quote:Op maandag 17 april 2006 21:56 schreef Steve-O het volgende:
187 on the undercover 5O
Meer blauw op straatquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 21:07 schreef pberends het volgende:
Wannabe-moderators!
quote:Op maandag 17 april 2006 21:07 schreef pberends het volgende:
Wannabe-moderators!
Die komt donderdag vast weer voorbij, bij ingang Noordquote:Op maandag 17 april 2006 21:53 schreef Juninho het volgende:
Je staat voor lul!
Bij de politie moet je zijn
Je staat voor lul, voor 100.000 mensen
Die je allemaal je graf in wensen!
zorg jij dan maar dat je een pet krijgt die NIET over je oren zakt....quote:Op maandag 17 april 2006 22:28 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
en nou zeggen als tie voor je staat!!! ik vindt dit wel vererend aangezien ik maandag te horen krijg of ik straks ook een politie-man ben!!
Ajacied?quote:Op maandag 17 april 2006 22:54 schreef Camplo het volgende:
[..]
Die komt donderdag vast weer voorbij, bij ingang Noord![]()
Je spelling en taalgebruik zijn blijkbaar geen issue bij de sollicitatie?quote:Op maandag 17 april 2006 22:28 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
en nou zeggen als tie voor je staat!!! ik vindt dit wel vererend aangezien ik maandag te horen krijg of ik straks ook een politie-man ben!!
nee.. woutquote:Op maandag 17 april 2006 23:00 schreef Mustard_Man het volgende:
wauw ik zou rapper moeten worden
Wtf heeft dat te maken met polisie, kanker jong?quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:37 schreef RijstNatie het volgende:
steek het mes in het vlees van een kanker hagenees
steek die worst in het hol, van een dikke vette snolquote:Op dinsdag 18 april 2006 01:38 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Wtf heeft dat te maken met polisie, kanker jong?
Tis een onzintopic, schat.quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:26 schreef MrDrako het volgende:
Pff stoer hoor, op een forum anoniem agenten uitschelden, voelen jullie je nu goed ofzo?
beeeetje triest, loop een politie bureau binnen en begin dan te schreeuwen als je zo "stoer" denkt te zijn.
quote:Op maandag 17 april 2006 22:27 schreef Mustard_Man het volgende:
hey meneer de politieman,
laat mij eens met rust als dat kan.
ga lekker mocro's vangen zoals het hoort,
want van die boetes voor fietsen zonder licht, word ik gestoord.
goeie he, die zoog ik zo even uit mijn duim.
Ik kon de tekst van NWA niet vinden, die is iets anders dan deze, maar de boodschap is duidelijk toch.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:43 schreef Devlinsect het volgende:
Fuck Tha Police is van NWA. RATM heeft het gecoverd![]()
Wijkverpleegsters, wijkzusters...
Wat ben jij zielig zeg...quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:26 schreef MrDrako het volgende:
Pff stoer hoor, op een forum anoniem agenten uitschelden, voelen jullie je nu goed ofzo?
beeeetje triest, loop een politie bureau binnen en begin dan te schreeuwen als je zo "stoer" denkt te zijn.
en dan waarschijnlijk zo'n flitsende vangrailquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:07 schreef Stopcontact het volgende:
[..]
Wat ben jij zielig zeg...Je bent zeker ambtenaar of agent?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:26 schreef MrDrako het volgende:
Hé doe eens lief over deze hardwerkende medemensen !quote:Op maandag 17 april 2006 20:59 schreef pberends het volgende:
Tuut tuut tuut, hij is een teringjuut
Het is de moederneukende politie
Een echte vent is geen agent
Juut wannabequote:Op dinsdag 18 april 2006 18:56 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Hé doe eens lief over deze hardwerkende medemensen !
Haha klotesmeris dat je d'r bent! Pauw pauw naar de blauw blauwquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:26 schreef MrDrako het volgende:
Mag je de sirene al aandoen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:56 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Hé doe eens lief over deze hardwerkende medemensen !
Ben nog heulmoal niet angefangen joh !quote:
Dat was zeker de smaakpolitie.quote:Op maandag 17 april 2006 23:43 schreef Markster het volgende:
smeer'is een broodje
Werd een keer kwaad tegen me, niet te min
Die door IEDERE nederlander wordt verafschuwd en wordt uitgequote:Op dinsdag 18 april 2006 18:08 schreef Gitanki het volgende:
[..]
en dan waarschijnlijk zo'n flitsende vangrail![]()
Verder alles goedquote:Op maandag 17 april 2006 21:20 schreef Jaco90 het volgende:
KANKER JODEEUUH KANKER JODEUUHHH!!
quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:26 schreef MrDrako het volgende:
Gedaan en daar reageerden ze niet op, misschien dat klootzakken nit echt een belediging was en ze verwezen mij door naar parkeerbeheer, de oorzaak dat ik kwaad was.quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:26 schreef MrDrako het volgende:
quote:Je beste vriend, de politie! (4x)
De politie, je fokkin' beste vriend, het is een moederneukende
sukkel die de wet dient.
En de wet, die is niet altijd oké.
Al doe je helemaal niks dan nemen ze je mee,
met z'n twee, in de auto naar het bureau.
Dat doen ze zo...Voor een blow of een biertje in de openlucht.
Smeris ga dood! Want ik wordt bevrucht...
door het zaad van haat en die shit die maakt me kwaad,
wat je denkt, wat je doet, de manier waarop je praat.
Veel wat jullie flikken, is onterecht.
En veel smerissen zijn door en door slecht!
Je beste vriend, de politie! (3x)
Je beste vriend, ja.....
Kom maar op met die drugs, ik raak het wel kwijt.
In het hele land, corruptie verspreid.
De smeris breekt de wet, moordt, verkoopt,
En jij wordt gepakt als je 's nachts over straat loopt.
Fok it en laat ze maar lallen.
De malle, raaskalende mannen zonder ballen.
Geen pik, geen ziel, maar wel een wapen
en nu staat iedereen je aan te gapen.
Sukkel, debiel in je leren jas.
Als ik je vrouw pak, dan komt ze pas.
Je hele leven al gepest op school.
Je bent nog steeds een domme mongool!
Je beste vriend de politie! (3x)
De politie...Je fokkin' beste vriend!
Wat ik van ze vind, ik kan het niet verwoorden.
En mijn gedachten kan ik niet verwoorden
mijn haat voor de smeris kan ik niet verwoorden!
Ik kan ze wel vermoorden!
De politie, het is je beste vriend,
Het is een varken, dat de dood verdient.
De mannen van de wet, die ons willen pakken.
Maar we pakken jullie terug...
Klootzakken!!!
Laat dit topic eens met rust.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:52 schreef msigamer12 het volgende:
wees een vent en wordt nooit een agent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |