Zo, dat was een spannende aflevering zeg. Ik moet zeggen jammer dat Ilona eruit is, dat verdiende ze niet. Maar daar gaat dus wel de 1ste kandidaat van Joopquote:Op maandag 10 april 2006 19:06 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Oh ik en mijn neef hebben 2 spelers gekozen van wie wij denken dat ze heel ver gaan komen.
Seeker: Maxime (Noord) - Frank (Zuid)
Joop: Melvin (Noord) - Ilona (Noord)
het gemiddelde van de eind rankings van de 2 spelers bepaald wie het het beste heeft voorspelt, en dus wint.
nog fokkers die denken het beter te weten?![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 21:51 schreef Bruce117 het volgende:
Zo, even wat groepjes gemaakt.
Toppers:
Maxime
Frank
Frank en Karinquote:Op maandag 17 april 2006 23:08 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Zo, dat was een spannende aflevering zeg. Ik moet zeggen jammer dat Ilona eruit is, dat verdiende ze niet. Maar daar gaat dus wel de 1ste kandidaat van JoopGrappig trouwens dat zijn andere deelnemer er gedeeltelijk voor zorgde dat ze eruit ging
![]()
Maxime is echter nu ook in de gevarenzone. Ik zet mijn hoop op de verdwijnende mensen, en ik hoop dan ook dat Maxime van de aardbodem verdwijnt óf dat ze de eliminatieproef eens winnen!
Frank gaat nog steeds super!
Nog mensen die mee willen doen? nu even snel zeggen dan
[..]
![]()
Goede smaak![]()
Ik vind juist dat deze serie dichterbij survivor staat dan ooit tevoren. Vooral Mick met z'n alliance. Als Maxime de volgende wordt is dit helemaal het gevalquote:Op maandag 17 april 2006 23:08 schreef merino het volgende:
het valt me met deze aflevering wederom heel erg op hoe ER van Survivor veschilt. Inclusief de beleving van het publiek.
In Survivor zou Ilona er meteen, zonder mededogen uit gestemt worden omdat ze een gevaar is als sterke kandidaat...
Mick speelt voortreffelijkquote:Op maandag 17 april 2006 23:13 schreef trepper het volgende:
[..]
Ik vind juist dat deze serie dichterbij survivor staat dan ooit tevoren. Vooral Mick met z'n alliance. Als Maxime de volgende wordt is dit helemaal het geval
Dat gaf Ernst-Paul van tevoren ook al aan, dat zal alleen nog maar meer worden deze serie.quote:Op maandag 17 april 2006 23:13 schreef trepper het volgende:
[..]
Ik vind juist dat deze serie dichterbij survivor staat dan ooit tevoren.
ik kan het helaas niet vaak volgen. Maar fijn om te horen dat Mick het goed doetquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 23:44 schreef tong80 het volgende:
Heben jullie niet ook het idee dat er een adder onder het gras zit en de bewoners die eruit moeten worden gestemd nog ergens op een afgelegen plek bivakkeren ?
quote:
Ik vind het sowieso stom bij dat soort spellen dat er mensen uit moeten.quote:Op maandag 17 april 2006 23:44 schreef tong80 het volgende:
Heben jullie niet ook het idee dat er een adder onder het gras zit en de bewoners die eruit moeten worden gestemd nog ergens op een afgelegen plek bivakkeren ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |