Met een K wel, ja.quote:Op maandag 17 april 2006 18:41 schreef Litpho het volgende:
Niet mijn favoriete roodharige Kate, maar ontegenzeggenlijk wel de betere actrice.
Ik wel. Maar deze week hebben ze geen leuke prijzen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:14 schreef Mike het volgende:
Gefeliciteerd!
Ik mag helaas niet meedoen aan die prijsvragen.
Ik kom je wel een keer opzoeken. Dan geef ik je liefdevol een nieuw slabbetje terwijl je kwijlend over je toetsenbord hangt, en als ik wegga zeg ik 'tot over een maand, Mike' waarna ik je totaal vergeet.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:40 schreef Mike het volgende:
Daar blijkt maar weer eens uit dat ik oververmoeid ben en binnenkort waarschijnlijk naar een tehuis moet.
Dat is okay, want tegen die tijd heb ik waarschijnlijk al niet eens meer een idee wie er tegenover me zit.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:43 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik kom je wel een keer opzoeken. Dan geef ik je liefdevol een nieuw slabbetje terwijl je kwijlend over je toetsenbord hangt, en als ik wegga zeg ik 'tot over een maand, Mike' waarna ik je totaal vergeet.
Je was okay, Mike. Ik zal je ook wel een keer op komen zoeken. Dan kunnen we praten over vroeger, toen je nog jong was. Één maal, dat vergeet je toch weer.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:40 schreef Mike het volgende:
Daar blijkt maar weer eens uit dat ik oververmoeid ben en binnenkort waarschijnlijk naar een tehuis moet.
Wat is er met je MovieMeter-account gebeurd? Ik helemaal wanhopig en shit.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Niets mis met mijn accountquote:Op donderdag 20 april 2006 22:24 schreef Sai het volgende:
[..]
Wat is er met je MovieMeter-account gebeurd? Ik helemaal wanhopig en shit..
Leuk om te zien waar ik mee geassocieerd word.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:08 schreef Sokolsky het volgende:
Ik dacht dat er nu "I Piss on de voetjes van BS" stond...
Sorry, maar ik raak helemaal in de war van die topictitels.quote:Op zondag 23 april 2006 21:32 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Leuk om te zien waar ik mee geassocieerd word.
Pauzeknop, voetjes van BS.. Ik snap je fout.quote:Op zondag 23 april 2006 21:40 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Sorry, maar ik raak helemaal in de war van die topictitels.
Aantal stemmen: 0quote:Op donderdag 20 april 2006 22:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Niets mis met mijn account.
Je bent een Belg. Ga toch weg met je misplaatste oranjegevoelens.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Check mijn oranjeheid.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 02:33 schreef QyRoZ het volgende:
Tof.
ik ga ook nietquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben toch maar lekker niet naar MI:3 gaan kijken.
19 juni?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
Over een maandje kun je bij mij terecht.
Ergste, waar je 't minste fout aan kon doen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:53 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dat zeker. Met heel streng nakijken kom ik op een 1.8 tot 3.6. Dus met normaal nakijken en een normale norm moet ik het wel af kunnen sluiten met een 5 (3.4 nu dus). Thank God. Het ergste hebben we gehad.
MaandagGeschiedenis
.
In Nederland doen middelbaar scholieren aan het eind van hun schoolcarriere examen. Dat valt meestal zo rond medio mei. Ik ben een van die gelukkigen. Vandaag heb ik mijn eerste examen gehad. Van de 8. En ik heb het met een dusdanig punt afgesloten, dat ik nog kan slagen. Terwijl dit al jarenlang mijn struikelblok was. Mooi, toch?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik begrijp er echt niets van.
Schitterendquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
In Nederland doen middelbaar scholieren aan het eind van hun schoolcarriere examen. Dat valt meestal zo rond medio mei. Ik ben een van die gelukkigen. Vandaag heb ik mijn eerste examen gehad. Van de 8. En ik heb het met een dusdanig punt afgesloten, dat ik nog kan slagen. Terwijl dit al jarenlang mijn struikelblok was. Mooi, toch?
Hier in Nederlandersland gaat dat met cijfers van 1-10. Met decimalen. Waar BS . zegt bedoelt ze , dus een 1.8 is niet erg goed. Maar goed genoeg om een 4 te halen, en met een 4 kan ze slagen en ze wil slagen. Dus.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar die 1.8 en 3.6 en dergelijke. Wat is het maximum, wat is het doel, wat is goed? Bij ons in Belgenland werd dat gewoon uitgedrukt in een percentage op 100, veel duidelijker voor ons, simpele zielen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |