Das wel beter ja..Naja, ik kan wel mooi voor openingstijd en na openingstijd gaan zwemmenquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:10 schreef hydrah het volgende:
[..]
Bij ons in de achtertuin is het zwembad altijd bestemd alleen voor genodigden, dus heb je nergens last van.
BIj ons is het water standaard 20 graden, overdekt door middel van een glazen piramide. op 100 meter loop afstand van het huis en 60 meter loop afstand van het gastenhuis.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:26 schreef Death_Angel_89 het volgende:
[..]
Das wel beter ja..Naja, ik kan wel mooi voor openingstijd en na openingstijd gaan zwemment water is bij ons constant rond de 24 enzow..
meer info over bad/prijzen e.d.: http://www.looermark.nl *spam spam* (ik had geen zin om foto's te uploaden en daar staan ook wel foto's op..dus
)
hoe groot huis woon jij wel niet??quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:44 schreef hydrah het volgende:
[..]
BIj ons is het water standaard 20 graden, overdekt door middel van een glazen piramide. op 100 meter loop afstand van het huis en 60 meter loop afstand van het gastenhuis.![]()
ok..school heeft ruzie hier met fok ofzo.. :S ik kan op de een of andere manier mn bericht nie wijzigen...maar diequote:Op woensdag 19 april 2006 10:21 schreef Death_Angel_89 het volgende:
[..]
hoe groot huis woon jij wel niet??enne, foto's?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik krijg er een stijve plasser van*fap fap fap*
verder wil ik mn neus in haar bebloede kut steken, en de placenta er met mn tanden uitrukken
quote:
dus jij zwemt alleen maar in open water waar de drollen je om de benen heen komenquote:Op maandag 17 april 2006 22:39 schreef longinus het volgende:
Daarom ga ik nooit meer zwemmen in een zwembad
je hoeft toch niet perse te zwemmen?quote:Op woensdag 19 april 2006 15:52 schreef WEST het volgende:
[..]
dus jij zwemt alleen maar in open water waar de drollen je om de benen heen komen![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 22:37 schreef Sebasser het volgende:
iedereen doet het wel eens
je bent zo aan het zwemmen en je moet plassen
Whahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 17 april 2006 22:40 schreef tong80 het volgende:
Ik ben badmeester geweest als vakantiebaantje. Kon iedere dag de drollen uit het pierenbadje vissen.
Eigen zeik eerst!quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:14 schreef hydrah het volgende:
Daarom hebben mensen het prive zwembad uitgevonden, in de achtertuin bijvoorbeeld.![]()
Dat is vetquote:Op maandag 17 april 2006 23:18 schreef Lan-masters het volgende:
In sommige zwembaden komt er als je pist een kleurstof vrij ofzo en dan ziet iedereen dat je gepist hebt (hoe weet ik dat he)
nee hequote:Op maandag 17 april 2006 22:48 schreef Vassili_Z het volgende:
Urine bevat geen bacterien
dierendokterschool?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:39 schreef Muck het volgende:
[..]
nee he
wat onderzoek ik dan in godsnaam op school? dwergpony's?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |