quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
Alsof het "gek" is wanneer je zeikt in een zwembad![]()
![]()
Ik zeik zo vaak in het zwembadwater. Zorg ik wel dat ik bij niemand in de buurt ben, dat wel![]()
Zit chloor in, dus de zeik lost zo op.
Heb jij wel tijd voor een baantjequote:Op maandag 17 april 2006 22:40 schreef tong80 het volgende:
Ik ben badmeester geweest als vakantiebaantje. Kon iedere dag de drollen uit het pierenbadje vissen.
Gevalletje smetvrees?quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord,maar wat een fantastisch idee!![]()
![]()
Klein stukje over zwembadwater:
In het water van openbare zwembaden komen micro-organismen en ongewenste stoffen voor, die afkomstig zijn van de huid en afscheidingsproducten van zwemmers. Zwemmers brengen vele verontreinigende stoffen in het water; zoals bacteriën afkomstig uit het speeksel, uitscheidingsproducten, vuil van huid en badkleding, huidweefsel, talg, zweet, neus en keelslijm, haren, cosmetica en ammoniak. Het is vaak te duur om het water in zwembaden schoon te houden door er continu vers water in te laten. Daarnaast blijven dan ook de vetachtige stoffen achter op de wanden van het zwembad. Het water wordt gecirculeerd, hierdoor kunnen de concentraties verontreinigende stoffen en ziekteverwekkers toenemen. Micro-organismen vermenigvuldigen zich en het risico dat men een ziekte oploopt neemt toe.
Bron: http://www.lenntech.com/w(...)erontreinigingen.htm
En dan hebben ze urine er nog niet eens bij vermeld.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |