Met een K wel, ja.quote:Op maandag 17 april 2006 18:41 schreef Litpho het volgende:
Niet mijn favoriete roodharige Kate, maar ontegenzeggenlijk wel de betere actrice.
Ik wel. Maar deze week hebben ze geen leuke prijzen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:14 schreef Mike het volgende:
Gefeliciteerd!
Ik mag helaas niet meedoen aan die prijsvragen.
Ik kom je wel een keer opzoeken. Dan geef ik je liefdevol een nieuw slabbetje terwijl je kwijlend over je toetsenbord hangt, en als ik wegga zeg ik 'tot over een maand, Mike' waarna ik je totaal vergeet.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:40 schreef Mike het volgende:
Daar blijkt maar weer eens uit dat ik oververmoeid ben en binnenkort waarschijnlijk naar een tehuis moet.
Dat is okay, want tegen die tijd heb ik waarschijnlijk al niet eens meer een idee wie er tegenover me zit.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:43 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik kom je wel een keer opzoeken. Dan geef ik je liefdevol een nieuw slabbetje terwijl je kwijlend over je toetsenbord hangt, en als ik wegga zeg ik 'tot over een maand, Mike' waarna ik je totaal vergeet.
Je was okay, Mike. Ik zal je ook wel een keer op komen zoeken. Dan kunnen we praten over vroeger, toen je nog jong was. Één maal, dat vergeet je toch weer.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:40 schreef Mike het volgende:
Daar blijkt maar weer eens uit dat ik oververmoeid ben en binnenkort waarschijnlijk naar een tehuis moet.
Wat is er met je MovieMeter-account gebeurd? Ik helemaal wanhopig en shit.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Niets mis met mijn accountquote:Op donderdag 20 april 2006 22:24 schreef Sai het volgende:
[..]
Wat is er met je MovieMeter-account gebeurd? Ik helemaal wanhopig en shit..
Leuk om te zien waar ik mee geassocieerd word.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:08 schreef Sokolsky het volgende:
Ik dacht dat er nu "I Piss on de voetjes van BS" stond...
Sorry, maar ik raak helemaal in de war van die topictitels.quote:Op zondag 23 april 2006 21:32 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Leuk om te zien waar ik mee geassocieerd word.
Pauzeknop, voetjes van BS.. Ik snap je fout.quote:Op zondag 23 april 2006 21:40 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Sorry, maar ik raak helemaal in de war van die topictitels.
Aantal stemmen: 0quote:Op donderdag 20 april 2006 22:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Niets mis met mijn account.
Je bent een Belg. Ga toch weg met je misplaatste oranjegevoelens.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Check mijn oranjeheid.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 02:33 schreef QyRoZ het volgende:
Tof.
ik ga ook nietquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben toch maar lekker niet naar MI:3 gaan kijken.
19 juni?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
Over een maandje kun je bij mij terecht.
Ergste, waar je 't minste fout aan kon doen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:53 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dat zeker. Met heel streng nakijken kom ik op een 1.8 tot 3.6. Dus met normaal nakijken en een normale norm moet ik het wel af kunnen sluiten met een 5 (3.4 nu dus). Thank God. Het ergste hebben we gehad.
MaandagGeschiedenis
.
In Nederland doen middelbaar scholieren aan het eind van hun schoolcarriere examen. Dat valt meestal zo rond medio mei. Ik ben een van die gelukkigen. Vandaag heb ik mijn eerste examen gehad. Van de 8. En ik heb het met een dusdanig punt afgesloten, dat ik nog kan slagen. Terwijl dit al jarenlang mijn struikelblok was. Mooi, toch?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik begrijp er echt niets van.
Schitterendquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
In Nederland doen middelbaar scholieren aan het eind van hun schoolcarriere examen. Dat valt meestal zo rond medio mei. Ik ben een van die gelukkigen. Vandaag heb ik mijn eerste examen gehad. Van de 8. En ik heb het met een dusdanig punt afgesloten, dat ik nog kan slagen. Terwijl dit al jarenlang mijn struikelblok was. Mooi, toch?
Hier in Nederlandersland gaat dat met cijfers van 1-10. Met decimalen. Waar BS . zegt bedoelt ze , dus een 1.8 is niet erg goed. Maar goed genoeg om een 4 te halen, en met een 4 kan ze slagen en ze wil slagen. Dus.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar die 1.8 en 3.6 en dergelijke. Wat is het maximum, wat is het doel, wat is goed? Bij ons in Belgenland werd dat gewoon uitgedrukt in een percentage op 100, veel duidelijker voor ons, simpele zielen.
het is uiteindelijk veel moeilijker om te zakken dan om te slagenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:37 schreef California het volgende:
Eindexamencijfer is niet meteen je eindcijfer. Daarvoor heb je nog schoolonderzoeken die inmiddels anders heten, die voor 50% meetellen. En je mag één vier hebben. En ergens anders een 5. Lang verhaal.
Geloof me, Lynch is niks vergeleken met de 2e Fase.
Eindresultaat is dat BS haar eindexamen haalt..
jammerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:23 schreef California het volgende:
Als dat een beetje op haar zou lijken, en ik pas een amateuristische lobotomie had ondergaan, zou ik erover nadenken.
Geen. Post 19999 hier, en ga dan verder onder een andere naam.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nog 8 posts en ik zit aan 20.000 posts. Welk topic zal ik die eer gunnen?
open een nieuw topic er voorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nog 8 posts en ik zit aan 20.000 posts. Welk topic zal ik die eer gunnen?
Ik open geen topics meer sinds ik er een award voor kreeg. Ik kan de druk niet meer aan. Vandaar dat ik ook geen zinvolle bijdragen meer heb en niet meer grappig ben.quote:
dank u voor de uitlegquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik open geen topics meer sinds ik er een award voor kreeg. Ik kan de druk niet meer aan. Vandaar dat ik ook geen zinvolle bijdragen meer heb en niet meer grappig ben.
zoveel nog?quote:Op maandag 22 mei 2006 13:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
Two down, six to go.
Ga jij nou eigenlijk nog naar het buitenlandquote:Op maandag 22 mei 2006 13:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
Two down, six to go.
Daar ben ik goed in.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
In het kader van: Hoe word je zo snel mogelijk depressief.
Je wordt 's morgens wakker, kruipt moeizaam uit bed, kijkt in de spiegel en ziet dit:quote:Op zondag 28 mei 2006 21:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
In het kader van: Hoe word je zo snel mogelijk depressief.
Waarom heb jij een foto van de Tank voor je spiegel hangen?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je wordt 's morgens wakker, kruipt moeizaam uit bed, kijkt in de spiegel en ziet dit:
[afbeelding]
Daar moet ik even over nadenken.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:56 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Waarom heb jij een foto van de Tank voor je spiegel hangen?.
Volgens mij zou dat heel boeiende stof zijn voor een psychologisch onderzoek.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daar moet ik even over nadenken.
Ik en nadenken? Ja, zou best wel eens boeiend kunnen zijn.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Volgens mij zou dat heel boeiende stof zijn voor een psychologisch onderzoek.
je breekt maarquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:02 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, hallo. Mijn laatste dag in Nederland is aangebroken.
Wat de komende 9 dagen betreft, dan.
Ja, ach, wel okay. Ik denk in elk geval dat ik geslaagd ben en anders krijg ik zometeen de schrik van m'n leven.quote:
Waar is de punt achter Tof?quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:04 schreef Q. het volgende:
Poep-kleur.
Kan ik nou niet tellen of...?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:02 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, hallo. Mijn laatste dag in Nederland is aangebroken.
Wat de komende 9 dagen betreft, dan.
Okay, jij kunt niet tellen.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:41 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het is maar hoe je het bekijkt. Ik telde die dag nog mee (hence de 'aangebroken').
heb je mijn posts verwijderd?quote:Op maandag 12 juni 2006 10:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit topic heeft een erg hoog PI-gehalte. [afbeelding].
Alleen die hond steeds.
Ik verwijder zelden iets. Enkel tvp's zonder meer. Daar mogen ze wat meer moeite voor doen.quote:
Ach, boeiend.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
Sorry?
Als je de 3e ook nog meetelt is het tot 11 juni 9 dagen, hoor.
mooie ban opgelopenquote:Op maandag 12 juni 2006 20:20 schreef Q. het volgende:
Van mij mag je alle posts van d_h wel verwijderen hoor SoK.
quote:It looks like Edith Head puked and that puke designed these costumes.
uiteraardquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:47 schreef Q. het volgende:
Ik vergelijk niet, het is zo. Maar jij hebt toch geen idee waar het over gaat.
Dat gaan mijn collega's hier niet fijn vindenquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:46 schreef BlaatschaaP het volgende:
Doe waar je zin in hebt.
Stelletje preutse Belgen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat gaan mijn collega's hier niet fijn vinden. Toch niet allemaal.
Ik ben altijd mijn tijd ver vooruit geweest.quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:12 schreef BlaatschaaP het volgende:EdwardNortonsLeftTesticle
.
Dankjewel, allemaal. Over een paar uur mag ik m'n cijferlijst ophalen. Ik ben benieuwd.
En mijn icon was zeker niet tofquote:
Fine, thank you.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:09 schreef EdwardNortonsLeftTesticle het volgende:
[..].
Hoe is het metLaurence_Olivier
?
Ehm. Zoals het er nu voorstaat ga ik ongeveer t/m februari werken en genieten van de rust om daarna een paar maanden te gaan reizen. Dan vanaf september Geschiedenis studeren in A'damquote:Op zondag 18 juni 2006 22:12 schreef Q. het volgende:
Wat ga je volgend jaar doen, BS?
Waar is de tijd dat BS nog op je knie zat te wippen, mitt?quote:
vervlogen tijden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waar is de tijd dat BS nog op je knie zat te wippen, mitt?
Het was in besloten kring.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik was niet uitgenodigd.
Maar toch gefeliciteerd. Nooit verwacht dat Califo ja ging zeggen.
Je hebt 'm toch kunnen overtuigen dat het zijn kind was?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
En tja, hij moest wel toen ik een dikke buik kreeg. Nietwaar?
Ah, dus toch.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het was in besloten kring.
En tja, hij moest wel toen ik een dikke buik kreeg. Nietwaar?
Ik vraag me af of hij wat doorkrijgt als hij ziet dat het een negertje is.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je hebt 'm toch kunnen overtuigen dat het zijn kind was?
Netjes.
met de kop van jack nicholson en t lijf van een dansende belgquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik dacht altijd dat Califo een neger was.
I know! Best apart. Misschien is het wel een onbewuste ontkenning.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:29 schreef California het volgende:
Gelukkig word je toch niet herkend (op zich een raadsel, maar goed).
En if so, waarom kun jij dat dan niet?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:30 schreef BlaatschaaP het volgende:
Of bewust.
Brick was okay.quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:51 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hoi. Nog boeiende films gezien?
Ik ga naar Pirates of the Caribbean II. Denk ik. Die is een tikkeltje minderquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:16 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Maargoed, ik ga vanavond weer naar Walk the Line in de bios.
Joaquin en Reese zijn beter dan Orlando en Keira, iddquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik ga naar Pirates of the Caribbean II. Denk ik. Die is een tikkeltje minder.
[Homer]Hmmmmmmmmmmm, Keira[/Homer]quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Joaquin en Reese zijn beter dan Orlando en Keira, idd.
Nog steeds getrouwd?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:58 schreef kinky_queen het volgende:
Ik wil naar SLITHER maar ik mag niet. Dus het zal ook wel Johnny Depp worden
![]()
Het wordt Knightley gespeld.quote:
Hou eens op met mij te imiteren, vorige week ook al.quote:
Kun je je functie van rolmodel niet meer aan?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hou eens op met mij te imiteren, vorige week ook al.
Ach, hij probeert zich te verschuilen voor het feit dat 'ie elke week dezelfde films kiest.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Kun je je functie van rolmodel niet meer aan?
Jij bent gewoon boos omdat je de vorige ronde van mijn tournament hebt gemistquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:53 schreef Mike het volgende:
[..]
Ach, hij probeert zich te verschuilen voor het feit dat 'ie elke week dezelfde films kiest.
Nog trager dan Califo.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Jij bent gewoon boos omdat je de vorige ronde van mijn tournament hebt gemist.
Die rondes van jou duren een paar uur.quote:
Hij is begonnen, juf.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:56 schreef BlaatschaaP het volgende:
Kinders, kinders.. Handjes schudden en sorry zeggen.
Dat was precies genoeg om Rachael Leigh Cook te laten verliezen van een meisje van 12.quote:
Luister naar de juf, SoK.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
Niet zo eigenwijs, kutkind. Schudden en optiefen.
Ze is 25.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:00 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat was precies genoeg om Rachael Leigh Cook te laten verliezen van een meisje van 12.
Te traag, Mike.quote:
I know.quote:
Ik moest quoten...SoK kon die moeite niet eens opbrengen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mike wordt oud, z'n reflexen zijn niet meer wat ze geweest zijn.
Ja, quoten kost namelijk zo enorm veel tijd.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:04 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik moest quoten...SoK kon die moeite niet eens opbrengen.
Net die fractie van een seconde die ik te laat was.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ja, quoten kost namelijk zo enorm veel tijd.
Quoten is sneller dan normaal reageren. Of je gebruikt de QuickReply maar dan ben je sowieso een knuppeltje.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:05 schreef Mike het volgende:
[..]
Net die fractie van een seconde die ik te laat was.
Denk dat je daarna weinig zin meer hebt om even te masturberen voor t slapen gaanquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:18 schreef Mike het volgende:
Oe, die kan ik vanavond ook wel eens gaan kijken met het comfort van m'n bed.
Ja, kijk nog eens een film die ik gisteren heb gezien. Origineel.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:18 schreef Mike het volgende:
Oe, die kan ik vanavond ook wel eens gaan kijken met het comfort van m'n bed.
Oh, dat hoeft van mij sowieso niet zo heel dwangmatig voor ik ga slapen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Denk dat je daarna weinig zin meer hebt om even te masturberen voor t slapen gaan
Volgens mij keek jij deze week Brick nadat ik 'm gezien had.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, kijk nog eens een film die ik gisteren heb gezien. Origineel.
Is ook leuker. Maar ik moet er altijd voor naar Antwerpen rijden.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vind de bioscoop leuker. Alleen heb ik gewoon nooit tijd.
Er gaan ook treinen naar Antwerpen hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:22 schreef Mike het volgende:
[..]
Is ook leuker. Maar ik moet er altijd voor naar Antwerpen rijden.
Ik moet gewoon 10 meter lopen. En dan mag ik niet eens betalen ook...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:22 schreef Mike het volgende:
[..]
Is ook leuker. Maar ik moet er altijd voor naar Antwerpen rijden.
Zeker. Naar wel meer plaatsen, overigens.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Er gaan ook treinen naar Antwerpen hoor
Awww...je hebt het echt zwaar.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik moet gewoon 10 meter lopen. En dan mag ik niet eens betalen ook...
*zucht en steun*
En je hebt een moeder met 200 meter DVD's, en al je idolen zijn knappe acteurs van over de dertig. Je bent niet de standaard puber met puberproblemen he?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik moet gewoon 10 meter lopen. En dan mag ik niet eens betalen ook...
Heb ik een moeder met 200 meter DVD's?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En je hebt een moeder met 200 meter DVD's, en al je idolen zijn knappe acteurs van over de dertig. Je bent niet de standaard puber met puberproblemen he?
Hehe...zal 'ie blij mee zijn...quote:
Oh, het is geen drama om boven de 30 te zijn...alleen wel om zo genoemd te worden als je het nog niet bent.quote:
Huu, vooruitzicht.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:35 schreef Mike het volgende:
[..]
Oh, het is geen drama om boven de 30 te zijn...alleen wel om zo genoemd te worden als je het nog niet bent.
Werk ze!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:35 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben trouwens weg, zwaar werk verrichten.
Over een week ben ik overigens jarig. Ik verwacht grootse cadeau's, gigantische kaarten en strippers in taarten. Bereid je voor!
Tot later. Ofzo.
Ik ookquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:35 schreef BlaatschaaP het volgende:
Over een week ben ik overigens jarig. Ik verwacht grootse cadeau's, gigantische kaarten en strippers in taarten. Bereid je voor!
Hetzelfde weekend zijn we jarigquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook!
We hebben een connectie
*stripper voor Sven bestelt*quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook!
We hebben een connectie
Zolang ze maar groot geschapen zijn.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:43 schreef Mike het volgende:
[..]
*stripper voor Sven bestelt*
Ik kan kiezen tussen Erik en Marvin. Val je op blank of bruin?
Ok, dat moet geen probleem zijn...ze heten respectievelijk The Snake en The Fire Hose.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zolang ze maar groot geschapen zijn.
29 en een halfquote:
Jaloers?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:49 schreef Sai het volgende:
Een begeerlijke vrouw zegt wat onzinnigs en in één klap hangen er twee extra pagina's aan dit topic. Tssk. Mannen.
Gefascineerd. Ik heb meteen een rode pruik gekocht.quote:
geilquote:Op zondag 30 juli 2006 00:14 schreef Sai het volgende:
[..]
Gefascineerd. Ik heb meteen een rode pruik gekocht.
Dan heb ik ook een connectie met prinses Irene, hieperdepiep.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook!
We hebben een connectie
Het is heerlijk om vrouw te zijn. En dankje.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:49 schreef Sai het volgende:
Een begeerlijke vrouw zegt wat onzinnigs en in één klap hangen er twee extra pagina's aan dit topic. Tssk. Mannen.
Doe toch niet altijd zo naar, BP.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dan heb ik ook een connectie met prinses Irene, hieperdepiep.
Wie?quote:Op zondag 30 juli 2006 14:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe toch niet altijd zo naar, BP..
Jij. Tegen mij.quote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 14:12 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Het is heerlijk om vrouw te zijn. En dankje.
Ik word ook vaak genegeerd hier Duif. Ze moeten ons niet.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoe lang is eik de wachttijd om antwoord te krijgen hier?
Je hebt wel Zidane in je avatar.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik word ook vaak genegeerd hier Duif. Ze moeten ons niet..
Er was een tijd dat ik hier veel kwam. Vroeger was het beter.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik word ook vaak genegeerd hier Duif. Ze moeten ons niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |