En jij bent blind... Lelijke koeienogen en een peerdebekquote:Op maandag 17 april 2006 22:15 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dat was me nog niet opgevallen maar goed jij bent een vrouw![]()
![]()
Dan wachten we vol spanning op de foto's van je vriendin/vrouw. Of heb je die niet?quote:Op maandag 17 april 2006 22:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
En jij bent blind... Lelijke koeienogen en een peerdebek
V.
quote:Op maandag 17 april 2006 22:17 schreef Verbal het volgende:
Als ik Maxime was, zou ik het vuur 's nachts effe lekker uitpissen. Kijken of ze zich nog weten te redden.
V.
Er rijden gelukkig geen auto's waar hij zijn slachtoffers voor kan gooien.quote:Op maandag 17 april 2006 22:18 schreef Marble het volgende:
Ja, want er staan allemaal dure stereo-installaties op zo'n onbewoond eiland. Die zou ie zomaar kunnen jatten!.
Denk je nou echt dat ie Karin of zo midden in de nacht de keel door gaat snijden met zo'n hakmes dat ze normaal gebruiken om de kokosnoten in mootjes te hakken?
Wat heeft dat er precies mee te makenquote:Op maandag 17 april 2006 22:20 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dan wachten we vol spanning op de foto's van je vriendin/vrouw.
Nou je roept meteen met een agressief toontje dat ik blind benquote:Op maandag 17 april 2006 22:21 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat heeft dat er precies mee te maken
V.
Nee natuurlijk niet maar in het verleden, bij De Bus b.v., mocht je geen strafblad hebben.quote:Op maandag 17 april 2006 22:18 schreef Marble het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ie Karin of zo midden in de nacht de keel door gaat snijden met zo'n hakmes dat ze normaal gebruiken om de kokosnoten in mootjes te hakken?
'agressief'quote:Op maandag 17 april 2006 22:24 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nou je roept meteen met een agressief toontje dat ik blind ben![]()
Ik ben niet blind, want ik zie dat Lydia een rotkop heeft. En dat mijn vriendin op alle fronten beter en leuker is dan die druipgrot. En nee, ik plaats uit principe geen foto's van mijn vriendin. Nooit gedaan en dat gaat nu zeker niet gebeuren voor iemand die alleen zijn stiff one-eye gebruiktquote:dan kan ik ook beoordelen hoe blind jij bent![]()
quote:
Dat dusquote:Op maandag 17 april 2006 22:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik constateer gewoon dat je geen ogen in je kop hebt![]()
[..]
Ik ben niet blind, want ik zie dat Lydia een rotkop heeft. En dat mijn vriendin op alle fronten beter en leuker is dan die druipgrot. En nee, ik plaats uit principe geen foto's van mijn vriendin. Nooit gedaan en dat gaat nu zeker niet gebeuren voor iemand die alleen zijn stiff one-eye gebruikt
V.
Zegquote:Op maandag 17 april 2006 21:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Karin ook, komt geen zinnig woord uit.
Melvin speelt het veel gehaaider dan menigeen denkt, deed 'ie vorige keer ook, hij gaat heel ver komen.quote:Op maandag 17 april 2006 22:08 schreef mbn het volgende:
Mooi, hoogmoed komt voor de val.
En Melvin speelt het spel werkelijk geniaal. Zou me niks verbazen als Maxime straks door Melvin bij de groep wordt gehaald en Melvin dus zo zijn eigen positie verbetert.
Doe eens lief tegen je Inge & Lien maatjequote:Op maandag 17 april 2006 22:36 schreef BVO het volgende:
[..]
ZegTom_Tom-
, Karin is toevallig leuker dan die rest bij elkaar
!
Karin is nóg tofferquote:Op maandag 17 april 2006 22:44 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen je Inge & Lien maatje![]()
![]()
Mja, dat heeft alleen weinig met Lydia te maken, aangezien ze het vanuit een héél andere motivatie deed.quote:Op maandag 17 april 2006 22:49 schreef Hilary het volgende:
“Je wilt zien hoever je kunt gaan”
Ilona is 25 en woont in Amsterdam. Deze Polyvalent medewerker met een Indische achtergrond is vriendelijk, intelligent en welbespraakt. En “one tough cookie”, want ze heeft het in de expeditie van 2003 tot de derde plaats weten te schoppen. Maar we kennen haar vooral van haar confrontaties met Björn. En natuurlijk van haar spierwitte billen, die ze heel Nederland en België liet zien. Dit terwijl ze vrolijk rijmde: " Ik drink melk uit een kokosnoot en dat doe ik met mijn billen bloot". Ilona is goed in evenwicht, dus als het op de balk aankomt, is zij een grote kanshebber.
van de robinson-site
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |