quote:Op maandag 17 april 2006 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Met zo'n sexy strafblad voor doodslag en zo. *zucht* Daar hou ik van in een man.![]()
Al met al. geen strafblad dusquote:Op maandag 17 april 2006 22:07 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet bewezen...
Dat is wat anders![]()
Volgens mij heeft hij gezeten ervoor..quote:Op maandag 17 april 2006 22:07 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet bewezen...
Dat is wat anders![]()
"Oeps, sorry, was dat jouw leven? Ik zal er niet meer mee spelen! Promise!" De rakker.quote:Op maandag 17 april 2006 22:07 schreef Marble het volgende:
[..]
Ach, dat zijn ook maar belhamelstreken.
Mick heeft Melvin al gebrainwasht hoor (vooruitblik volgende week). Die gaat ook op Maxime stemmen mochten ze weer een proef verliezen.quote:Op maandag 17 april 2006 22:08 schreef mbn het volgende:
Mooi, hoogmoed komt voor de val.
En Melvin speelt het spel werkelijk geniaal. Zou me niks verbazen als Maxime straks door Melvin bij de groep wordt gehaald en Melvin dus zo zijn eigen positie verbetert.
Jeniffer kan ik me niet echt herinneren als zo'n extreem verbitterd zeikwijf zoals ze nu is.. vraag me af waarom die zo veranderd is..quote:Op maandag 17 april 2006 22:09 schreef trepper het volgende:
Ik vind het toch wel apart hoe sommige mensen op een totaal andere manier deze expeditie beleven als hun vorige.
Zo'n Melvin bijvoorbeeld was echt een robinson pur sang de vorige keer en nu gaat ie taktisch lopen stemmen en houd ie de zwakste erin. Niet dat dat erg is maar vind het wel apart. Hetzelfde geld trouwens voor Fleur. Het is wel duidelijk dat Mick zijn alliancegroepje heeft samengesteld en dat ie iedereen die daar niet bij hoort wegstemd. Dat hele "ik stem voor de zwakste schakel" is totale bullshit. Maxime is waarschijnlijk de volgende.
In het andere kamp begonnen ze allemaal wel heel lang tegen Douwe door te zeiken. Met name Jennifer en Ryan bleven zeiken. Maar nu andere kampleden dat zien zal deze groep ook wel uitelkaar vallen. Ik denk dat naast Douwe nu ook Jennifer moet oppassen. Die Jennifer is trouwens al een stuk minder geliefd hier dan de vorige keer.
Ilona en Maxime zijn sociaal gezien dan ook de zwakste schakels in dat kamp, echte outcasts. Dus hij stemt wel degelijk nog steeds de zwakste schakels eruit, alleen niet meer louter fysiek maar nu ook sociaal.quote:Op maandag 17 april 2006 22:09 schreef trepper het volgende:
Het is wel duidelijk dat Mick zijn alliancegroepje heeft samengesteld en dat ie iedereen die daar niet bij hoort wegstemd. Dat hele "ik stem voor de zwakste schakel" is totale bullshit. Maxime is waarschijnlijk de volgende.
Maxime heeft gelijk: ze heeft echt een kutkopquote:Op maandag 17 april 2006 22:12 schreef ItaloDancer het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Alvast voor in de volgende OP![]()
Een hoofd om op te kakkenquote:Op maandag 17 april 2006 22:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Maxime heeft gelijk: ze heeft echt een kutkop.
Ik vind het wel meevallen.quote:Op maandag 17 april 2006 22:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat was me nog niet opgevallen maar goed jij bent een vrouwquote:Op maandag 17 april 2006 22:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
En nu is ie weer vrij en de ster van deze expeditie. Een genot om naar te kijken, à la Koen uit De Bus 2.quote:Op maandag 17 april 2006 22:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Jawel, 18 maanden gezeten:
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=dma04022005_003
Ja, da's ook weer zoquote:Op maandag 17 april 2006 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen.
Maxime heeft zelf ook een rotkop vind ik.
Dat je mee mag doen met een strafblad verbaast mequote:Op maandag 17 april 2006 22:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Jawel, 18 maanden gezeten:
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=dma04022005_003
heeft ie waarschijnlijk in de bak geleerdquote:Op maandag 17 april 2006 22:17 schreef Molletje het volgende:
Mick heeft z'n pimpin' skills in de tussentijd flink verbeterd. Waar die in zijn eerste expeditie de lompe idioot was, is die nu de gladde manipulator
Ja, want er staan allemaal dure stereo-installaties op zo'n onbewoond eiland. Die zou ie zomaar kunnen jatten!quote:Op maandag 17 april 2006 22:16 schreef pos het volgende:
[..]
Dat je mee mag doen met een strafblad verbaast me![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |