abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37050867
"Ik koop die koffie ook niet meer"

.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_37050875
Oh, en Lydia is een hoer en Jennifer moet dood. Leve Douwe.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_37051556
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:14 schreef golfer het volgende:

[..]

Jawel, 18 maanden gezeten:

http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=dma04022005_003
Nou lijkt me niet, nieuwsbericht is van 04/02/2005, dan ken je dus nooit 18 maanden gezeten hebben. Zeker niet als je bedenkt dat ER al 3 maanden???? geleden is opgenomen.
pi_37053375
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat een fantastische uitzending!!!

Ilona eruit....die verwachtte je niet

Lydia en Mick zijn gewoon exact hetzelfde...spelen met gevoel. Niet meer met kracht.

Ryan en die ouwe taart van een jennifer kunnen alleen maar zeiken. Die frank brengt het nog gewoon netjes en blijft ook gewoon netjes. Maar die Jennifer..hoe zij het ook zegt "ik ga die koffie ook niet meer drinken" .... hoe gemeen ben je dan om gewoon zoiets te verzinnen, laat staan hardop te roepen

Ik hoop dat Douwe het redt zodat hij Jennifer of Ryan kan uit- ...echt....

maar ik kan niet wachten tot volgende week
Ik kon het niet beter verwoorden!

Jennifer
pi_37053427
Mensen die ver gaan komen.

Frank
Melvin
Pieter

Outsider
Richard ( hij is toch wel erg oud geworden)

Grijze muis die ver gaat komen omdat ze niks zegt en daarom vergeten wordt.
Karin

Oervervelend en daarom vermakeijk om naar te kijken
- Jennifer
- Lydia
- Mick
- Ryan

Iemand die ik het gun om ver te komen maar in het verkeerde team zit en daar de dupe van gaat worden:

Maxime
Dat is eens wat anders...
  dinsdag 18 april 2006 @ 08:48:55 #281
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_37053814
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:34 schreef Svensational het volgende:
Oh, en Lydia is een hoer en Jennifer moet dood. Leve Douwe.
tis kort maar krachtig maar o zo waar..

die foto's van ilona
don't give me that fucking bullshit
  dinsdag 18 april 2006 @ 09:15:54 #282
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37054143
Kijkcijfers trekken weer wat aan, 666.000 kijkers, voor Talpa verre van slecht.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_37057196
Het wordt steeds leuker.

[ Bericht 86% gewijzigd door Mr_Romano op 18-04-2006 12:15:41 ]
http://www.dvdkijker.nl - DVD Prijsvergelijk (R2 UK)
  dinsdag 18 april 2006 @ 11:56:08 #284
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_37057407
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 09:15 schreef BVO het volgende:
Kijkcijfers trekken weer wat aan, 666.000 kijkers, voor Talpa verre van slecht.
Maar gelden daar ook de mensen die nog later terugkijken op internet. Want dat doe ik dus altijd....
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  dinsdag 18 april 2006 @ 12:41:45 #285
16715 Mylene
*schatje*
pi_37058525
quote:
Op maandag 17 april 2006 23:56 schreef BVO het volgende:
Melvin is geen Belg.

Oh, ik vind het eigenlijk wel leuk, dat het wat harder gespeeld wordt . Mick moet alleen niet aankomen met praatjes als 'de zwakste moet weg' en 'Lydia moet ook een kans krijgen', das natuurlijk onzin.
Voor de ene deelnemer is het fysieke belangrijk en voor de ander het sociale gebeuren. Ilona was zwak wat betreft dat laatste. Als ze daar wat meer werk van had gemaakt had ze er misschien nog ingezeten.
pi_37059597
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 11:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Maar gelden daar ook de mensen die nog later terugkijken op internet. Want dat doe ik dus altijd....
Nee, uiteraard niet. Zover zijn ze nog lang niet bij de Stichting KijkOnderzoek. Ik denk dat het ook nog redelijk marginaal is. Opnemen en later kijken zit er ook niet in. Is ook niet te doen want de kijkcijfers worden de volgende ochtend na de uitzending bekend gemaakt. Video/DVD/HD/internet kun je een maand later nog kijken.
pi_37060930
Ilona eruit!!!! Ongelovelijk zeg die zag ik niet aankomen Ik vind haar dus echt een survival en zoals ze zelf ook al zei: dankzij haar hadden ze eten, maar ja het zal toch niet alleen door Lydia's charmeoffensief, kontjedraaien en pussypower gekomen zijn dat ze Ilona eruit stemmen??

Die Douwe Ene kant had hij gelijk (ik zou ook denken, nou dan zwem je toch zelf maar) maar je moet natuurlijk wel een beetje sociaal blijven in een team (middelvinger!) Oh ja en die ene trut mocht ik meteen niet (ken haar niet, gemist toen) maar ik erger me meer en meer aan haar! (Jennifer?)
  dinsdag 18 april 2006 @ 14:06:37 #288
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_37061036
om mezelf maar even te quoten
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:05 schreef flyguy het volgende:
ik wil even kwijt dat ik die Jennifer een kuthoer vind en dat ze teveel in beeld kwam...
graag wil ik bij deze jennifer maar tot bitch bombaderen, lydia tot slet(een hoer verdiend er nog wat aan) en ryan tot anal-fistfuck buddy van jennifer
The more debt, the better
pi_37061271
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:17 schreef Molletje het volgende:
Mick heeft z'n pimpin' skills in de tussentijd flink verbeterd. Waar die in zijn eerste expeditie de lompe idioot was, is die nu de gladde manipulator
Helemaal mee eens. Ik vind de man een galbak eerste klas, maar hij speelt het eersteklas. Melvin overigens ook, die blijft lekker undercover, laat Mick het vieze werk doen en stemt vrolijk met m mee.. Ik vrees voor Maxime. En ik wil geloof ik niet weten hoe ver Lydia en Fleur zullen gaan om hun plek te behouden.

Heel jammer van Ilona, maar ze is stukgelopen op tactiek.
pi_37061431
quote:
Op maandag 17 april 2006 23:44 schreef tong80 het volgende:
Heben jullie niet ook het idee dat er een adder onder het gras zit en de bewoners die eruit moeten worden gestemd nog ergens op een afgelegen plek bivakkeren ?

Ik hoop het in ieder geval
pi_37061577
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:41 schreef schatje het volgende:

[..]

Voor de ene deelnemer is het fysieke belangrijk en voor de ander het sociale gebeuren. Ilona was zwak wat betreft dat laatste. Als ze daar wat meer werk van had gemaakt had ze er misschien nog ingezeten.
Dat 'sociale' gebeuren is volgens jou dus dat Ilona meer met haar kontje/tieten moest gaan wiebelen zodat ze in de smaak viel bij apen als Melvin en Mick? Ja ik noem ze apen omdat ze nogal doorzichtig met hun lul hebben gestemd....

Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
  dinsdag 18 april 2006 @ 14:27:31 #292
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_37061721
Heel jammer en volledig onterecht van Ilona. Ik was er echt even beduusd van. Die meid is echt top!

Volgende week gaat m.i. Maxime of Douwe er uit. En van Douwe vind ik t nog terecht ook. Je kunt niet in een nieuwe expeditie blijven teren op je status van de vorige.
Spoilers!
pi_37062037
Argh, weer gemist

Wordt het nog een keer herhaald eze week?
A mind with a heart of it's own
pi_37062146
Volgens mij niet op tv. Wel op www.talpa.tv.
Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
  dinsdag 18 april 2006 @ 14:50:17 #295
44906 merino
World of Sleepers
pi_37062391
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:23 schreef Trance_X het volgende:

[..]

Dat 'sociale' gebeuren is volgens jou dus dat Ilona meer met haar kontje/tieten moest gaan wiebelen zodat ze in de smaak viel bij apen als Melvin en Mick? Ja ik noem ze apen omdat ze nogal doorzichtig met hun lul hebben gestemd....
typische oude generatie ER opmerking *zucht
het spel gaat veranderen
welcome outwit, outplay, outlast
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_37062602
Het was weer amusant.

Wel erg lullig voor Ilona, was toch een van m'n favorieten!

Ook raar dat Mick zegt dat ie de zwaksten eruit stemt en dat nu niet meer nakomt.... en dat Maxime zei dat Lydia psychologie studeert terwijl ze toerisme studeert..... en die uitspraak van "kop om op te kakken" was helemaal geweldig!

Trouwens, waarom duurt deze expeditie maar 30 dagen, terwijl de vorigen 60 of meer dagen duurden?
pi_37062606
ik wil graag mee doen

Seeker: Maxime (Noord) - Frank (Zuid)
Joop: Melvin (Noord) - Ilona (Noord) #15
Molletje: Frank (Zuid) - Karin (???)
anita_sabrina: Frank (zuid) - Veronique (zuid)
pi_37063003
Oja, die grijns van Maxime op de boot was wel erg lachen
pi_37064343
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:50 schreef merino het volgende:

[..]

typische oude generatie ER opmerking *zucht
het spel gaat veranderen
welcome outwit, outplay, outlast
Waarom denk je dat het veranderen gaat? De enige verandering is dat deze expeditie 30 dagen duurt ipv de gebruikelijk 47. Ook wordt het harder en moeilijker maar daar heb ik nog niets van gezien. En de spellen worden gerecyled, dus ook daar geen verandering. En dat Lydia Mick en Melvin loopt op te geilen is puur een wanhoopsdaad omdat ze weet dat ze de zwakste schakel is. Ik denk echt niet dat het haar lukt als de teams over een paar afleveringen gaan fuseren (of ik moet iets hebben gemist?)
Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:02:22 #300
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37064375
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:41 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik vond Ilona sociaal helemaal niet zo zwak. Okay, ze deed niet mee aan dat opgegeil van Lydia, maar ik heb haar sociaal niet zwak gezien hoor.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')