Bejaardenzweet is ook gewoon pis, dus 't maakt ook niet uit of je nou in het zwembad pist of dat er bejaarden in zwemmen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:21 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ik was laatst zo aan het zwemmen met een vriend van me, en we stonden op het punt om naar huis te gaan. naja, nog ff met stoelen + tafel een terrasje in het water plaatsen om daar ons drinken op te drinkentoen begon zo'n groep oude mensen te zeiken dat we het zwembad kapot maakten enzo. dus ik piste dat hele zwembad vol, toen voelde ik me een stuk beter
Je weet dat sperma gelijk dood gaat in het water?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:26 schreef DemonRage het volgende:
Ik ben een keer klaargekomen in het zwembad toen ik 14 was, een paar weken later 68 mensen zwanger, waarvan zeker 75% onder de 18 was. Twee daarvan zaten bij mij in de klas. Kon m'n lach niet inhouden toen ik het van hun hoorde.
heel matigquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:30 schreef vruitig het volgende:
Wil je een leuke grap horen? JA OK KOMT DIE:
Als je met vrienden aan het zwemmen bent, allemaal wegzwemmen en ééntje laten "hangen" en dan allemaal schreeuwen: "HIJ LOOPT TE PLASSEN!!!" "HIJ LOOPT TE PLASSEN!!!", en allemaal naar de deze persoon wijzen! Leuk jongen.
Dat hangt er ook maar net vanaf. In het Südbad hier hoeft dat bijvoorbeeld helemaal niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:37 schreef kansloze_dertiger het volgende:zwembaden
In Deutschland is het iets minder erg, daar moet je verplicht een badmuts op, (...)
Dat je er per ongeluk een laat vliegen, a lá, maar om nou meteen het andere bad ook te gaan vol schijten...quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:48 schreef TwyLight het volgende:
Er dreef een keer een drol in het zwembad waar ik was
ik ging toen maar in het andere bad
quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat je er per ongeluk een laat vliegen, a lá, maar om nou meteen het andere bad ook te gaan vol schijten...
quote:Op maandag 17 april 2006 22:48 schreef Vassili_Z het volgende:
Wees blij dat die zwembadpissende mensen het bad warm houden
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:36 schreef star_gazer het volgende:
Ik poep altijd in het zwembad. Zo'n mooie drijvende parelketting krijg je dan
Idd, veel retards hiero, in de zee pissen, ok, maar gewoon in het zwembadquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:17 schreef ooievaarskop het volgende:
waarom beslist in het zwembad plassen je kunt toch ook gewoon wel naar de wc gaan en dan gewoon in je badpak plassen als je dat zo lekker warm vind
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:46 schreef maduropa het volgende:
[..]
dierendokterschool?
feit is,
als urine bacterien bevat, dan heb je een ontsteking of zo.
Een gezond plasje heeft geen bacterietjes, dus waarschijnlijk onderzoek je de afscheiding van een ontstoken dwergpony.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |