Met een K wel, ja.quote:Op maandag 17 april 2006 18:41 schreef Litpho het volgende:
Niet mijn favoriete roodharige Kate, maar ontegenzeggenlijk wel de betere actrice.
Ik wel. Maar deze week hebben ze geen leuke prijzen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:14 schreef Mike het volgende:
Gefeliciteerd!
Ik mag helaas niet meedoen aan die prijsvragen.
Ik kom je wel een keer opzoeken. Dan geef ik je liefdevol een nieuw slabbetje terwijl je kwijlend over je toetsenbord hangt, en als ik wegga zeg ik 'tot over een maand, Mike' waarna ik je totaal vergeet.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:40 schreef Mike het volgende:
Daar blijkt maar weer eens uit dat ik oververmoeid ben en binnenkort waarschijnlijk naar een tehuis moet.
Dat is okay, want tegen die tijd heb ik waarschijnlijk al niet eens meer een idee wie er tegenover me zit.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:43 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik kom je wel een keer opzoeken. Dan geef ik je liefdevol een nieuw slabbetje terwijl je kwijlend over je toetsenbord hangt, en als ik wegga zeg ik 'tot over een maand, Mike' waarna ik je totaal vergeet.
Je was okay, Mike. Ik zal je ook wel een keer op komen zoeken. Dan kunnen we praten over vroeger, toen je nog jong was. Één maal, dat vergeet je toch weer.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:40 schreef Mike het volgende:
Daar blijkt maar weer eens uit dat ik oververmoeid ben en binnenkort waarschijnlijk naar een tehuis moet.
Wat is er met je MovieMeter-account gebeurd? Ik helemaal wanhopig en shit.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Niets mis met mijn accountquote:Op donderdag 20 april 2006 22:24 schreef Sai het volgende:
[..]
Wat is er met je MovieMeter-account gebeurd? Ik helemaal wanhopig en shit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |