Zou geweldig zijn!! The Revengequote:Op maandag 17 april 2006 21:46 schreef TheVulture het volgende:
"sociaal niveau" uit de mond van Lydia betekent "de hoer spelen"
Iets zegt me dat we de afvallers nog terug gaan zien, maar ik denk dat die heel bewust buiten beeld worden gehouden om de verrassing groter te maken, ook voor ons.
En ik gun Ernestine en Ilona hun revanche op Mick
Dat heb ik nou ook. Ze gaan op zo'n rare manier weg. Ik geloof heilig in het afvallerseiland.quote:Op maandag 17 april 2006 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Iets zegt me dat we de afvallers nog terug gaan zien, maar ik denk dat die heel bewust buiten beeld worden gehouden om de verrassing groter te maken, ook voor ons.
En ik gun Ernestine en Ilona hun revanche op Mick
quote:Op maandag 17 april 2006 21:46 schreef RedRoses het volgende:
Wat een slet die Lydia.. Aah ben zo boos..
Wel lachen zoals Ilona dat uitlegde: "Ik ben gewoon niet iemand die dr doos laat zien aan de mannen"
Wiequote:Op maandag 17 april 2006 21:48 schreef Bruce117 het volgende:
Pieter is vandaag ook niet tot nauwelijks in beeld geweest.
primitieve oerdriften a la Mlevin en Mickquote:Op maandag 17 april 2006 21:48 schreef OldSchoolFool het volgende:
Godzijdank zit Lydia er nog in want GODDAMN wat een lekkere ASS heeft dat wijf!!!!!!!!!!!!!!:D:D
Mick had toch een vrouw of was die bij 'm weggegaanquote:Op maandag 17 april 2006 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zouden Mick en Lydia dan het setje van de Expeditie worden?
dan kan hij haar daarna verradenquote:Op maandag 17 april 2006 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zouden Mick en Lydia dan het setje van de Expeditie worden?
Nee hoor hij heeft een paaldanseresvriendin en kindquote:Op maandag 17 april 2006 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mick had toch een vrouw of was die bij 'm weggegaan
Mick ziet potentie in de ass van Lydia voor zijn paaldans clubquote:Op maandag 17 april 2006 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mick had toch een vrouw of was die bij 'm weggegaan
quote:Op maandag 17 april 2006 21:55 schreef Roi het volgende:
Mike ziet Lydia wel zitten voor in zijn bordeel!
Zo was ze toen dus ook al. Ik heb nooit begrepen waarom jij haar al die jaren zo hebt lopen ophemelen, volgens mij heb je haar in je herinnering rooskleuriger voorgesteld dan ze werkelijk was/is.quote:Op maandag 17 april 2006 21:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jennifer was erg tof, maar ze valt me nu een beetje tegen..
Ja, daarom ligt ze er nu ook uit. Omdat ze het allemaal zo goed snapt.quote:Op maandag 17 april 2006 21:57 schreef Flem het volgende:
Ilona is een topper, snapt het allemaal
Ze is ook lesbisch.quote:Op maandag 17 april 2006 21:55 schreef haagse_elfje het volgende:
ilona zit tenminste niet achter die mannen aan, ze deed wat ze moest doen en daar word ze door een paar geile hitsige mannen op afgerekent....
daarom juist... alleen maar omdat ze dan niet met haar tieten loopt te zwaaien heeft die lelijke pooier haar eruit gestuurd....quote:
Daarom wonnen Frank, Richard en Marnix de laatste paar seizoenen ook. Omdat ze zo leuk met de kontjes konden wiegen.quote:Op maandag 17 april 2006 21:59 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja, daarom ligt ze er nu ook uit. Omdat ze het allemaal zo goed snapt.
Ze heeft dus juist he-le-maal niets van het spelletje begrepen. Lydia wel.
Maar je hebt wel wat meer aan iemand die voor vuur en eten kan zorgen dan voor iemand die een met haar kont en tieten kan schudden. Lijkt mij.quote:Op maandag 17 april 2006 21:59 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja, daarom ligt ze er nu ook uit. Omdat ze het allemaal zo goed snapt.
Ze heeft dus juist he-le-maal niets van het spelletje begrepen. Lydia wel.
Dat doet bij de Eilandraad niet terzake.quote:Op maandag 17 april 2006 22:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar je hebt wel wat meer aan iemand die voor vuur en eten kan zorgen dan voor iemand die een met haar kont en tieten kan schudden. Lijkt mij.
Laat dat "je" maar weg....quote:Op maandag 17 april 2006 22:01 schreef haagse_elfje het volgende:
maar goed ja Richard dat kontje van hem whooohoooo
Ik vind het zo'n schatje.quote:Op maandag 17 april 2006 22:02 schreef schatje het volgende:
Toch mag ik Mick wel. Ik vind het wel grappig hoe hij het spel speelt. De gluiperd.
Dat is mij na vandaag ook wel duidelijk geworden inderdaad.quote:Op maandag 17 april 2006 22:02 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat doet bij de Eilandraad niet terzake.
Met zo'n sexy strafblad voor doodslag en zo. *zucht* Daar hou ik van in een man.quote:Op maandag 17 april 2006 22:03 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n schatje.. Echt zo'n ondeugende kwajongen. Superschattig
![]()
![]()
.
afaik is ie daar van vrijgesprokenquote:Op maandag 17 april 2006 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Met zo'n sexy strafblad voor doodslag en zo. *zucht* Daar hou ik van in een man.![]()
Ik denk en hoop het ook.quote:Op maandag 17 april 2006 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Ach, dat zijn ook maar belhamelstreken.quote:Op maandag 17 april 2006 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Met zo'n sexy strafblad voor doodslag en zo. *zucht* Daar hou ik van in een man.![]()
Volgens mij was het niet bewezen...quote:Op maandag 17 april 2006 22:05 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
afaik is ie daar van vrijgesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |