag 17 april 2006 22:55 schreef rena het volgende:
[..]
*fap fap fap*quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:19 schreef wise het volgende:
[..]
[afbeelding]
klein zwembad dan.
Dat water was eerst helder
om eerlijk te zijn was dit de eerste keer in mijn fok-carriere dat ik een fap fap fap geplaatst hebquote:
On-topic, ik vind het ook niet smerig als iemand voor me neus zit te schijten zolang hij/zij maar niet spat.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:52 schreef dolle_hond het volgende:
mensen die in t zwembad plassen zijn niet zo irri als mensen die een bommetje naast je hoofd gaan doen
ik heb n privé zwembad....als het seizoen afgelopen is :S en in de achtertuin zit ie ook niet bepaald, eerst 7 km fietsenquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:14 schreef hydrah het volgende:
Daarom hebben mensen het prive zwembad uitgevonden, in de achtertuin bijvoorbeeld.![]()
de rand onderzeiken is viezerquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Pissen in het zwembad is gewoon echt smerig.
Bij ons in de achtertuin is het zwembad altijd bestemd alleen voor genodigden, dus heb je nergens last van.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:17 schreef Death_Angel_89 het volgende:
[..]
ik heb n privé zwembad....als het seizoen afgelopen is :S en in de achtertuin zit ie ook niet bepaald, eerst 7 km fietsen(niet erg
)
maja...k moet ook wel s doodleuk drollen vangen in het peuterbadje.. :S
hoezo? Hun zwempak/zwembroek wordt zo wél schoonquote:Op maandag 17 april 2006 22:37 schreef veldmuis het volgende:
Ik vind het smerig dat die mensen dan dus door hun zwembroek heen pissen!
Ja lekker hoor zwemmen in andermans urine.quote:Op maandag 17 april 2006 22:48 schreef Vassili_Z het volgende:
Wat een gezeik om niks
nee, sorry, ik doe dat nooit.quote:Op maandag 17 april 2006 22:37 schreef Sebasser het volgende:
iedereen doet het wel eens
je bent zo aan het zwemmen en je moet plassen
zwem dan ook niet in de oceaan, want daar pissen en poepen de vissen ook en verorberen de haaien hun smakelijk maaltje, zodat je het bloed daarvan in je mond krijgt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja lekker hoor zwemmen in andermans urine.![]()
Het is vies en als je bedenkt hoe vaak je (onbedoeld) dat piswater in je mond krijgt is het nog veel smeriger.![]()
Net of jij dat nooit gedaan hebt toen je klein wasquote:Op maandag 17 april 2006 22:37 schreef Sebasser het volgende:
nu is het normaal geen probleem met de spullen die ze allemaal in het water stoppen
Tot je bijvoorbeeld onderwater aan het zwemmen bent en je ziet opeens een Donkergele zooi bij iemand vandaan komen
(ook wel ochtendpis)
Dat is echt zo smerig
ik stel voor omdat soort mensen met een bekertje terug te sturen en het er uit te halen of zo![]()
(ja ik snap dat dat niet kan maar het is echt smerig)
mijn klacht is dan ook "Mensen die ochtendpiskleur plassen in het zwembad"
Ik krijg er een stijve plasser vanquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:19 schreef wise het volgende:
[..]
[afbeelding]
klein zwembad dan.
Dat water was eerst helder
Doe ik ook niet en zeker niet in een zwembad.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zwem dan ook niet in de oceaan, want daar pissen en poepen de vissen ook en verorberen de haaien hun smakelijk maaltje, zodat je het bloed daarvan in je mond krijgt.
Zeik toch niet vreselijk man!
Ik heb er nog nooit van gehoord,maar wat een fantastisch idee!quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:31 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb wel eens gehoord dat er zwembaden waar een soort verklikkerchemicalien in het water zitten. als iemand dan in het water plast, krijgt het water om de dader heen een hele felle kleur.
of het waar is weet ik niet, ik heb nooit de behoefte gehad om het uit te testen, maar ik heb van anderen gehoord dat het wel degelijk zo was.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
En over oceanen gesproken...je bent vergeten de ontbindende lijken van verdronken mensen mee te tellen.![]()
Das wel beter ja..Naja, ik kan wel mooi voor openingstijd en na openingstijd gaan zwemmenquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:10 schreef hydrah het volgende:
[..]
Bij ons in de achtertuin is het zwembad altijd bestemd alleen voor genodigden, dus heb je nergens last van.
BIj ons is het water standaard 20 graden, overdekt door middel van een glazen piramide. op 100 meter loop afstand van het huis en 60 meter loop afstand van het gastenhuis.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:26 schreef Death_Angel_89 het volgende:
[..]
Das wel beter ja..Naja, ik kan wel mooi voor openingstijd en na openingstijd gaan zwemment water is bij ons constant rond de 24 enzow..
meer info over bad/prijzen e.d.: http://www.looermark.nl *spam spam* (ik had geen zin om foto's te uploaden en daar staan ook wel foto's op..dus
)
hoe groot huis woon jij wel niet??quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:44 schreef hydrah het volgende:
[..]
BIj ons is het water standaard 20 graden, overdekt door middel van een glazen piramide. op 100 meter loop afstand van het huis en 60 meter loop afstand van het gastenhuis.![]()
ok..school heeft ruzie hier met fok ofzo.. :S ik kan op de een of andere manier mn bericht nie wijzigen...maar diequote:Op woensdag 19 april 2006 10:21 schreef Death_Angel_89 het volgende:
[..]
hoe groot huis woon jij wel niet??enne, foto's?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik krijg er een stijve plasser van*fap fap fap*
verder wil ik mn neus in haar bebloede kut steken, en de placenta er met mn tanden uitrukken
quote:
dus jij zwemt alleen maar in open water waar de drollen je om de benen heen komenquote:Op maandag 17 april 2006 22:39 schreef longinus het volgende:
Daarom ga ik nooit meer zwemmen in een zwembad
je hoeft toch niet perse te zwemmen?quote:Op woensdag 19 april 2006 15:52 schreef WEST het volgende:
[..]
dus jij zwemt alleen maar in open water waar de drollen je om de benen heen komen![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 22:37 schreef Sebasser het volgende:
Whahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 17 april 2006 22:40 schreef tong80 het volgende:
Ik ben badmeester geweest als vakantiebaantje. Kon iedere dag de drollen uit het pierenbadje vissen.
Eigen zeik eerst!quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:14 schreef hydrah het volgende:
Daarom hebben mensen het prive zwembad uitgevonden, in de achtertuin bijvoorbeeld.![]()
Dat is vetquote:Op maandag 17 april 2006 23:18 schreef Lan-masters het volgende:
nee hequote:Op maandag 17 april 2006 22:48 schreef Vassili_Z het volgende:
dierendokterschool?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:39 schreef Muck het volgende:
[..]
nee he
wat onderzoek ik dan in godsnaam op school? dwergpony's?
Bedankt!quote:Op maandag 17 april 2006 22:59 schreef BiMeWet het volgende:
neuken in het zwembad en dan je kwakje zien ronddrijven
Veel rode bieten eten, dan wordt je pis rood. Da's ook wel een stunt, dan lijkt het net of je bloedtquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:58 schreef Emu het volgende:
Wat vind je van deze?
Waarom heeft urine vaak een felgele kleur wanneer je een vitamine B-complex of een multivitaminesupplement hebt ingenomen?
Wanneer je meer wateroplosbare vitamines hebt ingenomen dan het lichaam kan gebruiken, verlaat de overmaat het lichaam via de urine. Dit effect is duidelijk zichtbaar bij riboflavine (vitamine B2), dat van zichzelf een intens gele kleur heeft, waardoor de urine een fellere gele kleur krijgt. Er is geen reden tot bezorgdheid hierover.
Fluopis?![]()
Zaad? Uit jouw 11-jarige piemeltje komt slechts voorvocht!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:26 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb pas geleden nog geneukt in het zwembad, maar ik was mn kwakje kwijtLost zaad op in chloor ofzo
Daar kan heul wel zaad in zittenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zaad? Uit jouw 11-jarige piemeltje komt slechts voorvocht!
quote:Op maandag 17 april 2006 22:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
het gaat me niet om de wetenschappelijke klant
[..]
quote:Op maandag 17 april 2006 22:40 schreef tong80 het volgende:
Vraag me af hoeveel mensen dat soort geintjes daadwerkelijk uithalenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:51 schreef Lonestarr101 het volgende:
Voor als je het bubbelbad voor jezelf alleen wilt hebben: Smokkel een Lion reep mee en laat hem boven komen terwijl je met een beetje vertrokken gezicht zit.... Doet het ook leuk in de glijbaan.
Voor dat neuken zie ik er wel 1quote:
Met die pic doelde ik meer op het in een zwembad pissen.quote:
Bejaardenzweet is ook gewoon pis, dus 't maakt ook niet uit of je nou in het zwembad pist of dat er bejaarden in zwemmen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:21 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ik was laatst zo aan het zwemmen met een vriend van me, en we stonden op het punt om naar huis te gaan. naja, nog ff met stoelen + tafel een terrasje in het water plaatsen om daar ons drinken op te drinkentoen begon zo'n groep oude mensen te zeiken dat we het zwembad kapot maakten enzo. dus ik piste dat hele zwembad vol, toen voelde ik me een stuk beter
Je weet dat sperma gelijk dood gaat in het water?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:26 schreef DemonRage het volgende:
Ik ben een keer klaargekomen in het zwembad toen ik 14 was, een paar weken later 68 mensen zwanger, waarvan zeker 75% onder de 18 was. Twee daarvan zaten bij mij in de klas. Kon m'n lach niet inhouden toen ik het van hun hoorde.
heel matigquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:30 schreef vruitig het volgende:
Wil je een leuke grap horen? JA OK KOMT DIE:
Als je met vrienden aan het zwemmen bent, allemaal wegzwemmen en ééntje laten "hangen" en dan allemaal schreeuwen: "HIJ LOOPT TE PLASSEN!!!" "HIJ LOOPT TE PLASSEN!!!", en allemaal naar de deze persoon wijzen! Leuk jongen.
Dat hangt er ook maar net vanaf. In het Südbad hier hoeft dat bijvoorbeeld helemaal niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:37 schreef kansloze_dertiger het volgende:zwembaden
In Deutschland is het iets minder erg, daar moet je verplicht een badmuts op, (...)
Dat je er per ongeluk een laat vliegen, a lá, maar om nou meteen het andere bad ook te gaan vol schijten...quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:48 schreef TwyLight het volgende:
Er dreef een keer een drol in het zwembad waar ik was
ik ging toen maar in het andere bad
quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat je er per ongeluk een laat vliegen, a lá, maar om nou meteen het andere bad ook te gaan vol schijten...
quote:Op maandag 17 april 2006 22:48 schreef Vassili_Z het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:36 schreef star_gazer het volgende:
Ik poep altijd in het zwembad. Zo'n mooie drijvende parelketting krijg je dan
Idd, veel retards hiero, in de zee pissen, ok, maar gewoon in het zwembadquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:17 schreef ooievaarskop het volgende:
waarom beslist in het zwembad plassen je kunt toch ook gewoon wel naar de wc gaan en dan gewoon in je badpak plassen als je dat zo lekker warm vind
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:46 schreef maduropa het volgende:
[..]
dierendokterschool?
feit is,
als urine bacterien bevat, dan heb je een ontsteking of zo.
Een gezond plasje heeft geen bacterietjes, dus waarschijnlijk onderzoek je de afscheiding van een ontstoken dwergpony.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
Alsof het "gek" is wanneer je zeikt in een zwembad![]()
![]()
Ik zeik zo vaak in het zwembadwater. Zorg ik wel dat ik bij niemand in de buurt ben, dat wel![]()
Zit chloor in, dus de zeik lost zo op.
Heb jij wel tijd voor een baantjequote:Op maandag 17 april 2006 22:40 schreef tong80 het volgende:
Gevalletje smetvrees?quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord,maar wat een fantastisch idee!![]()
![]()
Klein stukje over zwembadwater:
In het water van openbare zwembaden komen micro-organismen en ongewenste stoffen voor, die afkomstig zijn van de huid en afscheidingsproducten van zwemmers. Zwemmers brengen vele verontreinigende stoffen in het water; zoals bacteriën afkomstig uit het speeksel, uitscheidingsproducten, vuil van huid en badkleding, huidweefsel, talg, zweet, neus en keelslijm, haren, cosmetica en ammoniak. Het is vaak te duur om het water in zwembaden schoon te houden door er continu vers water in te laten. Daarnaast blijven dan ook de vetachtige stoffen achter op de wanden van het zwembad. Het water wordt gecirculeerd, hierdoor kunnen de concentraties verontreinigende stoffen en ziekteverwekkers toenemen. Micro-organismen vermenigvuldigen zich en het risico dat men een ziekte oploopt neemt toe.
Bron: http://www.lenntech.com/w(...)erontreinigingen.htm
En dan hebben ze urine er nog niet eens bij vermeld.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |